;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

بهترین ماسک ابرو طبیعی که مژه و ابروهای تان را پرپشت و خوش حالت می کند

بهترین ماسک ابرو: اغلب می بینیم که ابروهای برخی افراد بسیار نازک شده و شروع به ریزش می کنند. ابروها نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره ما دارند.

به همان اندازه که لازم است موهای سرمان پرپشت و قوی باشد، موهای ابرو هم همینطور است. نه تنها زیبایی را حفظ می کند، بلکه بسیاری از کارکردهای مهم دیگر مانند جلوگیری از ورود عرق پیشانی به چشم، محافظت از برآمدگی های استخوانی بالای چشم و همچنین انتقال حالات چهره دارد.

چرا ابروها نازک و بی حالت می شوند؟

بهترین ماسک ابرو عکس1

امروزه مشکل ابروهای نازک و ضعیف در افراد بسیار دیده می شود. دلایل زیادی می تواند عامل این اتفاق باشد. کمبود تغذیه در بدن، هرگونه بیماری خودایمنی یا مالش ابروها از علل شایع آن هستند. به همین دلیل نوار ابرو بسیار ریزش می کند. به این حالت ریزش، ضعف یا آسیب ابرو گفته می شود.

اما سوال اینجاست که برای داشتن ابروهایی قوی و پرپشت چه باید کرد؟

آیا می‌دانستید، اگر آلوئه‌ورا و روغن نارگیل را به‌طور مرتب روی ابروهای خود بمالید، می‌تواند از نازک شدن، ضعیف شدن و ریزش آن‌ها جلوگیری کند و بهترین ماسک ابرو به شمار می آید؟!

بهترین ماسک ابرو این ترکیب است

بهترین ماسک ابرو عکس2

این ترکیب که در ادامه خواهیم گفت باعث قوی شدن ابروها می شود. اغلب مردم در مورد چگونگی استفاده از آلوئه ورا و روغن نارگیل برای پرپشت تر کردن ابروها بسیار سردرگم هستند.

اگر شما هم از ابروهای ضعیف و نازک رنج می‌برید، در این مقاله روشی آسان را با استفاده از بهترین ماسک ابرو به شما می‌گوییم.

چگونه آلوئه ورا و روغن نارگیل بهترین ماسک ابرو هستند؟

بهترین ماسک ابرو عکس3

هر دوی این مواد در تقویت رشد مو و جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر هستند. این به تغذیه فولیکول های مو کمک می کند. همچنین آنها را مرطوب می‌کند.

مطالعات نشان داده اند که آلوئه ورا به رشد مو و تقویت فولیکول های مو کمک می کند. استفاده از هر دو می تواند در پرپشت شدن ابروها بسیار مفید باشد. شما فقط باید از آن در راه درست استفاده کنید.

بهترین ماسک ابرو: نحوه استفاده

برای این کار کافی است 1 قاشق چایخوری آلوئه ورا و 1 قاشق چایخوری روغن نارگیل را در یک کاسه بریزید و خوب مخلوط کنید.

سپس این مخلوط را روی ابروها بمالید و با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید تا به خوبی تا فولیکول‌های مو جذب شود.

این کار را قبل از خواب شب انجام دهید و بگذارید تا صبح بماند. با انجام منظم این کار، ابروها به زودی پرپشت و قوی می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − سه =

دکمه بازگشت به بالا