;
سرگرمی

اگه ادعا می کنی چشم تیزی داری تو 4 ثانیه بگو اسلحه کجاست؟!

تو 4 ثانیه بگو اسلحه کجاست: شاید ساده به نظر برسد اما نیاز به دقت زیادی دارد. اگر باهوش هستی باید اشتباه تصویر را خیلی سریع پیدا کنی!

تیزبین ها و چشم عقابی ها نباید این تست سرگرمی را از دست بدهند. بنابراین اگر در حل چالش های تصویری خوب هستید تست تو 4 ثانیه بگو اسلحه کجاست را حتما امتحان کنید.

 

خیلی جالبه: آزمون شخصیت شناسی شرک ضربه فنی میکنه: تو رابطه عشقی شبیه کدومی؟!

یکی از این چهارنفر یک اسلحه با خود حمل می کند و قاتل حرفه ای است. او اسلحه را قایم کرده اما با کمی دقت می توان دریافت که سلاحش را کجا مخفی کرده. آیا می توانید ظرف 4 ثانیه بگویید کدام یک اسلحه دارد؟!

تو 4 ثانیه بگو اسلحه کجاست - تصویر تست

.

.

یادتان نرود که تقلب نکنید و برای دیدن پاسخ پایین نروید. افرادی که شمه کارآگاهی دارند و جزئیات را به خوبی به یاد می سپارند می توانند در کمترین زمان ممکن تست تو 4 ثانیه بگو اسلحه کجاست را با موفقیت حل کنند.سرگرمی امروز را از دست ندهید.

.

عجیب و دیدنی: آزمون شناخت حواس پرت: کدوم والد بیشتر سر به هوا هست؟

.

جواب تست تو 4 ثانیه بگو اسلحه کجاست

بسیاری از افراد به کیف زن جوان اشاره کردند که شی مشکی مانند بیرون از آن شبیه اسلحه است. اما یک کارکشته هرگز اسلحه را در معرض دید نمی گذارد بلکه آن را جاساز میکند. پیرزن اسلحه را در عصایش جاساز کرده است.

تو 4 ثانیه بگو اسلحه کجاست - جواب تست

تست بینایی

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس های توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی در حال گسترش هستند.

این به منظور مطالعه ذهن و چشم ها و شناخت میران توانایی های آن مهم هستند. مردم اغلب با دیدن این تصاویر با چشمان خود گیج می شوند. به واقع یافتن راه حل برای رمز و راز این تصاویر دشوار است. ذهن و تمرکز و حتی بینایی افراد در آماده ترین شکل ممکن خود قرار می گیرد. به این ترتیب با آمادگی ذهن، مغز نیز مجبور به فعالیت بیشتر می شود. انجام منظم فعالیت های مغزی، در رشد توانائیهای شناختی، تأثیر بسزایی دارد.

یادتان نرود که:

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

تست تو 4 ثانیه بگو اسلحه کجاست به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

تست های جالب دیگر:

تست فوق العاده جذاب: آزمون پول: کی پول برداشته اگه تیزی زودی بگو

حتما ببین: آزمون شناخت مجرم: آیا می توانید بگویید کدام زن مجرم است؟

چالش سخت: اگر باهوش و زیرکی بگو کدام بچه را از مرگ نجات می دهی؟!

اگر باهوش هستی بگو ساعت پنجم چه ساعتی را نشان خواهد داد؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. داخل کیف نارنجی رنگ خانم مشکوکه .
    میتونیم اون رو بگیم .
    قطر عصا انقدری نیست که بشه اسلحه داخلش جای داد .
    میشه گفت محاله داخل عصا باشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا