;
سرگرمی

آزمون شناخت حماقت: کدوم مادر رفتار نادرستی داره؟

آزمون شناخت حماقت: این تست تصویری را کمتر کسی توانسته است به درستی پاسخ دهد.

همان طور که در تصویر زیر نشان داده شده، دو مادر را در سناریوهای کاملا متفاوت مشاهده می کنید. یکی از آنها دخترش را در میان صحرا پناه می‌دهد و دیگری دخترش را در میان برف بی‌حفاظ نگه می‌دارد.

شاید جالب باشد: آزمون شناخت اولویت بندی عزرائیل کدومه؟ کدوم آقا زودتر جان به جان آفرین تسلیم می کنه؟

به نظرتان کدام مادر بی مسولیت تر است؟ چرا؟! برای پاسخ به آزمون شناخت حماقت فقط 7 ثانیه فرصت دارید!

اینم ببین: آزمون هوش قاتل حرفه ای را پیدا کنید! کدامیک دارد دروغ می گوید؟!

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

تصویر آزمون شناخت حماقت

باید مادری را انتخاب کنید که بیش از همه از نظر شما غیرمسئولانه به نظر می رسد و سپس پاسخ را بدانید. شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا به تصویر نگاه کنید، نمی توانید تقلب کنید و پاسخ خود را تغییر دهید.

این تست رو از دست نده: معمای تصویری عجایب اتاق را شناسایی کنید! نکات غیر منطقی کجاست؟!

آزمون شناخت حماقت: کدوم مادر رفتار نادرستی داره؟

برای دیدن پاسخ آزمون شناخت حماقت صفحه را به پایین اسکرول کنید:

.

حتما امتحان کنید: خوش رنگ کردن لب های تیره با عسل و توت فرنگی

.

.

امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

.

جواب آزمون شناخت حماقت:

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی 1 متفاوت و 3 ثانیه ای پیدا کن! از هر سه نفر یه نفر موفق شد!

پاسخ آزمون شناخت حماقت: مادر شماره 1

آزمون شناخت حماقت: بی مسئولیت ترین مادر شماره 1 است زیرا دخترش را مجبور به شنا می کند و می داند که هوا بسیار سرد است. اما چرا مادر سمت راست بی مسئولیت نیست؟!

بی مسئولیت ترین مادر شماره 1 است زیرا دخترش را مجبور به شنا می کند و می داند که هوا بسیار سرد است. در مورد مادر شماره 2، او دخترش را گرم نگه می دارد زیرا به زودی خورشید در بیابان غروب می کند و بنابراین دمای هوا کاهش پیدا خواهد کرد و هوا احتمالا سرد خواهد شد.

تست هوش برای چیست؟

معماها، چالش ها یا تست هوش های تصویری به بهبود چابکی ذهنی و بصری شما کمک می کنند، زیرا حافظه در حال فعالیت دائمی است و نیاز است بتوانید هر یک از آنها را حل کنید تا حافظه تان به خوبی تقویت شود و از انواع بیماری های مربوط به قلب و مغز جلوگیری کنید.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

آزمون روانشناسی انتخاب سخت به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

تقویت حافظه با انجام تست های جدید امکان پذیر است!

وقتی خودتان را به انجام مداوم یک کار جدید عادت می‌دهید، مسیرهای عصبی جدیدی در مغز شکل می‌گیرند که موجب می‌شوند در انجام کارهای جدید، کارآمدتر و پرسرعت‌تر ظاهر شوید. مطمئن باشید تشکیل مسیرهای عصبی جدید در مغز به تدریج آغاز می‌شود. با ادامه‌ی این روند، به تدریج از فردی تنبل که عادت دارد انجام هر کاری را به لحظه‌ی آخر موکول کند، به فردی زبر و زرنگ تبدیل خواهید شد که هر کاری را به وقتش انجام می‌دهد.

آیا معماهای منطقی و معماهای تصویری یکی هستند؟

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماهای تصویری تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

از سوی دیگر معماها معمولاً کودکان را هدف قرار می دهند و نوعی معمای کلمه ای هستند که معمولاً به صورت قافیه ارائه می شوند. آنها پازل های ساده ای هستند که به شما امکان می دهند کلمات را به روشی سرگرم کننده یاد بگیرید، زیرا آنها چیزها را به روشی غیرمستقیم توصیف می کنند تا کسی بتواند به درستی پاسخ دهد، از جمله سرنخ هایی درباره خود.

تقویت قوه تحلیل و استدلال

وقتی به حل معما و تست هوش می‌پردازید باید از منطق خود استفاده کرده و موضوع را برای خود استدلال کنید. در نتیجه تمرکزتان افزایش پیدا می‌کند و لازم است با روش‌های تحلیلی و منطقی مختلف به نتیجه برسید. در این صورت، ذهنی فعال‌تر خواهید داشت که یاد می‌گیرد برای حل مسائل خود از تفکر استراتژیک استفاده کند.

چه افرادی می توانند این تست ها را حل کنند؟

گفته می شود افرادی که هوش تصویری خوبی دارند تست های بینایی، هوش محیطی و تصویری ما را نشان می دهند و در این تست ها موفق عمل می کنند، معمولا کارآگاه ها و جاسوس های خوبی از آب در می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آیند! اگر هوش تصویری‌تان خوب نیست نگران نباشید؛ شما از طریق این تصاویر می توانید میزان دقت تان را به مرور افزایش دهید.

مطالب جالب دیگر:

لانگ دیستنس: برای حفظ رابطه عاطفی از راه دور چه کنیم؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. تو روسیه بود فک کنم اینکارو میکردن بچه هارو از بچگی تربیت میکردن و بهشون همچین اموزشی میدادن شنا تو اب یخ اونم تو زمستون حالا یادم نمیاد کدوم کشور بود ولی خب اینکارو میکردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا