;
سرگرمی

تست بینایی قدرت دید: چه عددی را می بینید؟ فقط 5 درصد از افراد متوجه می شوند!

تست بینایی قدرت دید: به تصویر نگاه کنید و بگویید شما چه عددی را می بینید؟ فقط 5 درصد از افراد متوجه می شوند! تنها کاری که باید انجام دهید این است که با دقت به تصویر داده شده نگاه کنید و بفهمید کدام عدد در چالش تصویری قرار دارد.

 تست های زیادی در فضای مجازی در حال پخش است و باعث می شود که بسیاری قبل از دادن پاسخ نهایی دو بار فکر کنند. محققان از چنین تست هایی برای پی بردن به سطح تیزبینی افراد استفاده می کنند.

تست بینایی قدرت دید که ما برای امروز پیشنهاد کرده‌ایم، هدف دارد تا توانایی شما برای تمرکز و استدلال را آزمایش کند. شما فقط باید تصویر را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید کدام عدد در دایره قرار دارد. آیا می توانید عدد صحیح و کامل را حدس بزنید؟

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

این تست رو از دست نده: تست بینایی گربه شهر آبی کجا قایم شده؟ مواظب باش چشمات چهارتا نشه!

تصویر تست بینایی قدرت دید

تست بینایی قدرت دید

برای دیدن پاسخ تست بینایی قدرت دید صفحه را به پایین اسکرول کنید:

.

حتما ببینید: کی‌پاپ دوستان منتظر بازگشت این گروه‌ها در سال جدید هستند!

.

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش تصویری بارداری: اگر واقعا تیزی بگو کدوم خانوم باردار نیست؟

.

اگر پاسخ درست را پیدا کردید، تبریک می گویم! شما یک نابغه هستید. اگر موفق نشدید، ناامید نشوید. ما بازی های فکری و بازی های فکری زیادی داریم تا مهارت های منطقی شما را آزمایش کنیم.

.

حتما ببین: تست بینایی قلب مخفی که می تپد را اگر زیر 5 ثانیه بیابی هوش تصویری ات عالیست!!

.

.

پاسخ تست بینایی قدرت دید

عدد صحیح 3452839 است. آیا شما پاسخ درست تست بینایی قدرت دید  را شناسایی کردید؟

این تست رو از دست نده: تست هوش مظنون خطرناک کیه؟ اگه درست بگی جا پای جین مارپل گذاشتی!

پاسخ تست بینایی قدرت دید

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

تست بینایی قدرت دید: درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

خطای دید چیست؟

تست بینایی قدرت دید: خطای دید که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. به زبان ساده، خطای نوعی توهم نوری است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم.

ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. اینترنت مملو از این تست های جذاب است.

تست هوش نوجوانان یا تست هوش برای بزرگسالان باعث می‌شود از لحاظ ذهنی همیشه آماده بمانید و آلزایمر را از شما دور می‌کند. گاهی تست‌های بینایی یا تست‌های تیزبینی و هوش باعث می‌شود شما را از زوال عقل در پیری نجات دهد.

امروزه برای سنجش میزان بهره هوشی هر انسانی از انواع مختلفی تست هوش و آزمون هایی استفاده می‌شود. بدون تردید می‌توان گفت که همه آدم‌ها علاقه دارند که هوش بالایی داشته باشند و بتوانند مشکلات زندگی را به خوبی درک کرده و از قدرت تحلیل بالایی برخوردار باشند. اولین قدم برای افزایش میزان هوشمان این است که بدانیم بهره هوشی ما چقدر است و کدام نوع از هوش‌ها در ما میزان بیشتری دارد.

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

مطالبی که خیلی جالب هستند:

عجیب ترین تمرینات راهبان معبد شائولین که همه را به مرز سکته می رساند!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا