;
سرگرمی

تست هوش: آی کیوی خود را با تشخیص تمام B ها بسنج!

تست هوش پیدا کردن b: سعی کنید هوش خود را با مشاهده تمام Bها در گروه D در این توهم نوری آزمایش کنید. آیا می توانید تمام B ها را در 20 ثانیه پیدا کنید؟ پس این بخش از سرگرمی را در وب سایت گفتنی دنبال کنید و به این تست هوش پاسخ دهید.

این تست IQ از شما می خواهد که حرف B را در گروهی از D ها بیابید تا هوش خود را آزمایش کنید. این بازی فکری، که مانند یک توهم نوری عمل می کند، نشان می دهد که آیا سطح هوش بالایی دارید یا خیر.

چالش این است که ماکزیمم b را در گروه d پیدا کنید، که نشان می دهد سطح هوشی بالاتر از متوسط ​​دارید یا خیر.

همچنین بخوانید: علت قلقلکی نبودن:چرا برخی افراد قلقلکی هستند و برخی دیگر نه؟

نکته: هر ردیف را یک به یک نگاه کنید.

چند b را در 20 ثانیه دیدید؟

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش پیدا کردن b

برخی از افراد ممکن است تمام b را در 10 ثانیه تشخیص دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است مجبور شوند کمی چشم خود را روی توهم متمرکز کنند. در اینجا 4 b در داخل گروه d پنهان شده است:

تشخیص ضریب هوشی شما:

اگر بتوانید همه B ها را پیدا کنید، پس یک نابغه در نظر گرفته می شوید و سطح IQ بالاتر از متوسط ​​دارید. شما آشکارا به کمال علاقه دارید، دوست دارید خود را به چالش بکشید و از تنوع قدردانی می کنید. شما همچنین یک حلال عالی مشکل با تخیل عالی هستید.

این همچنین به این معنی است که شما به زیبایی شناسی شخصی متعهد هستید، در یافتن مشکلات و راه حل ها عالی هستید و نیروی محرکه ای برای ایجاد دارید. همچنین تخیل بی حد و حصر و ذهنی باز دارید.

تفسیر دیگری از این نتیجه این است که «شما بسیار باهوش هستید!» از آنجایی که شما توانستید بیشتر bها را در میان dها تشخیص دهید، پس شما را معمولا یک دانش‌آموز سریع و با مهارت‌ها و علایق متعدد می‌دانند. این همچنین به این معنی است که اگر درگیر نباشید به راحتی خسته می شوید و دائماً به محرکی در زمینه های اشتیاق خود نیاز دارید.

هر چه B های کمتری پیدا کنید، آزمون ضریب هوشی شما را پایین تر ارزیابی می کند.

 

لینک های مرتبط:

توهم نوری صندلی: با نشستن روی این صندلی با کدام طرف روبرو خواهید شد؟

تست بینایی: روباه چشم آبی را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. من هر چهارتا رو پیدا کردم فکنم ۲۵ ثانیه شد تست هاتون خیلی خوب وعالی هستن یکی از یکی دیگه جالب‌تر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا