;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی شیما ملایی بازیگر نقش فیروزه در سریال سنجرخان+ عکس شوهرش

بیوگرافی شیما ملایی: وی بازیگر جوانی است که در سریال سنجرخان نقش فیروزه همسر سنجرخان را بازی می‌کند. شیما ملایی شیما ملایی متولد دهه ۶۰ در سنندج است که کار هنری خود را با تئاتر و بازی در فیلم های کوتاه پرواز ماهی‌ ها ، خانه سفید ، آواها در موج ها آغاز کرد. شیما ملایی همسر ارسطو مفاخری صدابردار و کارگردان اهل کردستان است آنها چند سال قبل با هم ازدواج کردند و صاحب یک پسر هستند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی شیما ملایی و تصاویری جدید از او و همسرش را مشاهده کنید. با گفتنی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ازدواج ریحانا پارسا با جواد جوادی سریال بچه مهندس!+ عکس

مهمترین کار شیما ملایی فیلم خانه سفید به کارگردانی همسرش است که به چند جشنواره بین المللی هم راه یافته است. در این فیلم که داستان حضور یک روحانی در روستایی را به تصویر می کشد “نظیرمیرزایی” به عنوان مدیرتولید ، “سیروان رحیمی” مدیرصحنه، “میترا رحیمی” به عنوان منشی صحنه ، ” سرکیو مسگری” تصویربردار، “بهرام مرادی” صدابردار، ” سوران فهیم ” تدوین و” بختیارخلیلی” ، “شیما ملایی” ، ” الله مراد رشتیانی” ، “شکیب آقایی” به عنوان بازیگران این فیلم ” ارسطو مفاخری” را همراهی کرده اند.

دیگر فیلم درخشان شیما ملایی پرواز ماهی‌ها است که جایزه ویژه هیات داوران جشنواره سولیداندو ایتالیا را دریافت کرده‌ است.

بیوگرافی شیما ملایی فیروزه در سریال سنجرخان

شیما ملایی در سریال سنجرخان نقش فیروزه همسر سنجرخان را بازی می کند. او زنی هنرمند و باسواد است که منتظر کودکی از سنجرخان است و انها زندگی عاشقانه‌ای دارند. تقابل سنجرخان و برادرش زندگی این زوج را دگرگون می‌کند و…. سریال تاریخی سنجرخان به نویسندگی زنده‌ یاد ضیاءالدین دری و کارگردانی محمدحسین لطیفی اکنون از شبکه یک سیما در حال پخش است.

فرشید گویلی که از بازیگران شناخته شده استان کوردستان است، نقش سنجرخان را بازی می‌ کند. او هنرمندی از تبار سنندج و متولد ۱۳۵۴ است و سال ها در صحنه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

این هم جالبه: عکس هایی از قیافه واقعی زلیخا در موزه مصر

عکس های شیما ملایی بیرون سریال و شوهرش

بیوگرافی شیما ملایی1
بیوگرافی شیما ملایی
بیوگرافی شیما ملایی4
بیوگرافی شیما ملایی
بیوگرافی شیما ملایی5
بیوگرافی شیما ملایی
شیما ملایی و شوهرش
شیما ملایی و شوهرش

شیما-ملایی-در-سریال-سنجر

 

برایتان جالب خواهد بود

فریبا مرتضوی بازیگر نقش تیامنی ندیمه زلیخا بعد از 15 سال+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا