;
فرهنگ و هنرهنرمندان

چهارمین طلاق جنیفر لوپز + عکس همه شوهرانش!

طلاق جنیفر لوپز: جنیفر لوپز در دومین سالگرد ازدواجش با بن افلک درخواست طلاق داد. به گزارش دیلی‌تلگراف، لوپز در ۲۰ اوت، دقیقا همان تاریخی که در سال ۲۰۲۲ مراسم عروسی‌شان در جورجیا برگزار شد، دادخواست طلاقش را در دادگاه عالی لس‌آنجلس ثبت کرد.

گفته می‌شود که لوپز این کار را شخصا و بدون کمک وکیل انجام داده است. او در دادخواستی که ثبت کرده تاریخ دقیق جدایی‌اش از افلک را ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ ذکر کرده است. این تاریخ با دوره‌ای که شایعه جدایی‌شان سر زبان‌ها افتاد مطابقت دارد، زیرا آن‌ها دیگر در انظار عمومی کنار هم دیده نمی‌شدند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان درباره طلاق جنیفر لوپز بیشتر بخوانید و تصاویر 4 شوهر وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

چهارمین طلاق جنیفر لوپز

بر اساس مدارک دادگاه، لوپز در درخواست طلاق از حق نفقه صرف‌نظر کرده است. او همچنین از قاضی خواسته است در صورتی که همسرش در پاسخ به دادخواست او، درخواست نفقه کرد آن را رد کند.

لوپز به‌طور مشخص ذکر نکرده است که او و بن افلک توافق‌نامه پیش از ازدواج داشته‌اند یا خیر، که به این معنی است درآمد آن‌ها در مدت ازدواجشان قابل تقسیم خواهد بود. شایعه جدایی آن‌ها از ماه‌ها پیش که عکسی از این زوج در کنار یکدیگر منتشر نشد مطرح بوده است.

گفته می‌شود که این زوج در خانه‌های جداگانه زندگی می‌کنند و بدون حلقه ازدواج در انظار عمومی دیده شده‌اند و عمارتشان در بورلی هیلز را به قیمت ۶۸ میلیون دلار برای فروش گذاشته‌اند.

خبر درخواست طلاق جنیفر لوپز پایان داستان عاشقانه‌ای است که بیش از دو دهه قدمت دارد و در سال ۲۰۰۲ و هنگام فیلم‌برداری فیلم «جیلی» آغاز شد. نامزدی آن‌ها در ژانویه ۲۰۰۴ و چند روز پیش از عروسی به جدایی ختم شد. اما آن‌ها در سال ۲۰۲۱ رابطه‌شان را از سر گرفتند و در سال ۲۰۲۲ ازدواج کردند. این جدایی پایان چهارمین ازدواج لوپز و دومین ازدواج افلک است.

بیوگرافی جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله کسل هیل شهر نیویورک و از پدر و مادری پورتوریکویی به نام دیوید و گوآدالوپ به دنیا آمد. خواهر کوچک‌ترش لیندا لوپز به شغل خبرنگاری مشغول است. او یک خواهر بزرگ‌تر به نام لسلی نیز دارد. پدرش، دیوید، ابتدا در یک شرکت بیمه به نام گاردین در شیفت شب کار می‌کرد که بعدها به عنوان یک متخصص رایانه در شرکت استخدام می‌شود.

زمانی که جنیفر به دنیا می‌آید خانوادهٔ آن‌ها در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کردند که مدتی بعد با پس‌انداز کردن پول، موفق به خرید خانه‌ای بزرگ‌تر و دو طبقه می‌شوند که یک گام بزرگ برای خانواده‌ای با وضع مالی ضعیف بود. وی در پنج سالگی شروع به شرکت در کلاس‌های خوانندگی و رقص کرد. دو سال بعد و در هفت سالگی از طرف مدرسه در یک سفر به نیویورک شرکت می‌کند.

پدر و مادر جنیفر لوپز تأکید بسیاری بر اخلاق‌مداری در کار داشته و همواره فرزندانشان را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق می‌کردند. همچنین برای اینکه فرزندانشان در زمینه‌های کاری خود دچار مشکلی نشوند، با تشویق آن‌ها به اجرای خوانندگی و رقص در مقابل یکدیگر، به تمرین و افزایش مهارت آن‌ها کمکی شایان توجه کردند.

عکس همسران جنیفر لوپز و طلاق جنیفر لوپز

طلاق جنیفر لوپز
شوهر اول جنیفر لوپز
شوهر دوم جنیفر لوپز
شوهر دوم جنیفر لوپز
شوهر سوم جنیفر لوپز
شوهر سوم جنیفر لوپز
شوهر چهارم جنیفر لوپز
شوهر چهارم جنیفر لوپز

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 20 =

دکمه بازگشت به بالا