;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

بهترین روش برای برداشتن کاشت ناخن در خانه+ آموزش

برداشتن کاشت ناخن در خانه: اگر از کاشت ناخن پشیمان هستید برای جدا کردن و برداشتن آن ها می توانید با روش های ساده و جالبی در خانه بدون آسیب به بافت ناخن هایتان از شر آن ها خلاص شوید.
گاهی اوقات از مدل کاشت ناخن خود راضی نبوده و یا به طور کل از کاشتن ناخن پشیمان شده ایم ؛ هرچند کاشت بسیار مد شده است و ساده ترین راه برای بلند کردن و زیبا جلوه دادن ناخن های شما هستند اما بعد از چند هفته یا یک ماه، جدا کردنشان بسیار دردناک می شود.

این رو هم بخونید: 6 رنگ مو و مدل موی جدید 1403 که به صورت خانومای ایرانی میاد

بهترین ایده همیشه این است که آن را توسط یک متخصص در یک سالن ناخن انجام دهید، اما زمان و پول معمولاً محدودیت واقعی محسوب می شود. اگر اینطور است، ما اینجاییم ساده ترین راه برای برداشتن ناخن کاشت در خانه را به شما آموزش دهیم پس با مطالعه دقیق این بخش از مد و زیبایی مجله گفتنی بهترین روش برای از بین بردن این ناخن های مصنوعی را بدون کمترین آسیب به بافت ناخن بیاموزید.

این مطلب هم جالبه: بهترین رنگ لباس برای عید 1403: شیک و باکلاس شو

برداشتن کاشت ناخن در خانه

برداشتن کاشت ناخن در خانه

وقتی بحث از بین بردن ناخن کاشت می شود، استون بهترین نجات دهنده شما است این ماده شیمیایی قوی مایع را حل می کند و به شما کمک می کند به راحتی آن ها را از بین ببرید.من می دانم که شما به این فکر می کنید که یک چیز خیلی قوی است، اما برای پوست شما ایمن است.استون چیزی نیست که زیاد با پوست شما تماس پیدا کند، اما جدا از کمی خشکی و در برخی موارد نادر، کمی قرمزی، برای استفاده مناسب است.

 چگونه می توان ناخن کاشت را با سوهان ناخن برداشت:

یک راه دیگر برای خلاص شدن از ناخن های کاشت، سوهان ناخن است ؛ بله، کمی وقت گیر است، اما مطمئن هستید که پوست شما با هیچ ماده شیمیایی تماس پیدا نمی کند و کار نسبتاً مناسبی برای برداشتن ناخن های کاشت است.

وسایل مورد نیاز

بافر یا سوهان ناخن، چوب های نازک، ناخن گیر، قیچی ناخن، روغن تقویتی ناخن

مراحل:

اگر لاک دارید، کامل پاک کنید و تا جای ممکن ناخن هایتان را کوتاه کنید.
اکنون سوهان ناخن را روی ناخن های کاشتتان بکشید. به سوهان کشیدن ادامه دهید تا احساس کنید به ناخن های واقعی خود رسیده اید.
فقط مراقب باشید و قبل از اینکه بخواهید روی ناخن های واقعی خود را هم بکشید، متوقف شوید.
اگر دیدید که برخی از آن هنوز بر روی ناخن های شما باقی می ماند، چوب را زیر ناخن کاشت بکشید تا جدا شود. دقت کنید که تنها قطعات کوچکی را در یک زمان زیرشان بکشید و سعی نکنید زیاد آن را باز کنید.
توصیه سریع: این روش می تواند کمی برای ناخن های شما سخت و مضر باشد، برای همین در پایان به آن روغن ناخن بزنید.

برایتان جالب خواهد بود

زیبایی با فویل: روشی که همه پف و سیاهی های صورت و یه جا می بره

ترند 2024 سلنا گومز از مانیکور جدید و استایل جذاب+عکس

بزرگ کردن لب ها با تکنیک های آرایشی موثر + اگر از عمل زیبایی می ترسی حتما ببین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا