;
سرگرمی

تفاوت تصویری پسر بچه خوشتیب را 8 ثانیه ای انجام بده و سه تفاوت موجود را پیدا کن.

آیا می توانید تفاوت تصویری پسر بچه خوشتیب را که در حال ژست گرفتن برای عکاسی می باشد را مشخص کنید؟ چشم تیزبین خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید تمام تفاوت های ظریف بین این دو تصویر به ظاهر یکسان را پیدا کنید یا خیر!؟

بازی امروز یک چالش واقعی است و مهارت های مشاهده شما را آزمایش می کند! ما دو عکس از یک پسر بچه کوچک را داریم که در صنعت مدلینگ فعالیت می کند. آیا می توانید سه تفاوت بین آنها را در کمتر از 10 ثانیه تشخیص دهید؟

همچنین ببینید: چیستان جالب 51: آن چیست كه هر چه می دویم به آن نمی رسیم؟

تصویر تفاوت تصویری پسر بچه خوشتیب

تفاوت تصویری پسر بچه خوشتیب 1

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان جالب 53: یک خانه سبز وجود داشت، داخل خانه سبز خانه سفید بود، در داخل خانه سفید خانه قرمز وجود داشت و در داخل خانه قرمز تعداد زیادی نوزاد وجود داشت. آن چیست؟

ممکن است تفاوت تصویری پسر بچه خوشتیب آسان به نظر برسد، اما این بازی به تمرکز زیادی نیاز دارد. پس چرا آن را امتحان نکنید و ببینید چقدر خوب انجام می‌دهید؟ به یاد داشته باشید که مراقب کوچکترین جزئیات باشید، زیرا ممکن است آن ها تفاوت را ایجاد کنند! اما اگر بتوانید این چالش را کامل کنید، حق لاف زدن و رضایت از دانستن اینکه کار خاصی را انجام داده اید به دست خواهید آورد! برای موفقیت در تفاوت تصویری پسر بچه خوشتیب باید به تمام جزئیات توجه کنید. هر بار که تفاوتی را متوجه شدید، سریع آن را علامت بزنید!

.

.

.

اینم جالبه: روشی که مشت خود را گره می کنید شخصیت شما را آشکار می کند، آن را حتما امتحان کنید.

پاسخ تفاوت تصویری پسر بچه خوشتیب

تفاوت تصویری پسر بچه خوشتیب 2

آیا تفاوت تصویری پسر بچه خوشتیب را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 1 =

دکمه بازگشت به بالا