;
تناسب اندام و تغذیهسلامت

لاغری سریع تا عید+ لاغری سریع شکم در یک هفته

لاغری سریع تا عید: روند کم‌کردن وزن، باید به صورت آهسته و با صبوری باشد. داشتن رژیم غذایی صحیح، ورزش و اصلاح الگوی سبک زندگی می‌تواند به شما برای از دست دادن وزن‌های اضافی کمک کند. اما گاهی به دلایل مختلف، افراد مجبور به کم‌کردن وزن در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.

در چنین شرایطی، چاره‌ای نیست جز تن‌دادن به سختی‌هایی که بتواند در رسیدن به این هدف کمک‌کننده باشد.در این مطلب سلامت می‌خواهیم به شما بگوییم که اگر قصد کم‌کردن وزن در زمانی کوتاه را دارید، بهترین برنامه غذایی و ورزشی که می‌توانید داشته باشید، چیست. پس اگر به دنبال لاغری سریع هستید، تا انتهای این مطلب با گفتنی باشید.

جالب خواهد بود: رژیم لاغری فودمپ: اگر مشکلات گوارشی دارید از این روش کاهش وزن استقبال خواهید کرد

برای لاغری سریع تا عید چکار کنیم:

1. صبحانه با پروتئین زیاد بخورید. این صبحانه باعث می‌شود که احساس سیری در طول روز بیشتر شده و ولعی برای غذای بیشتر وجود نداشته باشد.علاوه بر این، پروتئین احساس سیری زیادی به فرد می‌دهد که همین باعث کاهش وزن سریع خواهد شد.

2. مواد غذایی حاوی پروتئین مانند مرغ، ماهی، گوشت، تخم‌مرغ، برخی حبوبات و دانه‌ها مثل دانه چیا و بسیاری مواد دیگر، جایگزینی عالی برای گروه کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها هستند.

شاید جالب باشد: روغن های مفید برای ریش: ریش هم مانند موی سر و پوست نیاز به مراقبت دارد!

3. نوشابه و آب‌میوه‌های شیرین را حذف کنید. این نوشیدنی‌ها تنها باعث بالا رفتن قند خون و اضافه شدن وزن می‌شوند و هیچ فایده دیگری ندارند.
آب زیاد بنوشید. نوشیدن آب،‌ باعث تعادل در بدن می‌شود. به‌خصوص اگر زیاد ورزش می‌کنید، حتما آب را فراموش نکنید.

4. مواد غذایی حاوی فیبر،‌ مانند انواع آجیل، دانه‌ها، سبزیجات، میوه‌ها و غلات را در برنامه غذایی خود جای دهید.
قهوه یا چای سبز بنوشید. این دو باعث بالارفتن سوخت و ساز بدن شده و در روند لاغری سریع به شما کمک می‌کنند. کافئین یکی از موادی است که کالری‌سوزی بالایی دارد.

همچنین ببینید: ویتامین های لاغر کننده که اگر مصرف کنید خیلی سریع تر وزن کم می کنید!

لاغری سریع تا عید1

5. آهسته غذا بخورید. اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که خیلی سریع غذا می‌خورید، باید برای لاغر شدن، سرعت خود را کم کنید. آهسته غذا خوردن باعث می‌شود که زودتر احساس سیری کنید. این کار باعث می‌شود که هورمون‌های عامل کاهش وزن، بیشتر ترشح کنند.

6. خوب بخوابید. خواب آرام و راحت از آن مواردی است که باید همیشه به آن توجه کرد. جدا از بحث لاغری، باید حواسمان به الگوی خواب خوب باشد. یک خواب آرام، روز آرام و پر انرژی را برایمان رقم خواهد زد. کم‌خوابی یکی از دلایل اضافه وزن است. آن‌ را جدی بگیرید.

همچنین بخوانید: درمان گیاهی قند خون بالا که قند را به سرعت پایین می‌آورند!

7. استرس را کم کنید. اضطراب باعث افزایش وزن می‌شود. حتما دیده‌اید که بسیاری از افراد پرخوری عصبی دارند یا هنگام استرس به سراغ شیرینی‌جات می‌روند. سعی کنید با روش‌های مختلفی مانند ورزش، مدیتیشن، موسیقی یا هر کار دیگری، استرس خود را کم کنید.

8. غذای خوب بخورید، خوب ورزش کنید و صبور باشید. عجله در بسیاری از کارها نتیجه معکوس می‌دهد. انرژی مثبت داشته باشید و تنها روی هدف خود متمرکز شوید. اگر هدفتان کاهش وزن سریع است، بالای آن قید کنید که سلامتی و شادی اولویت اصلی شماست.

شاید جالب باشد: خواص انجیر برای لاغری و کاهش وزن بی نظیر است! روش خوردن صحیح آن را یاد بگیرید!

لاغری سریع تا عید: لاغری سریع شکم

بهترین رژیم لاغری سریع مواردی بود که تا اینجا به آن پرداختیم و بهترین تمرینات برای هدف قرار دادن چربی، تمرینات هوازی هستند که بیشترین کالری را در مدت زمان کوتاهی می سوزانند. برخی از نمونه ها عبارتند از:

شاید جالب باشد: درمان خانگی سردرد و روش های کاربردی موثر: جویدن آدامس ممنوع!

لاغری سریع تا عید2

1. دویدن

لاغری سریع تا عید: دویدن یک فعالیت هوازی است که برای کاهش وزن و چربی سوزی شکم بسیار کارآمد است. چندین ماهیچه را به طور همزمان فعال می کند و به مقاومت عضلانی نیاز دارد و در عین حال استقامت فیزیکی و استقامت قلبی تنفسی شما را بهبود می بخشد. همه اینها به افزایش متابولیسم شما کمک می کند که چربی سوزی را فعال می کند.یکی از راه های تسریع کاهش وزن و چربی سوزی شکم انجام تمرینات اینتروال است که باید با شدت بالا انجام شود. این شامل متناوب بین دوره های تلاش و استراحت برای افزایش بیشتر متابولیسم است.
استراحت می تواند فعال یا غیرفعال باشد. مهم است که این نوع تمرین توسط یک مربی شخصی نظارت شود تا از آسیب دیدن جلوگیری شود و اطمینان حاصل شود که فعالیت با شدت بالا انجام می شود.

شاید مفید باشد: لک های سفید ناخن را با روش های خانگی ناپدید کنید: مخلوط ماست فوق العاده است!

2. کلاس ایروبیک

لاغری سریع تا عید: به عنوان مثال، کلاس های هوازی مانند کلاس استپ، مبارزه و زومبا نیز گزینه های خوبی برای از بین بردن چربی شکم هستند زیرا معمولاً با شدت بالا انجام می شوند. علاوه بر این، کلاس های هوازی به طور معمول به صورت گروهی انجام می شود، که خوب است زیرا شرکت کنندگان یکدیگر را تشویق به انجام صحیح فعالیت می کنند.

همچنین ببینید: کاهش وزن در ماه رمضان چطور امکان دارد؟

3. طناب زدن

لاغری سریع تا عید: طناب زدن به دلیل تحریک عضلات و بهبود سیستم قلبی عروقی و تنفسی یک تمرین کامل محسوب می شود. این باعث افزایش متابولیسم برای افزایش کالری و سوزاندن چربی می شود. به طور کلی، طناب زدن فواید زیادی برای سلامتی دارد.

شاید جالب باشد: درمان سرماخوردگی در منزل با روش های کابردی و طبیعی

4. دوچرخه سواری

لاغری سریع تا عید: دوچرخه سواری یکی دیگر از راه های عالی برای کاهش وزن و چربی سوزی شکم است، زیرا عضله سازی می کند و قدرت و مقاومت را بهبود می بخشد. تعداد زیادی ماهیچه را برای کار به کار می گیرد و هر چه عضلات بیشتر کار کنند، ظرفیت بدن برای سوزاندن چربی بیشتر می شود.

همچنین جالب است: رژیم گروه خونی: برای لاغر شدن با توجه به گروه خونی خود غذا بخورید!

5. راه رفتن سریع

لاغری سریع تا عید: زمانی که پیاده روی منظم و سریع باشد، می تواند متابولیسم را افزایش داده و باعث کاهش وزن و چربی سوزی شود. اما برای اینکه این امکان پذیر باشد، باید حداقل 30 دقیقه با شدت بالا پیاده روی سریع انجام دهید. همچنین مهم است که در کنار این فعالیت بدنی از رژیم غذایی مناسب پیروی کنید.

شاید جالب باشد: کنترل قندخون با 15 روش طبیعی: این کارها به کنترل دیابت کمک می کنن

6. شنا کردن

لاغری سریع تا عید: شنا همچنین یک ورزش عالی است که می تواند برای کاهش وزن انجام شود، زیرا وضعیت بدنی شما را بهبود می بخشد و ماهیچه ها را تقویت می کند که به سوزاندن سریعتر چربی کمک می کند.

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

همچنین بخوانید: شین اسپلینت چیست؟ اگر بعد از ورزش‌های هوازی دچار درد ساق پا می شوید!

شاید جالب باشد: سفید کردن دندان در منزل: با روش های طبیعی در منزل تا عید دندان هایی بدون لک پیدا کنید!

دمنوش های آرامبخش: اگر شب ها بی خوابی دارید حتما به دردتان می خورند!

درمان کم خونی با تغذیه: چگونه می توانید سطح آهن خون را بلافاصله و به طور طبیعی افزایش دهید؟

خواص زرشک سیاه برای کسانی که کبد چرب و چربی خون دارند+ نحوه مصرف آن را یاد بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا