;
سرگرمی

مرد سعودی پس از بلعیدن تصادفی کلید خودرو در حین بازی با آن، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بلعیدن تصادفی کلید خودرو: خبری در رسانه های سعودی ترند شده است که در مورد مرد 49 ساله ای است که در حین بازی با کلید ماشین خود به طور تصادفی آن را قورت داد.

این حادثه در استان ساحلی القنفوده عربستان سعودی رخ داد و این مرد مجبور شد برای باز کردن گلو و راه تنفسی خود تحت عمل جراحی لاپاراسکوپی قرار گیرد.

هنوز مشخص نیست این مرد چگونه توانسته کلید ماشین خود را ببلعد، اما بیشتر منابع خبری خاورمیانه خاطر نشان کرده اند که او در حال بازی با آن بوده است. تیم پزشکی در بیمارستانی که وی در آنجا تحت درمان قرار گرفت به دلیل اقدام سریع مورد تمجید قرار گرفت و عمل جراحی در برداشتن کلید و رفع انسداد راه تنفسی وی با موفقیت انجام شد.

بلعیدن تصادفی کلید خودرو 1

بلعیدن تصادفی کلید خودرو: با این حال، این روش جراحی به دلیل شرایط قلبی بیمار کمی پیچیده بود. این مرد چند روزی در بیمارستان بستری بود تا اطمینان حاصل شود که هیچ عارضه ای قبل از ترخیص وجود ندارد.

 در حالی که حوادث بلعیدن تصادفی اجسام خارجی توسط افراد غیرمعمول نیست، این اولین بار است که می شنویم فردی از قورت دادن کلید ماشین خود دچار حادثه شده و تحت عمل جراحی قرار می گیرد. چون ما معمولا اخباری را شنیده ایم که در آن افراد به طور تصادفی مسواک و حتی گریلز خود را قورت داده اند.

به طور کلی این سرعت عمل تیم پزشکی باعث برجسته شدن کار و دقت عمل آنها در رسانه ها شده است و موجی از تحسین و تشویق را متوجه آنها نموده است ،چون این حادثه میتوانست عوارض جبران ناپذیری برای مرد عریستانی بوجود بیاورد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا