;
فرهنگ و هنرموسیقی

کی‌پاپ دوستان منتظر بازگشت این گروه‌ها در سال جدید هستند!

کی‌پاپ دوستان مشتاقانه منتظر بازگشت این گروه‌ها در سال جدید هستند. کارشناسان حوزه موسیقی در کره گروه‌های نسل چهارمی را که طرفداران مشتاق فعالیت‌های جدیدشان در سال 2023 هستند را معرفی کردند. با به شهرت رسیدن گروه‌های نسل چهارم بی شک 2023 سال فوق‌العاده‌ای برای کی‌پاپ خواهد بود.

این کارشناسان در کره این گروه‌ها را در 5 جایگاه رتبه‌بندی کرده‌اند. 33 متخصص در این نظرسنجی شرکت کردند و هشت گروه برتر در این نظرسنجی توسط News1 منتشر شده است. با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

 از دست نده: تست بینایی قورباغه: اگر قورباغه ای را در این تصویر دیدید، چشم شاهین دارید!

جایگاه پنجم- گروه‌های ONF، H1-Key و G-IDLE «هر کدام 2 رای»

اعضای گروه دختر جی‌آیدل بارها ثابت کرده‌اند که از بااستعدادترین آیدل‌های نسل چهار هستند. در کنار استعداد رقص و خوانندگی اعضای این گروه کارگردان هنری موزیک ویدیوها و تهیه‌کننده آهنگ‌های گروه نیز هستند.

اعضای این گروه بدون هیچ ترسی از چارچوب‌های موجود در صنعت کی‌پاپ خارج می‌شوند. آخرین آهنگ این گروه به نام NXDE به خوبی این ویژگی خاص گروه را نشان می‌دهد.

های‌کی یکی از گروه‌های تازه کار کی‌پاپ است. این گروه دختر با اخلاقیات جذاب، استعداد و انرژی بالا خود طرفداران زیادی را در این مدت کوتاه جذب خود کرده‌اند. این گروه در حال حاضر برای انتشار آلبوم جدید خود آماده می‌شوند.

گروه پسر ONF با حضور خود در برنامه تلوزیونی «راه پادشاهی» استعداد خارق‌العاده خود را به تصویر کشیدند. از زمان پخش این برنامه طرفداران این گروه از پیش بیشتر شده‌اند و اعضا به پیشرفت خود ادامه دادند.

پنج عضو کره‌ای این گروه در سال 2021 با همدیگر به سربازی رفتند. این روشی جدید و متفاوت برای به سربازی رفتن در صنعت کی‌پاپ بود.

شاید بخوانید: بهترین سریال های 2022: از ونزدی تا خاندان اژدها

جایگاه چهارم- لِسِرافیم و استری کیدز «هر کدام سه رای»

لِسِرافیم

لِسِرافیم از زمان آغاز فعالیت خود طرفداران کی‌پاپ را شیفته خود کردند. محبوبیت این گروه حالا بیش از همیشه است. این گروه به اجراهای زنده متفاوت و جذاب خود شهرت دارند. این گروه که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است همین حالا نیز طرفداران پروپاقرص خود را دارد.

شاید جالب باشد: بلا حدید: عفونت دندانم باعث تشدید بیماری ام شده! دردسر بزرگ بخاطر یک دندان!

استری کیدز

استری کیدز از به جرئت پرطرفدارترین گروه پسر نسل چهارم است. اعضا این گروه با استعداد خارق‌العاده خود طرفداران بی‌شماری دارند. این گروه به ژانرهای متفاوت موسیقی خود شهرت دارند. آهنگ‌های این گروه نیز به تهیه‌کنندگی خودشان تولید می‌شوند.

خبر عجیب: خیانت نامزد جدید پیکه: کوه به کوه نمی رسه ولی آدم به آدم می رسه!

جایگاه سوم- گروه ایتیز «با 4 رای»

با انتشار آهنگ جدید این گروه طرفداران بار دیگر مبهوت استعداد این گروه شده‌اند. اعضای ایتیز بارها برای استعداد خوانندگی فوق‌العاده و اجرا بی‌نظیر زنده مورد تحسین آیدل‌ها و متخصصان موسیقی قرار گرفته‌اند.

این گروه بخاطر استعداد خوانندگی، اجراهای بی‌نظیر و آهنگ‌های مشهور خود دائم در مرکز توجه هستند. حضور این گروه در جایگاه دوم این نظرسنجی با میزان محبوبیت آهنگ‌های آن‌ها اصلا غیرقابل انتظار نیست. 2023 نیز قطعا سالی پر از موفقیت برای این گروه خواهد بود. این گروه تازه کار به سرعت خود را تبدیل به یکی از گروه‌های مور علاقه طرفداران کی‌پاپ کرد.

جایگاه دوم- گروه آیو «با 8 رای»

این گروه بخاطر استعداد خوانندگی، اجراهای بی‌نظیر و آهنگ‌های مشهور خود دائم در مرکز توجه هستند. حضور این گروه در جایگاه دوم این نظرسنجی با میزان محبوبیت آهنگ‌های آن‌ها اصلا غیرقابل انتظار نیست. 2023 نیز قطعا سالی پر از موفقیت برای این گروه خواهد بود.

شاید جالب باشد: مریم اوزرلی وقتی خرم سلطان بود چهره خوبی داشت یا الان؟

جایگاه اول- گروه نیوجینز «با 11 رای»

گروه نیوجینز

این گروه تازه کار به سرعت خود را تبدیل به یکی از گروه‌های مور علاقه طرفداران کی‌پاپ کرد. جای تعجبی نیست که متخصصان بیشترین رای را به گروه تازه کار کمپانی هایب داده‌اند.

تنها یک آلبوم از این گروه منتشر شده است با این حال نیوجینز همواره راهی جدید و متفاوت برای تبلیغ آهنگ‌های جدید خود پیدا می‌کند. آهنگ‌های شاد و ویدیوهای جذاب طرفدارانی زیادی را برای این گروه به همراه داشته است.

مطالب جالب دیگر که باید ببینید:

اینم جالبه: آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

بخوانید: کامیلا کابیو و شان مندز ثابت کردند عشق اول هیچ وقت فراموش نمی شه!

شاید جالب باشد: جورجینا رودریگز خوشحالم که کریستیانو رونالدو مرا انتخاب کرد!

همچنین جالب است: میکِله مورونه بازیگر جذاب فیلم 365 روز با موآرا سوریو ازدواج کرد!

مطلب جالب: بهترین سریال های 2022: از ونزدی تا خاندان اژدها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 4 =

دکمه بازگشت به بالا