;
سرگرمی

تست شخصیت آزاردهنده‌ای که در عرض 1 ثانیه می‌گوید حیله گری یا نه!

تست شخصیت حیله گری: اولین چیزی که چشمان شما در نقاشی می بیند جنبه های جالبی را در مورد نحوه زندگی شما نشان می دهد. آیا می‌خواهید بفهمید؟ تست را انجام دهید.
طیف گسترده ای از تست های شخصیت در وب سایت گفتنی وجود دارد که از طریق آنها، می توانید به سرعت و به راحتی جنبه های واقعا شگفت‌انگیز خود را کشف کنید.

آغاز این آزمایش‌ها زمانی بود که روان‌شناس و زیست‌شناس آمریکایی، راجر دبلیو اسپری – برنده جایزه نوبل – متوجه شد که دو نیمکره (چپ و راست) که در مغز ما وجود دارند متفاوت عمل می‌کنند، بنابراین طرز فکر ما با توجه به اینکه کدام یک از دو طرف در فضای داخلی غالب است تعیین می شود.

بر اساس یافته‌های آن‌ها، آزمایش‌های متعددی ظاهر شد که می‌تواند طرز تفکر و ویژگی‌های شخصیتی افراد را آشکار کند. به مرور تست های شخصیت بر همین اساس شکل گرفته اند و امروز تعداد انبوهی از آن در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که جنبه سرگرمی نیز پیدا کرده اند.

آیا می خواهید از آنچه که آزمون در مورد شما می گوید شگفت زده شوید؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر چیزی را که در نگاه اول به چشم شما جلب می شود در ذهنتان ضبط کنید، همه پاسخ ها وجود دارد! خودتان را امتحان کنید و بیشتر بیاموزید.

همچنین بخوانید: فکر می کنید بزرگ ترین مشکل شما چیست؟ با این تست ساده بفهمید!

سریع بگو در همان نگاه اول چه دیدی؟

تست شخصیت حیله گری

همچنین بخوانید: چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت حیله گری

خرچنگ: شما فردی بسیار عاقل هستید. شما هوش برتری دارید و از نظر دیگران بسیار حیله گر هستید. حافظه شما یک امتیاز است، چون تمام جزئیات یک موقعیت را به خاطر می آورید. در ظاهر آدم سردی به نظر می رسید اما در واقعیت با اطرافیانتان بسیار مهربان و سخاوتمند هستید. برای بخشیدن کسانی که به شما صدمه زدند مشکل دارید و از این رو دیگران از شما حساب می برند و کاریزمای خاصی دارید که باعث می شود مراقب رفتارشان باشند.

گل رز: شما فردی هستید که به دلیل ماجراجویی بسیار متمایز هستید. شما دوستدار هیجان و امتحان کردن چیزهای جدید هستید. شما فکر می‌کنید که زندگی همین لحظه است و می خواهید از هر لحظه به گونه ای لذت ببرید که گویی آخرین لحظه است. برای شما، ماندن در اینجا بدون انجام کاری یک گزینه نیست. فرد21ی بسیار مثبت هستید که همیشه جنبه های روشن زندگی را می بینید و با اشتیاق فراوان به فعالیت های مختلف می پردازید. همچنین همیشه به دنبال این هستید که از منطقه امن خارج شوید تا به رشد خود ادامه دهید.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت: این تصویر به شما می‌گوید بقیه شما را چگونه درک می کنند

تست هوش آرایشگر نیویورک: چرا موی یک نیویورکی را کوتاه نکرد؟!

عکس های مفهومی پتی کارول درباره فشار کار خانگی زنان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا