;
سرگرمی

تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

تست دردسر بزرگ: وب سایت گفتنی هر روز سوالات هوش تصویری متنوع و جدیدی را در بخش سرگرمی ارائه می دهد. بسیاری از این تست ها کاربران را دچار خطا می کند.

بخش سرگرمی گفتنی این بار با یک هوش تصویری جذاب در خدمت شماست. فرصت را از دست ندهید!

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناخت دکمه فرار: اگر جای این مرد بودی کدام دکمه را برای فرار انتخاب می کردی؟

یک پیرمرد با شوک و تعجب در حال تماشای صحنه ای دردسرساز است. سه خانم مدعی اند که همسر واقعی او هستند. چه کسی درست می گوید. آیا می توانید ماجرا را بفهمید؟!

تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

کارآگاه ها از دست ندین: آزمون هوش مامور الکی کیه؟ کدوم خودشو دروغکی جا زده؟!

تست دردسر بزرگ

.

حتما ببین: آزمون شناسایی موقعیت خطری تر و جدی تر کدومه؟! چقدر تو حل بحران خبره ای؟!

.

تست دردسر بزرگ:

هنوز دیر نشده، اگر دوست دارید که جواب را پیدا کنید دوباره برگردید و این بار با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید. حتما نشانه ها را دنبال کنید.

.

خیلی جالبه: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

.

آیا توانستید درست حدس بزنید؟

جواب تست دردسر بزرگ

خیلی جالبه تست چالش بینایی:ثابت کن ریز بین هستی! آیا قادر هستی خوک را در یک نگاه پیدا کنی؟

لطفا جواب های خود را برای ما کامنت کنید. این تست جزو سطوح دشوار معماها ارزیابی شده و کاربران جواب های مختلفی داده اند. ما منطقی ترین پاسخ را در سایت قرار خواهیم داد اما قبل از آن منتظر جوابهای هوشمندانه شما هستیم!

این آزمون های هوش مانند تست دردسر بزرگ می‌توانند علاوه بر محتوای سرگرمی عملکرد مغزی شما را نیز افزایش دهند. معمولا همه ما در طول روز در حال انجام کارهای تکراری هستیم و گاهی احساس می کنیم که مغز در یک حالت پیش فرض و ربات گونه به فعالیت می پردازد.

بنابراین همه ما بایستی با انجام یک سری تمرینات، نبوغ و قوه خلاقیت فکری خود را تحریک کنیم. این آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. باور کنید پشیمان نخواهید شد.

حتما ببین: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

یادتون نره که:

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

شاید جالب باشد: بازی فکری فست فود: افراد زبل جواب نهایی را در 4 ثانیه حدس بزنید!

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

از دست نده: بازی فکری با کلمات؛با کلماتی که در تصویر می بینید نام یک حیوان را بسازید

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

شاید جالب باشد: فقط افراد با هوش ریاضی بیان این معادله هوش ریاضی چوب کبریت رو حل کنند!

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

شاید جالب باشد: حقایق شاخدار: چرا بعضیا می گن باب اسفنجی شیطانیه؟!

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت معلم قاتل؛میتونی بگی کدوم معلم یک قاتل حرفه ای می باشد؟

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود.

افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند.

استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند.

ویژگی‎های خلاقیت، حساسیت نسبت به عواطف و استقبال از مسائل همچنین بیشترین ارتباط را با بهره هوشی بالاتر دارند. دلیل آن می‎تواند این باشد که باهوش بودن باعث می‎شود افراد نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی بیشتری نشان دهند

تست های باحال دیگه که باید دید!

حتما ببین این تست رو: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

تست چالش برانگیز: تست قدرت بینایی: قابل توجه تیزبین‌ها اگر حرفه ای هستید زنگوله را پیدا کنید!

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

نوشته های مشابه

13 دیدگاه

  1. خانمی که میگه من زن توام همسرشه چون تقریبا همسن پیرمرده و داره از دور نگاه میکنه و رنگ لباساشونم یکیه

  2. پیرزن با لباس زرد،زیرا لباسی مثل پیرمرد داره و برای همسرش دلسوزه و داره گریه میکنه ولی دو زن دیگه انگار با حالت فربیکانه ای میخوان خودشونو جای همسر جا بزنند

  3. به نظرمن اون پیرزنی که سمت چپ پیرمرد هست میتونه زنش باشه چون که هم از لحاظ ظاهری و سنی بیشتر بهش میخوره و هم ازلحاظ اخلاقی و شخصیتی چون بهش میخوره تقریبا شخصیت آروم و خونسردی داشته باشه، البته اون زن چاق سمت راستی هم به احتمال کمتری میتونه زنش باشه چون میگه که ازش دوتا بچه داره.

  4. سلام
    ممنون که با طراحی و به اشتراک گذاشتن این چالش های زیبا و هدف دار باعث افزایش دقت در نگاه و دقت به جزییات را به ما آموزش می‌دهید.
    جواب سوال پیرمرد ناقلا به نظر من خانم سمت چپی تصویر که بلوز زرد رنگ پوشیده
    یه هماهنگی رنگی در لباس های هر دو تاشون به چشم می‌خورد که اینجا میشه حس کرد.

  5. به نظر من پیرزنی که عصا به دست هست زن پیرمرده چون هم اشک توی چشماش جمع شد و غمگینه بخاطر وضع همسرش و هم با توجه به رنگ موهاش و دندون هاش، سنش به پیرمرد میخوره

    1. با سلام خدمت همه دوستان عزیز
      اینجا آسایشگاه سالمندانه و تمامی خانمها به علت کهولت سن و تنهایی و فراموشی دنبال وجه مشترک بین خودشون با دیگران میگردند به همین علت به اشتباه خودشونو همسر پیرمرد معرفی میکنند و در اصل همگی تنها و مجرد هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا