;
سرگرمی

یکی از این دو خانواده زمینی و انسان نمی باشند،میتونی بگی کدومشون فضایی هست؟

آزمون شناخت خانواده فضایی: در تصویر آزمون شناخت خانواده فضایی دو تصویر متفاوت و جداگانه از دو خانواده را می بینیم که هر دو خانواده برای گذراندن اوقات فراغت خود و داشتن لحظاتی شاد به دل طبیعت زده اند تا اوقات بیکاری خود را در کنار یکدیگر سپری کنند،اما یکی از این دو خانواده انسان نمی باشند بلکه موجوداتی فضایی می باشند که خود را به شکل انسان ها در آورده اند تا راحت بتوانند در روی کره زمین زندگی کنند.

با توجه به تصویر و سرنخ هایی که در آن وجود دارد میتونید این خانواده فضایی را در کمتر از 7 ثانیه شناسایی کرده و دقت و هوش خود را در انجام دادن این گونه بازی های هوش تصویری ثابت کنید.

 

تصویر آزمون شناخت خانواده فضایی

آزمون شناخت خانواده فضایی 1

.

.

.

این سوال یا معمای تصویری مهارت های شناختی شما به ویژه بینایی، دقت و نیز قدرت تحلیل شما را مورد آزمایش قرار خواهد داد.سوالات هوش و در کل معماهای تصویری از جمله مطالبی است که در فضای اینترنت طرفداران زیادی دارد. این قبیل مطالب در عین سرگرمی می توانند زمینه خوبی برای محک زدن ما وتوانائیهای ما باشند. این قبیل سوالات می توانند سبب افزایش دقت و تمرکز شما در بلند مدت شوند. با کمی دقت و تمرکز به راحتی میتوانید پاسخ آزمون شناخت خانواده فضایی را در مدت زمان تعیین شده بیابید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت خانواده فضایی

خانواده سمت چپی فضایی می باشند،کافیست به نحوه در دست گرفتن موزها توسط این خانواده نگاهی بیندازید که به مانند افراد دیوانه در حال خوردن موز با پوست آن می باشند و دلیل این کارشان نیز این است که آنها به دلیل فضایی بودن با اکثر کارهایی که انسان ها انجام میدهند بیگانه هستند و نمیدانند که چگونه یک کار را درست انجام دهند.به نظر شما چه دلایل دیگه ای برای اثبات اینکه این خانواده فضایی هستند وجود دارد؟

تست بینایی: اگر بتوانید گلابی را در عرض 10 ثانیه بین جوجه اردک ها پیدا کنید، دید عقابی دارید

آزمون شناخت خانواده فضایی 2

آیا آزمون شناخت خانواده فضایی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

آیا میتونید در 7 ثانیه فرد خون آشام را در جشن هالووین شناسایی کنید؟

تست چالشی: آیا می توانید 4 تفاوت تصویری لانه گربه ها را تشخیص دهید؟ فقط نوابغ موفق خواهند شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا