;
فرهنگ و هنرهنرمندان

همسر ژاله صامتی و دختران جوان و جذابش کنار هم + عکس

همسر ژاله صامتی: ژاله صامتی یکی از بازیگران ساده و بی آلایش دنیای هنر است و پدر و مادرش اصالتا اهل ازنا در استان لرستان هستند. ژاله صامتی متاهل بوده و سالها قبل با آقای ایرج سنجری ازدواج کرده است،این بانوی بازیگر مراسم ازدواجش را ساده برگزار کرد و به گفته خودش برای شب مراسم عروسی آرایشگاه هم نرفت.

بازی ژاله صامتی در سریال زیرخاکی و در کنار پژمان جمشیدی بسیار عالی از آب در آمد. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: بیوگرافی مهتاب ثروتی راپونزل زیبای ایران و اطلاعات خانوادگیش+ عکس های جدید

همسر ژاله صامتی

ژاله صامتی متاهل بوده و سالها قبل با آقای ایرج سنجری ازدواج کرده است،این بانوی بازیگر مراسم ازدواجش را ساده برگزار کرد و به گفته خودش برای شب مراسم عروسی آرایشگاهم نرفت.

ایرج سنجری فرزند علی اصغر سنجری(کارگردان) متولد سال 1339 بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است.

همسر ژاله صامتی 1

او تحصیلکرده رشته کارگردانی از کانادا می باشد که پیش از انقلاب عضو گروه تئاتر هنری ملی بود و تجربه بازی در چند سریال قبل انقلابی را هم دارد.

این هم جالبه: کبری فرخی بازیگر معروف قدیمی الان کجاست؟+ عکس

دخترهای ژاله صامتی

ایرج سنجری از ازدواج اول خود یک دختر و یک پسر دارد که هر دو ساکن کانادا می باشند. او و همسر دومش خانم ژاله صامتی، دو فرزند دختر به نام‌های «یاس»(متولد دهه 70) و «نیاز»(متولد دهه 80) دارد.

همسر ژاله صامتی و دخترانش

دخترهای ژاله صامتی

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا