;
سرگرمی

آیا می توانید ارزش هر شکل را پیدا کرده و معادله ریاضی را در 12 ثانیه حل نمایید؟

معادله ریاضی با اشکال هندسی ساده: آیا می توانید ارزش هر شکل را در معادله ریاضی با اشکال هندسی ساده پیدا کرده و معادله تصویری ریاضی ما را در 12 ثانیه حل کنید؟ معادله ریاضی با اشکال هندسی ساده یک بازی فکری معمایی است که برای یافتن راه حل نیاز به راه های غیر متعارف دارد. تنها چیزی که نیاز دارید یک رویکرد هوشمندانه و تفکر منطقی برای حل پازل های چالش برانگیز و پاسخ های سخت آنهاست.

بازی های فکری معماهایی هستند که با تفکر جانبی قابل حل هستند. افرادی که از حل پازل های پیچیده و راه حل های آنها لذت می برند، قطعا باید سعی کنند بازی های فکری را حل کنند. آیا خود را در حل این بازی های فکری چالش برانگیز متخصص می دانید؟ اگر این گونه است با حل بازی های فکری می توانید دانش و استعدادهای خود را محک بزنید.

حتمن ببینید: بازسازی چهره واقعی شاعران ایرانی(حافظ و بقیه بزرگواران)+ تصاویر

تصویر معادله ریاضی با اشکال هندسی ساده

معادله ریاضی با اشکال هندسی ساده 1

.

.

.

شما می توانید استرس و خستگی خود را با شفاف نگه داشتن افکار خود در طول این بازی های فکری کاهش دهید. معماها، بازی های فکری و توهمات متعددی وجود دارد. سعی کنید مواردی را که در حوزه مورد علاقه شما هستند حل کنید تا مغز خود را تمرین دهید. برای یافتن راه حل از منطق و هوش استفاده کنید.  حل پازل های ریاضی لذت بخش است اما نیاز به کار ذهنی دارد. این بازی های فکری از ما می خواهند که از توانایی های شناختی خود و همچنین تفکر خلاق استفاده کنیم.

جالبه: یکی از این خانما یک عکاس که دنبال سوژه های خاصه،میتونی بگی کدومشونه؟

.

.

.

پاسخ معادله ریاضی با اشکال هندسی ساده

مربع = 12، مثلث = 4، دایره = 3

12÷4÷3= 1
4×12÷6= 8
12-10= 2
4+12×3= 40

معادله ریاضی با اشکال هندسی ساده 2

آیا معادله ریاضی با اشکال هندسی ساده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت: میخای بدونی فردی عجول یا صبور؟پس بگو اولین تصویری که دیدی چی بود

کدوم برگ جفت نداره و تک پره؟ مجردها سریع بگین!

اگر نکته سنج و تیزبینید،دکتر واقعی را به راحتی میتونید شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. تمام قواعد ریاضی را برهم زدید درمعادلات اول ضرب را حساب می کنند بعد تقسیم بعد جمع شما در ستون آخر اول جمع کردید بعد ضرب این باعث می شود که جواب متفاوت به دست بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − نه =

دکمه بازگشت به بالا