;
سینماهنرمندان

بازیگران محبوب سینما؛که در جوانی محبوب بودند و وقتی بزرگتر شدند هنوز شگفت انگیز به نظر می رسند!!!

بازیگران محبوب سینما: بازیگران و هنرپیشه های محبوب هالیوود همیشه در کانون توجه هستند و ما به آنها عادت کرده ایم. بسیاری از آنها هرگز حرفه خود را متوقف نکردند و چندین دهه به ارائه نقش های جدید ادامه دادند. به عنوان مثال، مریل استریپ از سال 1977، بیش از یک سال در تمام دوران حرفه‌ای خود هیچ استراحتی نکرده است. اما برخی از افراد مشهور هستند که ما فقط در جوانی از آنها یاد می‌کنیم و در عکس‌ها نمی‌توانیم آنها را بزرگ‌تر تشخیص دهیم.

ما در مجله گفتنی تصمیم گرفتیم تعدادی از بازیگران مشهور را پیدا کردیم که حتی زمانی که مسن تر هم شدند هنوز عالی به نظر می رسیدند.

بازیگران محبوب سینما

1-آدری هپبورن

این بازیگر در دهه‌های 50 و 60 قرن گذشته بسیار محبوب بود و موسسه فیلم آمریکا او را سومین بازیگر زن برتر سینمای آمریکا می‌داند. بینندگان او را به خاطر نقش‌هایش در « صبحانه در تیفانی» ، «تعطیلات رومی » و «چگونه یک میلیون دزدی کنیم» را به یاد می‌آورند . او افسردگی شدیدی را در طول زندگی خود تحمل کرد، که ممکن است در نهایت مانع از حضور او در فیلم های بعدی در زندگی شود. و این واقعاً مایه تاسف است زیرا او در سنین پیری شبیه یک ملکه به نظر می رسید.

شاید بپسندید: کلیپ عروسی بهرام رادان در گرجستان را ببینید+ عکس های عروس و داماد

بازیگران محبوب سینما

2-هیو گرانت

فیلم موریس که در سال 1987 منتشر شد اولین موفقیت این بازیگر شگفت انگیز بود. اما این 3 فیلم او را به یک ستاره تبدیل کردند – چهار عروسی و یک تشییع جنازه،تپه نانتینگ و خاطرات بریجیت جونز . خیلی ها این بازیگر را با بازی فوق العاده اش در کمدی های رمانتیک می شناسند. هیو گرانت پدر 5 فرزند است و با آنا برنشتاین، تهیه کننده تلویزیون ازدواج کرده است. اتفاقا هیو هنوز هم عالی به نظر می رسد.

بازیگران محبوب سینما-1

3-ژاکلین بیست

او به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های دهه‌های 1960-80: ارکیده وحشی ، ناپلئون و ژوزفین: یک داستان عاشقانه ، و مردی از آکاپولکو با ژان پل بلموندو مشهور است. این بازیگر هنوز در هالیوود محبوب است اما هیچ نقش اصلی ندارد. ژاکلین بیست هرگز ازدواج نکرده است، اما او با الکساندر گودونوف، رقصنده باله روسی، رابطه طولانی مدت داشته است.

بازیگران محبوب سینما-2

4-میشل فایفر

دوران پایانی دهه 80 تا اوایل دهه 90 برای این بازیگر بسیار موفق بود – در آن زمان فیلم های زیادی با او ساخته شد و بازی او مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در همان زمان چندین بار نامزد گلدن گلوب و اسکار شد. این بازیگر در دهه 2000 یک وقفه 5 ساله در حرفه خود گرفت و سپس دوباره شروع به کار کرد.

بازیگران محبوب سینما-3

5-اورنلا موتی

او بیشتر در فیلم های ایتالیایی ظاهر شد و پس از بازی در رام کننده زیرک با آدریانو سلنتانو واقعاً به شهرت رسید. این بازیگر برندی از جواهرات با فروشگاه هایی در رم، میلان، پاریس، ریگا، مسکو و آلماتی دارد.

بازیگران محبوب سینما-4

6-ریچارد گیر

از معروف ترین فیلم های این بازیگر می توان به هاچی: داستان سگ ، زن زیبا و ترس اولیه اشاره کرد . او با سیندی کرافورد و کری لاول ازدواج کرده بود. و اکنون با یک روزنامه‌نگار اسپانیایی الخاندرا سیلوا ازدواج کرده است. سال گذشته صاحب پسر سوم شد.

بازیگران محبوب سینما-5

7-جان بون جووی

بنیانگذار Bon Jovi، جدای از حرفه موسیقی خود، در فیلم ها ظاهر شده و موسسه خیریه خود را ایجاد کرده است: او سازمانی را برای کمک به مبارزه با فقر تأسیس کرد و یک رستوران برای افراد فقیر افتتاح کرد. در منو قیمتی وجود ندارد و هرکس هر چقدر که بخواهد می پردازد. این نوازنده 4 بچه بزرگ می کند و هنوز هم واقعا خلاق است.

بازیگران محبوب سینما-6

8-شارون استون

شارون استون در ابتدای کار خود بخشی از یک آژانس مدلینگ بود ، حتی مدلینگ در اروپا، و سپس، زمانی که به ایالات متحده بازگشت، در یک فیلم وودی آلن ظاهر شد. او پس از بازی در فیلم غریزه اولیه در سراسر جهان به شهرت رسید و برای بازی در نقش همسر شخصیت اصلی فیلم کازینو برنده جایزه گلدن گلوب شد .

بازیگران محبوب سینما-7

9-کورتنی کاکس

شهرت این بازیگر بیشتر به خاطر نقش مونیکا در سریال Friends که به مدت 10 سال در آن حضور داشت و بازی در نقش روزنامه نگار گیل وترز در سریال Screamجیغ بزن است . او در حال حاضر زیاد در فیلم‌ها ظاهر نمی‌شود، اما کارگردان و تهیه‌کننده فیلم درست قبل از رفتن من بود .

بازیگران محبوب سینما-8

10-جینا دیویس

بازیگر آمریکایی و مدل عکس جینا دیویس برای بازی در فیلم های پرواز ، Thelma & Louise و توریست تصادفی مشهور است . جینا با تبعیض جنسیتی مخالف است، و همچنین یکی از اعضای انجمن Mensa برای افرادی با بالاترین ضریب هوشی است .

بازیگران محبوب سینما-9

11-کوین کاستنر

او از ابتدای دهه 80 شروع به کار در سینما کرد. کوین از پولی که در اولین فیلم‌هایش به‌دست آورده بود برای ساختن فیلم‌های «رقص با گرگ‌ها» استفاده کرد که کارگردان آن بود و نقش اصلی را در آن بازی کرد. این فیلم موفق شد، 2 جایزه اسکار را برای او به ارمغان آورد و او را در سراسر جهان به شهرت رساند. کوین 7 فرزند دارد و 3 بار ازدواج کرده است.

بازیگران محبوب سینما-10

12-کوین بیکن

کوین بیکن در فیلم های موفق دهه 90 و 2000 ظاهر شد رود عرفانی، جمعه سیزدهم و لرزه ها. او برنده گلدن گلوب شده است، اما جدای از حرفه بازیگری، او تهیه کننده و کارگردان است و یک پسر و یک دختر بزرگ می کند.

بازیگران محبوب سینما-11

13-جف گلدبلوم

جف گلدبلوم اولین نقش خود را در سال 1974 بازی کرد و پس از بازی در فیلم های پرواز ، روز استقلال و پارک ژوراسیک بسیار محبوب شد . او 3 بار ازدواج کرده است و در حال حاضر 2 پسر را با امیلی لیوینگستون بزرگ می کند. همچنین گولدبلوم یکی از شیک ترین مردان امروزی است و مرتباً در صفحات مجلات مد حضور دارد .

بازیگران محبوب سینما-12

14-بیلی زین

اولین موفقیت این بازیگر در مجموعه فیلم بازگشت به آینده بود، اما پس از انتشار فیلم نمادین تایتانیک که در آن نقش کالدون هاکلی، نامزد شخصیت اصلی را به تصویر کشید، واقعاً به شهرت رسید. بیلی در پروژه های بزرگ ظاهر نمی شود و ترجیح می دهد بر صندلی کارگردانی بنشیند. او یک صفحه اینستاگرام دارد که در آن از زندگی خود به هوادارانش می گوید.

بازیگران محبوب سینما-13

به نظر شما سن این بازیگران را زیباتر کرده است؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا