;
سرگرمی

بخشنده ای یا حسود؟ کافیه بگی کدوم فنجون رو برای خوردن قهوه انتخاب می کنی!

تست شخصیت فنجان قهوه: کدام فنجان رو برای خوردن یه قهوه داغ و خوشمزه انتخاب میکنید؟ می دانستید انتخاب شما نشان دهند خصوصییات درونی شماست؟ پس با یک تست شخصیت دیگر از بخش سرگرمی گفتنی همراه باشید.

این تست ها بهترین راه برای فاش کردن رازهای درونی شما هستند. آن ها حتی نیازی ندارند که شخصاً شما را ببینند یا با شما صحبت کنند، اما می توانند اسرار شما را کشف کنند و واقعی ترین ویژگی های شخصیتی شما را آشکار کنند. تصویر تست شخصیت فنجان قهوه در مورد سنجش میزان بخشندگی و حسادت و خساست شماست!

این را هم بخوانید: بازی حدس کلمه: غیرممکنه بار اول بتونی بگی کلمه در تصویر چیه؟!

تصویر تست شخصیت فنجان قهوه

تصویر را مجدد برایتان در زیر قرار داده ایم، سعی کنید به خودتان دروغ نگویید و بگویید کدام فنجان را برای خوردن قهوه انتخاب می کنید؟

تست شخصیت فنجان قهوه 1

این هم جالبه ببین: چیستان: آن چیست که هر چه بیش‌تر می‌کشیم، کوتاه‌تر می‌شود؟

.

.

.

این را هم ببینید: نوابغ بگن: به نظرت این تصویر چه کلمه ای رو نشون میده؟

نتیجه تست شخصیت فنجان قهوه

خب حالا که فنجان مورد علاقه ات رو برای نوشیدن قهوه انتخاب کرده ای، کافی است که نتایج رو در زیر بخونی تا واقعا شگفت زده بشی!

 

فنجان شماره 1: اگرچه دوست دارید آنچه را که دارید به دیگران بدهید، اما حقیقت می توان گفت که هر از گاهی ترجیح می دهید خود را در اولویت اول زندگی تان قرار دهید که واقعاً به آن نیاز دارند.

فنجان شماره 2: شما یکی از کسانی هستید که دوست ندارید مطلقاً چیزی را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید، زیرا میزان حسادت شما کمی بالا است و دوست ندارید اطرافیان تان را از خودتان بالاتر ببینید، سعی کنید در نگرش تان کمی تغییر ایجاد کنید!

فنجان شماره 3: شما فردی مهربان و دوست داشتنی محسوب می شوید، میزان همدلی شما بسیار بالاست، قبل از خود به دیگران فکر می کنید و به همین دلیل سطح خودخواهی شما بسیار پایین است.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

 

این هم جالبه: چیستان حبیب لیسانسه ها: اگه گفتی چرا مار نمی تونه به مسافرت نمی تونه بره؟

این مطلب هم جالبه: اگر ببرهای مخفی در تصویر را پیدا کنید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

امیدواریم از این تست شخصیت تعداد شیر لذت برده باشید، هرروزه مطالب جذاب و متنوعی در بخش سرگرمی مجله گفتنی می توانید مشاهده کنید و ساعت ها لذت ببرید و سرگرم شوید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

 

این مطالب هم جالبه:

یک از گربه ها با بقیه فرق می کنه؟ | بتونی در کمتر از 3 ثانیه بگی خیلی زبلی!

حکایت دختر زیبا و سه خواستگار جذابش!

اگه بتونی 3 تفاوت تصویر کوچولوهای دونده رو در 3 ثانیه پیدا کنی خیلی خوبی!

اگر در این تست بینایی پلنگ کوهستان را در 3 ثانیه پیدا کنی آخر تیزبین هایی!

کدوم ظرف سنگین تره؟ می دونی فقط 1 درصد افراد پاسخ درست میدن!

حدس زدن این کلمه کار هر کسی نیست! نشون بده خیلی باهوشی

تست بینایی سگ بازیگوش: برای اثبات تیزبینی در 5 ثانیه سگو پیدا کن!

در 5 ثانیه اول بگو چند شیر در تصویر دیدی تا در مورد شخصیتت بهت بگم!

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا