;
فرهنگ و هنرهنرمندان

همسر مهدی حسینی نیا، رحمان سریال یاغی کیست؟

مهدی حسینی نیا: مهدی حسینی نیا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 28 شهریور 1360 در تهران متولد شد. او یکی از بازیگران کم حاشیه و آرام عرصه هنر است که اطلاعات چندانی از زندگی شخصی، ازدواج و همسرش در دسترس نمی باشد. بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله گفتنی را از دست ندهید.

خلاصه بیوگرافی مهدی حسینی نیا

نام: مهدی
نام خانوادگی: حسینی نیا
تاریخ تولد: 28 شهریور 1360
زمینه فعالیت : بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون
سال‌های فعالیت: 1389 تا اکنون

هیچ یک از تصاویر منتشر شده منتسب به همسر مهدی حسینی نیا توسط خود این بازیگر تایید نشده است بنابراین نمیتوان گفت همسر ایشان کیست و یا حتی اینکه آقای بازیگر ازدواج کرده یا نه.

مهدی حسینی نیا2

ورود به عرصه هنر

وی فعالیت هنری خود را با فیلم «اینجا بدون من» ساخته بهرام توکلی در سال 1389 آغاز کرد و با فیلم «روایت ناپدید شدن مریم» به کارگردانی محمدرضا لطفی در سال 1392 مورد توجه قرار گرفت.

این بازیگر در سال 1393 با سریال «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی اولین تجربه تلویزیونی خود را در کارنامه هنری اش ثبت کرد و با بازیگرانی همچون ویشکا آسایش، فرهاد آئیش، حامد کمیلی و سارا بهرامی به هنرمندی پرداخت.

مهدی حسینی نیا اغلب در نقشهای جدی به هنرمندی می پردازد ، اوج شهرت این بازیگر با فیلم شنای پروانه و سریال می خواهم زنده بمانم رقم خورد و قدرت بازیگری اش اثبات شد.

مهدی حسینی نیا3

 در نمایش خانگی

برای اولین بار در سال 1396 با نقش وزیر اقتصاد در سریال عالیجناب به کارگردانی محمدسام قریبیان پا به شبکه نمایش خانگی گذاشت و در سالهای1399 تا 1401 با سریالهایی همچون سیاوش، می خواهم زنده بمانم، میدان سرخ و یاغی به یکی از بازیگران پرکار در این شبکه تبدیل شد.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا