;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مصاحبه جدید سلنا گومز درباره شکست عشقی و بیماری وحشتناکش

شکست عشقی سلنا گومز: سلنا گومز ستاره 31 ساله پاپ درباره نوشتن اولین آهنگ شماره یک خود در بیلبورد صحبت کرده است. خانم خواننده که معمولا از صحبت درباره روابط احساسی خود پرهیز می‌کند در این مصاحبه درباره جدایی خود از جاستین بیبر صحبت کرد.

سلنا گومز درباره جدایی خود گفت: «زمانی که در حال عبور از یک شکست عشقی بودم، بلافاصله بهترین موسیقی خودم را نوشتم. می‌خواستم از هر دختر یا پسری که شرایطی مشابه من دارد حمایت کنم.»

این هم جالبه: لیلا بلوکات: اولین کسی که برای نقش زلیخا انتخاب شد من بودم!

خانم خواننده و جاستین بیبر، بین سال‌های 2010 تا 2018 رابطه عاشقانه‌ای داشتند. پیش از اینکه جاستین بیبر چند ماه پیش از نامزدی با همسر کنونی خود، از سلنا گومز جدا شد.

پیش از این، خانم ستاره از جدایی خود و جاستین بیبر به عنوان «بهترین اتفاقی است که تا به حال برای من افتاده است» یاد کرده بود. سلنا فاش کرد که پس از جدایی از جاستین بیبر یاد گرفت تا خود را الویت اول زندگی‌اش قرار بدهد.

پیشنهاد می شود: عکس های داغ شوگر مامی ترکیه مردها را عاشق کرد!

این مطلب هم جالبه: سرنوشت تلخ بانو جانگ سریال دونگی در واقعیت + عکس قبرش

شکست عشقی سلنا گومز

شکست عشقی سلنا گومز و بیماری وخیمش!

این جدایی الهام بخش آهنگ موفق او در سال 2020، به نام «تو را از دست دادم تا خودم را پیدا کنم» بود. سلنا درباره این آاهنگ گفت:

«همه چیز خیلی عمومی بود. احساس می‌کردم هیچکس نمی‌خواهد صحبت کردن درباره رابطه گذشته‌ام را متوقف کند. اما از این رابطه گذشتم و پس از آن دیگر هیچ ترسی نداشتم.»

او با بیان اینکه این آهنگ را تنها در 45 دقیقه نوشته است، ادامه داد: «این آهنگ چیزی فراتر از یک عشق از دست رفته است. این من هستم که یاد می‌گیرم خودم را انتخاب کنم، زندگی را انتخاب کنم، اما همچنین امیدوار هستم که مردم بتوانند آرامش را در این آهنگ بیابند.

این آهنگ در مورد دانستن این است که شما به طور کامل بخشی از شخصیت خود را از دست دادید فقط برای اینکه دوباره خودتان را کشف کنید.»

ببینید: واکنش پردیس احمدیه به افغانستانی بودنش: افغانستانی بودن که فحش نیست! + ویدیو

شکست عشقی سلنا گومز2

عود کردن بیماری سلنا

یک ماه پس از ازدواج جاستین با هیلی، سلنا بیماری لوپوس سلنا گومز عود کرد و او روند درمان را آغاز کرد. سلنا درباره بیماری خود گفت: «وقتی تشخیص داده شد که لوپوس دارم، حدود 16 یا 17 ساله بودم.

این یک روند بسیار سخت بود. من اصلا از آن لذت نمی بردم. اما چند سال بعد، توانستم کودکانی را در بیمارستان ملاقات کنم که تا زمانی که فاش نکردم من هم به بیماری لوپوس مبتلا هستم، به من نگاه نمی‌کردند.»

حتی زمانی که در مورد پیوند کلیه خود صحبت کند، این خانم خواننده و بازیگر بازیگر بیشترین تلاش خود را می‌کند تا این تجربیات را به عنوان لحظاتی ببیند که به دیگران یادآوری می‌کنند که تنها نیستند!

شکست عشقی سلنا گومز3

این مطالب را از دست ندهید:

همسر کانیه وست بخاطر پوشش غیر متعارف دستگیر می شود!

عکس قبل انقلابی از محمدرضا شریفی نیا که باورت نمی شه!

بیماری دمی لواتو خانم خواننده که باعث شده از رانندگی بترسد!

انتقال مهدی طارمی مهاجم 31 ساله به باشگاه میلان

ویدئو از متین ستوده با این سطح بازی‌اش آبروی گلزار را خرید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − چهار =

دکمه بازگشت به بالا