;
سرگرمی

عمیق ترین هتل جهان: تجربه منحصر به فرد اقامت در 419 متر زیر زمین در ولز

عمیق ترین هتل جهان: هتل “Deep Sleep” در 419 متری زیر کوه های اسنودونیا در ولز واقع شده است و در معدن متروکه ای قرار دارد و به عنوان عمیق ترین هتل جهان شناخته می شود. این هتل منحصر به فرد از چهار کابین دو تخته خصوصی و یک اتاق غار با یک تخت دونفره، منطقه غذاخوری و امکانات توالت تشکیل شده است. این هتل در اعماق بخشی از معدن متروک Cwmorthin  که 419 متر زیر زمین قرار دارد و به عنوان عمیق ترین هتل در سطح جهان تبلیغ می شود.

با این حال، برای رسیدن به هتل، بازدیدکنندگان باید تا سقف 550 پوند (688 دلار) در هر شب بپردازند و یک مسیر “پرشیب‌ و چالش برانگیز” را از طریق چاه‌های معدن قدیمی طی کنند. این هتل در ماه آوریل توسط شرکت فعالیت های فضای باز Go Below افتتاح شد و فقط یک شب در هفته، شنبه ها برای کسب و کار باز است.

عمیق ترین هتل جهان

مشتریان با رزرو آنلاین شروع می کنند و سپس به پایگاه Go Below در نزدیکی شهر Blaenau Ffestiniog در عصر روز شنبه سفر می کنند، جایی که راهنماهای آموزش دیده منتظر آنها هستند تا آنها را تا هتل زیرزمینی همراهی کنند.

پس از 45 دقیقه پیاده روی در میان کوه ها، بازدیدکنندگان در یک کلبه کوچک آماده می شوند و برای فرود خود در معدن متروکه Cwmorthin، بزرگترین معدن تخته سنگ متروکه جهان آماده می شوند.

مسیر چالش برانگیز از پلکان های قدیمی، پل های متروکه و خطوط شلوغ تشکیل شده است و رسیدن به هتل حدود یک ساعت طول می کشد.

هنگامی که مهمانان در هتل دیپ اسلیپ هستند، قبل از آماده شدن برای یک “خواب عمیق” با یک نوشیدنی گرم و یک وعده غذایی به سبک اکسپدیشن پذیرایی می شوند.

عمیق ترین هتل جهان 3

دمای عمیق ترین هتل جهان در تمام طول سال 10 درجه سانتیگراد ثابت باقی می ماند، اما طبق گزارش ها، کابین های عایق بندی شده بسیار دنج هستند. آنها همچنین دارای آب جاری، برق و حتی Wi-Fi از طریق یک کابل اترنت به طول یک کیلومتر از یک آنتن 4G روی سطح هستند.

هتل دیپ اسلیپ لقب “عمیق ترین هتل جهان” را از سوییتی در معدن نقره سالا سوئد گرفت که 154 متر زیر زمین قرار داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا