;
فرهنگ و هنرهنرمندان

دختر پشت پنجره ترکیه که از جنس مخالف می ترسید+ عکس

دختر پشت پنجره ترکیه: سریال دختر پشت پنجره بر اساس رمانی به همین نام از دکتر گلسرن بودایجی‌ اوغلو ساخته شده است. رمانی که خود براساس یک داستان عاشقانه واقعی است.

نالان زن جوان زیبایی است، که با نگاه گرم خود عشق همه را در نگاه اول به دست می‌آورد. او تنها فرزند خانواده‌اش است به همین علت، لای پر قو بزرگ شده! او و سدات، پسر خانواده کوراوغلوها، عاشق هم می‌شوند و تصمیم به ازدواج آن‌ها گرفته می‌شود. اما نالان به گونه‌ای بزرگ شده است که نمی‌تواند به مردان نزدیک شود!

این هم جالبه: جورجینا زن کریس رونالدو قبل از شهرت این شکلی بوده+ عکس و داستان آشنایی

بازیگر دختر پشت پنجره2

نالان در ثروت تمام بزرگ و از بهترین مدارس فارغ‌التحصیل شد. او به عنوان معمار در شرکت کوراوغلو، که صاحب بزرگ‌ترین هتل زنجیره‌ای ترکیه هستند مشغول بود. با اینکه نالان و سدات دست به دست هم و با امید، وارد این ماجرا شدند، اما سدات با شخص دیگری نیز رابطه دارد.

خانواده کوراوغلو تمام تلاششان را می‌کنند تا این آبروریزی برملا نشود. مادر نالان شاهد همه چیز می‌شود، اما صدایش در نمی‌آید. نالان و سدات هر دو رازهایی از گذشته دارند، که زندگی آن‌ها را تحت تاثیر می‌گذارد. ضمن اینکه فریده نیز از نالان چیزهایی را پنهان کرده است.

سریال دختر پشت پنجره

فصل یک با عروسی نالان و سدات تمام می‌شود. نالان اکنون از قفس خانه خود، وارد قفس عمارت خانواده کوراوغلو شده است. جایی که مظفر، برادر سدات علاقه بسیاری به نالان دارد، اما آن را پنهان می‌کند. شاید مظفر تنها شخصی باشد که به خوبی نالان را درک می‌کند.

مظفر به خاطر مشکل جسمی که دارد‌، از کودکی پنهان شده است، و در جامعه نگاه عجیبی به او می‌شود. این باعث شده است که اعتماد به نفس پایینی داشته باشد و منزوی زندگی کند. اما قلب مهربان او، پیوسته از نالان مراقبت می‌کند.

بازیگر نقش نالان بورجو بیریجیک

بازیگر دختر پشت پنجره

بورجو بیریجیک (Burcu Biricik) متولد ۴ می ۱۹۸۹ در ترکیه، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته باستان شناسی از دانشگاه اژه می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد که سال ۲۰۰۷ وقتی ۱۸ ساله بود با سریال «کلاغ سیا» جلوی دوربین رفت.

بازیگر دختر پشت پنجره و همسرش
بازیگر دختر پشت پنجره و همسرش

او با سریال حریم سلطان به شهرت رسید و از سال ۲۰۱۳ با امره یتکین (Emre Yetkin) وارد رابطه شد و در نهایت سال ۲۰۱۶ با او ازدواج کرد. ۱۷۰ سانتی متر قد و ۵۶ کیلوگرم وزن دارد و تن صدا و رفتاری شبیه مردان دارد و در زمینه تبلیغات هم فعالیت می کند.

برایتان جالب خواهد بود

الهام چرخنده و شوهر جدیدش+ عکس های عاشقانه با آقای همسر

دیکاپریو و زن جدیدش: جذابیت فیزیکی این زن سرخ پوست فوق العاده ست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا