;
سرگرمی

حمله یک مالاموت آلاسکایی به یک زن در چین که باعث جراحات شدید صورتش شد.

حمله یک مالاموت آلاسکایی به یک زن: زنی در شهر ونژو چین مورد حمله مالاموت آلاسکایی همسایه خود قرار گرفت که باعث جراحات شدید صورتش شد. او در حالت شوک هموراژیک بود که به بیمارستان منتقل شد و به بیش از 500 بخیه نیاز داشت.

پلیس چین همسایه این زن را بازداشت کرده است. به گزارش روزنامه ونژو اوربان دیلی، این حادثه زمانی رخ داد که زن مجروح در حال شستشوی لباس در محل سکونت خود بود. همسایه به مالاموت آلاسکا اجازه داده بود بیرون غذا بخورد، اما به طور غیرمنتظره ای، سگ با عجله بیرون آمد و زن را گاز گرفت و باعث آسیب جدی به صورت شد.

پزشکان بخش اورژانس در بیمارستان تزریق ایمونوگلوبولین هاری و تزریق خون را در حین درمان قربانی انجام دادند. پس از گفتگو با پزشکان و اعضای خانواده، تصمیم بر این شد که قبل از در نظر گرفتن ظاهر زیبایی و عملکرد صورت، جراحی نجات دهنده در اولویت قرار گیرد.

شاید براتون جالب باشه: مسافری که در پرواز خود در لیوان قهوه اش خرد شیشه پیدا کرد

حمله یک مالاموت آلاسکایی به یک زن

به دلیل پارگی زیاد در بینی، آسیب های صورت وی فوق العاده شدید بود. برای جلوگیری از آسیب بیشتر، ماسک معمولی اکسیژن و بیهوشی عمومی برای استفاده نامناسب در نظر گرفته شد.
به منظور کاهش ناراحتی در حین لوله گذاری تراشه، بیمارستان از آرامبخش و مسکن مناسب همراه با بی حسی سطحی کافی برای اطمینان از قرار دادن بدون درد لوله تراشه برای بیمار استفاده کرد.

بیمارستان همچنین برای حفظ عملکرد راه هوایی بینی، یک قاب پشتیبان در سوراخ بینی این زن نصب کرد و عمل جراحی ترمیمی را در قسمت بینی انجام داد. اقدامات بعدی شامل ترمیم لب و لثه و همچنین جراحی پلاستیک بود.

اعصاب صورت، رگ‌های خونی، تاندون‌ها و رباط‌های سمت چپ این زن پاره شد و تیم پزشکی با موفقیت مجدداً این رگ‌های بریده شده را از طریق جراحی به هم وصل کردند. این عمل نزدیک به پنج ساعت به طول انجامید و در طی آن زن بیش از 500 بخیه خورد.

زن مجروح برای نظارت و درمان به بخش مراقبت‌های ویژه اورژانس (EICU) منتقل شده و اکنون هوشیار است. مالاموت آلاسکا و صاحب آن که باعث این حادثه شده اند توسط پلیس بازداشت شده اند.

مطالب جالب پیشنهادی:

چیستان: آن چیست که جان دارد و نفس نمی کشد؟

اگر میخوای لاغر شی: راز لاغری کره ای ها، زنان این کشور کم غذا نیستند اما چاق نمی‌شوند!

این تست را از دست نده: اگه هوش محیطیت خوبه، درجا بگو کدوم یکی از زنها بییشتر از 100 سالشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا