;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

10 راز فوق العاده جذاب برای جذب معشوقه که جوانان ایرانی باید بدانند

جذب معشوقه: خوشحال کردن دیگران، به خصوص کسانی که به ما نزدیک هستند و رفت و آمد با آن ها موجب به وجود آمدن اوقات خوشی برای مان می شود، علاوه بر شادی آن ها، احساس خوبی را به ما نیز منتقل می کند.

به این منظور، به صرف پول زیاد نیازی نیست و تنها با ساده ترین کارها، می توان روز خوبی را ساخت. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با راه هایی که باعث شادی معشوقه تان می شود آشنا کنیم.

1. روزی را به استراحت او اختصاص دهید

تقسیم وظایف، یکی از اصلی ترین رکن های زندگی زناشویی به شمار می رود و باعث احساس برابری بین زن و مرد می شود. بنابراین، تا حد امکان، کارها را بر اساس توانایی و درخواست طرف مقابل انجام داده و انجام امور را تنها به یک فرد واگذار نکنید.

برای خوشحالی بیش تر، می توانید یک روز همسرتان را سورپرایز کنید و علاوه بر وظایف خود، کارهای مربوط به او را نیز انجام دهید. این روش، حس ارزشمندی را به پارتنر شما منتقل می کند و باعث افزایش علاقه او به شما می شود.

جذب معشوقه3

2. قابل پیش بینی نباشید

معمولا زوج ها به راحتی عکس العمل خود را حدس می زنند و از ترتیب انجام کارهای هم دیگر اطلاع دارند. خلاق بودن در یک رابطه از ارزش زیادی برخوردار است و در بسیاری از موارد، بدون خرج زیادی نیز انجام می شود.

به این منظور، با خرید تنها یک شاخه گل و یا کادویی کوچک که بدون مناسبت تهیه شده است، به او میزان اهمیت و نقش او در زندگی خود را به ساده ترین روش ابراز می کنید.

3. از فضای مجازی بهره ببرید

در حال حاضر، افراد زیادی از فضاهای مجازی استفاده می کنند و روز به روز، میزان ساعات سپری شده در این اپلیکیشن ها، بیش تر از قبل می شود.

اگر شما هم به تلفن همراه تان وابسته شده اید و نمی توانید آن را از خود جدا کنید، بهتر است یادگیری یک مهارت جدید و یا اصول زندگی را به عنوان جایگزینی برای کانال ها و صفحه های بیهوده قرار دهید.

به عنوان مثال، دستور یک غذای جدید را یادداشت کنید و یا برای روزهای تعطیل تان، بازی های دو نفره متنوعی را فرا بگیرید. با این روش، نه تنها اوقات فراغت تان را بیهوده نگذرانده اید، بلکه باعث پیشرفت زندگی خود نیز شده اید!

3. احترام ها را حفظ کنید

هنگامی که در خانه با الفاظ مناسب هم دیگر را صدا بزنید و حتی در جمع های خانوادگی و دوستانه نیز این شیوه را در پیش بگیرید، ناخودآگاه در دعواهای تان نیز از عبور از مرزهای به وجود آمده، خودداری می کنید.

به یاد داشته باشید که تنها در صورت ارزش قائل شدن شما برای همسرتان، دیگران نیز به روش شما عمل می کنند و با او با احترام سخن می گویند. لذا به این موارد اهمیت دهید تا در آینده، پایداری رابطه تان با مشکل مواجه نشود.

5. در ابراز علاقه خسیس نباشید!

متاسفانه، برخی از خانم ها و یا حتی آقایان، به علت مشکلاتی از قبیل حس خجالت، عدم شنیدن الفاظ محبت آمیز از پدر و مادر در کودکی و …، نمی توانند به خوبی به پارتنر خود علاقه شان را ابراز کنند.

اگر شما هم در این گروه از افراد قرار دارید، باید بدانید که ادامه دادن این روند، تنها باعث دور شدن شما از هم دیگر می شود. بنابراین هرچه زودتر اخلاق و رفتار خود را تغییر دهید. برای شروع، از پیامک های عاشقانه استفاده کنید تا به مرور، بر حس خجالت خود پیروز شوید.

6. توجه به سلایق را از یاد نبرید

یکی از بزرگ ترین مشکلات زوجین، عدم توجه یکی از طرفین به کارهای مورد علاقه دیگری است. به صحبت های پارتنر خود توجه کنید و با توجه به حرف های تان، از چگونگی سلیقه او آگاهی یابید و سپس، با خرید وسایل مورد علاقه او، خاطرات خوشی را برای یک دیگر رقم بزنید!

7. ماجراجو باشید

تمام روزهای هفته را نمی توان تنها به شغل، تلویزیون دیدن، بازدید از اقوام و سایر کارهای روتین گذراند. چرا که به این صورت، زندگی به مرور یکنواخت می شود و در شما احساس انتخاب همسری اشتباه به وجود می آید!

جهت جلوگیری از بروز این مشکل، از تجربه کارهای جدیدی که تا کنون امتحان نکرده اید لذت ببرید. با انجام این روش، به زودی شاهد افزایش صمیمیت و علاقه بین خود خواهید بود.

8. فضای آرامش بخشی را در خانه مهیا کنید

خانه، مرکز آرامش است و همه انسان ها، پس از طی یک روز سخت، انتظار دارند با ورود به خانه انرژی تحلیل یافته خود را دوباره به دست آورند.

به عنوان مثال، در صورت وجود وقت و برقراری شرایط، خانه را نسبت به همیشه به شکلی متفاوت جلوه دهید. به این منظور، می توانید از وسایل تزئینی آرامش بخشی همانند عود، شمع، موسیقی و … استفاده کنید.

9. قدرت گل را جدی بگیرید!

گل، در بین همه مردم به عنوان یکی از روش های ابراز عشق شناخته می شود! اگر به علت شرایط خاص تان امکان سپری کردن وقت زیادی با همسر خود را ندارید، برای ایجاد صمیمیت سابق، خرید گل به شما پیشنهاد شده است! با یک بار خرید، به مرور، عادت می کنید و بدون گل به خانه بازنمی گردید!

جذب معشوقه2

10. تفریحات را فراموش نکنید

در حال حاضر، به علت مشکلات مختلف، نمی توان همانند قبل به تفریحات خارج از خانه پرداخت. به منظور حفظ نشاط معشوقه و رابطه خود، سعی کنید حداقل یک بار در ماه به مکان های مورد علاقه هردوتان مانند رستوران، سینما، طبیعت های اطراف و … بروید و روحیه خود را شاداب نگه دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا