;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های خانوادگی نیکی کریمی که در 52 سالگی هنوز هم کراشه!

عکس های خانوادگی نیکی کریمی: نیکی کریمی بازیگر و کارگردان ایرانی متولد 19 آبان 1350 در تهران است. نیکی کریمی از تاثیرگذار ترین بازیگران پس از انقلاب 1357 بوده که در عرصه بین المللی هم موفق است. او تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا می باشد که حالا کنار فعالیت هنری، مترجم کتاب و عکاس هم است. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

در زیر چند عکس زیبا از عکس های خانوادگی نیکی کریمی، این بازیگر توانمند و عکس های پدر و مادر گرامی اش که در صفحه شخصی خود خانم نیکی کریمی به اشتراک گذاشته شده است قرار می دهیم:

برایتان جالب خواهد بود: سوال همیشگی طرفداران ارباب حلقه ها: چرا آراگورن با ارواح به سایرون حمله نکرد؟

عکس های خانوادگی نیکی کریمی
پدر و مادر نیکی کریمی
عکس های خانوادگی نیکی کریمی 2
پدر و مادر نیکی کریمی
عکس های خانوادگی نیکی کریمی 1
پدر نیکی کریمی

این مطلب هم جالبه: مرجانه گلچین در 55 سالگی مادر شد! + عکس شک برانگیز

نیکی کریمی اصالتا از کجاست؟

او اصالتا از سمت پدر اهل تفرش استان مرکزی است؛ یک برادر بنام «خشایار» و یک خواهر بنام «نازنین» دارد که به همراه پدر و مادرش در انگلستان زندگی می کنند و در ایران نیستند.

شروع فعالیت بازیگری

بازیگری را از زمان مدرسه با حضور در گروه های تئاتری شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۶۸ وقتی ۱۸ ساله بود با فیلم سینمایی «وسوسه» جلوی دوربین رفت، او هنوز هم حاضر نیست ماجرای اولین ورود خود به سینما را توضیح دهد.

سوپراستاری در سینما

با دومین تجربه حرفه ای اش در فیلم سینمایی «عروس» سال ۱۳۶۹ با ابوالفضل پورعرب بعنوان اولین ستارگان سینمای پس از انقلاب به اوج شهرت رسید. او سپس در سال ۱۳۷۱ با فیلم «سارا» توانست جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره های «سن سباستیان» و «نانت» فرانسه را به دست آورد.

نیکی کریمی جزو بازیگران پرکار و موفق ایرانی محسوب می شود که در عرصه بین المللی نیز حضور داشته و جوایزی برده است.

عکس های خانوادگی نیکی کریمی 5

ازدواج نکردن نیکی کریمی

نیکی کریمی هنوز ازدواج نکرده و زندگی مجردی دارد و همیشه در پاسخ درباره ازدواج نکردن خود یک جواب را می دهد و می گوید: این سوال ها به دور از نزاکت است.

عکس های خانوادگی نیکی کریمی 4

اطلاعاتی از زندگی شخصی

ورزش حرفه ای: برنامه روزانه ای برای ورزش دارم که تحت هیچ شرایطی آن را تغییر نمی دهم حتی روزهایی که سر فیلمبرداری هستم وقتی به خانه می روم ورزش می کنم، بدنسازی و فیتنس جزو برنامه های روزانه من است اما تنیس هم بازی می کنم.

رژیم غذایی نداشته ام: هیچ وقت رژیم تغذیه زیر نظر پزشک نداشتم و خودم سعی می کنم همه چیز را رعایت کنم به هر حال سن و سال که بالاتر می رود نوع تغذیه هم باید تغییر پیدا کند، همه دوست دارند غذا و خوراکی های خوشمزه بخورند اما اگر به اندازه باشد و پرخوری نکنند مشکلی به وجود نمی آورد

خرافات و فال: من با خرافات مبارزه می کنم و به آن اعتقادی ندارم شاید تا سنی خاص فال قهوه می گرفتم اما سال هاست که این کار را هم انجام نداده ام.

علاقه به خارج: کشور انگلستان، خواننده ها و نوازنده های آنجا را دوست دارم بعد از آن موسیقی کانتری آمریکا را دوست دارم ، فرانسه را هم می پسندم، آلمان هم مهد موسیقی کلاسیک است و آنجا رو هم دوست دارم.

سویس و کالباس: چربی ، نمک و شکر در رژیم غذایی ام جایی ندارد من فقط هفته ای یک بار گوشت می خورم و سالهاست سوسیس و کالباس مصرف نکرده ام.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. حاجی کراش نیس

    این فقط مث 207 فیس داره
    موتورش از موتور پراید 83 هم داقون تره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا