;
سرگرمی

تست بینایی گربه پنهان: گربه ای که در تصویر است می توانید تشخیص دهید؟

تست بینایی گربه پنهان: در تست امروز، کاربران متعدد ادعا می کنند که مشکل بیشتر در سرعت است تا وضوح خود تست. آیا می توانید گربه را در این تصویر تنها در 10 ثانیه پیدا کنید و دوستان، کاربران بی شمار و حتی سرعت خود را به چالش بکشید؟

در یک تصویر ساده می توان این عناصر را دید: زنی که جارویی را جلوی دیوار آجری در دست گرفته، در و چند لباس که آویزان است، در نگاه اول چیز کمی قابل تشخیص است. اما یک گربه در تصویر می توان دید! ببینید آیا می توانید تست بینایی گربه پنهان را حل کنید یا خیر.

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

تست بینایی گربه پنهان: گربه ای که در تصویر است می توانید تشخیص دهید؟

تست بینایی گربه پنهان

.

توانستید پاسخ تست بینایی گربه پنهان را بیابید؟ اگر نه جواب را در پایین صفحه ببینید

.

.

.

.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت زن متاهل؛اگه گفتی کدوم دختر زندانی شوهر داره و دارای زندگی متاهلی هست؟

پاسخ تست بینایی گربه پنهان

پاسخ تست بینایی گربه پنهان

با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز در دسته بندی سرگرمی می گذارد نشان دهید که چه توانایی هایی دارید:

امیدواریم با این تست های سرگرمی بتوانید فعالیت های مغزی خود را بهبود ببخشید.

تست ها همزمان با محبوبیت اینترنت و شبکه های اجتماعی محبوب شدند

محبوبیت شبکه های اجتماعی و اینترنت دنیایی از امکانات بی نهایت را به ما نشان می دهد. تنها با چند کلیک، می‌توانید پایان‌نامه‌های آکادمیک را بیابید، دوستان دوران کودکی خود را پیدا کنید، اخبار سراسر جهان را بخوانید و حتی با فردی در استرالیا چت کنید، همه اینها بدون ترک کاناپه امکان پذیر است!

برای متولدین دهه 1990 به بعد، این نوع تعامل با جهان غیرممکن به نظر می رسید. بزرگ شدن در واقعیتی که در آن، برای صحبت با یک دوست، باید شماره تلفن ثابت او را در دفترچه تلفن صفحات زرد غول پیکر جستجو می کردید و بدون دانستن اینکه آیا او در خانه خواهد بود یا نه با او تماس می گرفتید.

زمانی که اینترنت شروع به برداشتن اولین گام‌های خود به سمت جهانی شدن کرد، کسانی که این امتیاز را داشتند که بتوانند در هر زمان وصل شوند، تنها کسانی بودند که درآمد مالی خوبی داشتند، زیرا در طول روزهای هفته این اتصال حساب می‌شد و بسیار گران قیمت بود.

این واقعیت به تدریج تغییر کرده است و همه کسانی که از سال 2000 میلادی به بعد متولد شده اند، دنیای کاملاً متفاوتی در مورد روابط انسانی پیدا کرده اند. در حال حاضر شبکه های اجتماعی امکانات بی نهایتی را در اختیار ما قرار می دهند و حتی برخی از آنها با پلتفرم های مختلف درآمد خوبی کسب می کنند.
امکان دیگر در اینترنت این است که بتوانید با بازی های ساده و خنده دار دوستان خود را به چالش بکشید. این تست‌ها به این دلیل محبوب شده‌اند که به افراد از سراسر جهان اجازه می‌دهند حول یک چیز مشترک متحد شوند: پاسخ.

نقش چیستان ها و معماها در رشد ذهنی کودکان

تست هوش فرار: بچه‌ها عاشق چیستان هستند و دوست دارند چیستان ها را یاد بگیرند و آنها را برای دوستان و فامیل تعریف کنند.

چیستان کمک می‌کنه تا کودکان خوب گوش بدهند. اگر شنیداری قوی نداشته باشند نکته چیستان را از دست می‌دهند و نمی‌توانند جواب را پیدا کنند.

برای سخت تر شدن آنها را با سرعت تند بخوانید و کودک‌تان را امتحان کنید.

بعد از مدرسه و یا اگر یک روز سختی را کودک‌تان گذرانده است و دنبال فعالیتی هستید که مغز و جسم او استراحت کند، چیستان یک گزینه عالی هست.

چیستان برای کودکان استرس را کاهش می‌دهد و احساس بهتری می‌کنند. در حالیکه مغز در حال کار کردن است، یک زنگ تفریحی برای روز و استراحتی برای مغز هست.

مشکل عدم تمرکز و دقت در کودکان این روزها یکی از معضلات آموزش و یادگیری هست و چیستان منجر به بهبود تمرکز روی گفتار فرد راوی و تقویت فرایند گوش دادن خواهد شد.

لینک های مرتبط:

خیلی جالبه: تست هوش دکتر فیک را شناسایی کنید! کدوم مشکوک می زنه؟

پیش بینی های بابا ونگا: حکمرانی مسلمانان بر اروپا تا سال 2043؟!

معمای سرقت سوپرمارکت: با توجه به شواهد چه کسی دزد است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا