;
سرگرمی

چه کسی پول زن رو از داخل کیفش برداشته و باعث این جنجال شده است؟

آزمون شناسایی سارق پول در خانه: ما با آزمون شناسایی سارق پول در خانه یک معمای تصویری چالشی را با شما دوستان عزیز به اشتراک گذاشته ایم. شما برای بررسی و ارائه پاسخ به این آزمون تنها 5 ثانیه فرصت دارید. ارائه پاسخ به این هوش تصویری در این مدت زمان به این معناست که شما یک تیزبین واقعی هستید و هیچ جزئیاتی نمی تواند از مقابل چشمان شما مخفی بماند.

تست قدرت دید: اگه ماهی خندان رو توی تصویر ببینی چشمات عقابیه!

با انجام آزمون شناسایی سارق پول در خانه ذهن خود را به چالش بکشید و این معمای تصویری که تا اندازه زیادی می تواند چالشی باشد را حل کنید. شما در تصویر آزمون شناسایی سارق پول در خانه با تصویری از یک خانه روبرو هستید که در آن مادر خانواده متوجه برداشته شدن پول از داخل کیف خود می شود و به دو بچه کوچک خود تش می زند که کار کدوم یکی از آن ها می باشد،میتوانید کسی که پول را برداشته است در 5 ثانیه شناسایی کنید.

جالبه ببینید: روانشناسی بیماری؛ ماه تولد بهت میگه مستعد چه مرضی هستی!

تصویر آزمون شناسایی سارق پول در خانه

آزمون شناسایی سارق پول در خانه 1

.

.

ببینید: آیا می توانید ارزش هر شکل را پیدا کرده و معادله ریاضی را در 12 ثانیه حل نمایید؟

.

تیزبین ها کسانی هستند که توانسته اند سطح مهارت های شناختی خود را بالا نگه دارند. برای اینکه سطح مهارت های شناختی همواره رشد داشته باشد، باید ذهن و مغز را به صورت مرتب و روزانه تمرین و ورزش داد. بهترین تمرین ورزشی برای مغز نیز انجام بازی های فکری است. آزمون شناسایی سارق پول در خانه و آزمون های مشابه، زمینه را برای افزایش فعالیت مغز از طریق دقت و تمرکز کردن فراهم می کند و همین مسئله در بلند مدت رشد و توسعه توانائیهای شناختی را با خود به همراه دارد.

جالبه: داستان دانایی بهلول و حال گیری سفیر عثمانی!

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی سارق پول در خانه

همان طور که اشاره کردیم افراد تیزبین میتوانند به راحتی کسی که پول را برداشته است سناسایی کنند،مرد خانواده پول را از کیف همسرش برداشته و با خیال راحت روی مبل نشسته است.

آزمون شناسایی سارق پول در خانه 2

آیا آزمون شناسایی سارق پول در خانه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا