;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بهار داورزنی بازیگر سریال بیست کویید و مرگ ناگهانی شوهرش+عکس

بهار داورزنی: سریال بیست کویید به تهیه‌ کنندگی ابوالفضل حاجتمند و کارگردانی هادی حاجتمند در ۳۰ قسمت از ۲۳ دی ماه، شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می شود. بهار داورزنی از بازیگران این سریال می باشد.

این سریال با محوریت وقایع و اتفاقات دوران کرونا، داوطلب شدن عده‌ ای از مردم را برای کمک به کادر درمان را به تصویر می‌کشد اما در میان این افراد، شخصی است که انگیزه حضورش با دیگران فرق دارد.

شاید براتون جالب باشه: عکس پسر اروپایی امین حیایی با لباس دامادی

بیوگرافی بهار داورزنی

بهار داورزنی متولد ۱۰ خرداد ۱۳۷۰، بازیگر و کارگردان تئاتر است و فارغ التحصیل کارشناسی رشته سینما از دانشگاه سوره است. وی در حوزه تئاتر نیز فعالیت می‌ کند و از میان کارهایش به عنوان بازیگر می‌ توان به نمایش‌ «خنده مدوسا» به کارگردانی فاطمه نصرتی اشاره کرد و در سال ۱۳۹۹، طراحی و کارگردانی تئاتر کودک «قصه بی‌ غصه» به نویسندگی “مرتضی شریف” را برعهده داشت.

از دست ندهید: حانیه سامعی مجری چادری تلویزیون با شوهرش بیرون تلویزیون+عکس

مرگ شوهرش فرشاد کلباسی

فرشاد کلباسی متولد سال ۱۳۶۴ در اصفهان و فارغ‌ التحصیل رشته کارگردانی بود که در ۲۷ خردادماه امسال درگذشت. علی مردانه، رییس هیات مدیره انجمن دستیاران کارگردان و برنامه‌ریز خانه سینما با تایید این خبر بیان کرد که فرشاد کلباسی به دلیل بیماری از دنیا رفته است. کلباسی فعالیت خود را ابتدا با بازیگری در تئاتر شهر اصفهان شروع کرد و در طول این سال‌ ها در چند فیلم و سریال هم بازی کرده بود.

شروع فعالیت هنری بهار داورزنی

وی در حوزه تئاتر نیز فعالیت می‌ کند و از میان کارهایش به عنوان بازیگر می‌ توان به نمایش‌ «خنده مدوسا» به کارگردانی فاطمه نصرتی اشاره کرد.

و در سال ۱۳۹۹، طراحی و کارگردانی تئاتر کودک «قصه بی‌ غصه» به نویسندگی “مرتضی شریف” را برعهده داشت.

او در سریال «خط تماس» و فصل دوم این سریال به نام «روزهای ابدی» (که در ابتدا نفوذ نام داشت) به کارگردانی جواد شمقدری، نقش «سودابه» را ایفا می‌ کرد.

از دیگر کارهای بهار داورزنی در زمینه بازیگر می‌ توان، «پردیس» ، «دو کیلومتر به کردان» و «ارزش آفرینی در هزاره سوم» را نام برد.

وی با بازی در سریال وضعیت زرد سال ۱۴۰۰ به اوج شهرت رسید.

و علاوه بر بازیگری مدرس بازیگری‌ به کودکان و نوجوانان می باشد و از هنرمندان بی حاشیه و موفق است.

بهار داورزنی در نقش فرزانه در سریال وضعیت زرد در کنار بازیگرانی هم چون زین‌العابدین تقی‌پور، حسام خلیل‌ نژاد،آرش ماهان‌ کیا، محمد مهدی رضایی، مهران رجبی و … به ایفای نقش پرداخته است و در سریال «خط تماس و فصل دوم این سریال به نام روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری، نقش «سودابه» را ایفا می کرد.

 

برایتان جالب خواهد بود

این هم جالبه: وقتی اخراجی های 1 به جای نفوذ به سرزمین دشمن به معبد آمون نفوذ می کنند+ عکس

لاغری باران کوثری بازیگر زن ایرانی 15 سال پیش در فیلم+عکس

دختر جواد خیابانی: برای پدرم جوک نسازید+ عکس

زن شادمهر عقیلی کجایی هست+ جدیدترین عکس های خانوادگی

تغییر پریا مردانیان بازیگر شاپرک در سرزمین مادری بعد ۱۵ سال!

صحرا اسدالهی بازیگر ایرانی زیباتر از زنان عرب شد+ عکس

عکس های جدید از روشنک عجمیان در خارج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا