;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سمانه پاکدل بازیگر مهتاب در سریال دلنوازان با پدر شوهر آخوندش+ بیوگرافی و عکس

سمانه پاکدل در جدی ترین تجربه بازیگری اش در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1388 مقابل دوربین رفت و بازی در این سریال نقطه عطفی در کارنامه هنری او محسوب میشود. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

مسعود رسام تهیه کننده و کارگردان فقید سینما سمانه پاکدل را به حسین سهیلی زاده معرفی کرد و این بانوی هنرمند با نقش مهتاب در این سریال مقابل دوربین رفت. مهتاب دختر شکوه عمه بهزاد است که قرار ازدواج او با بهزاد چند سالی است که در خانواده گذاشته شده است و علاقه ای از سوی مهتاب به بهزاد وجود دارد اما بعد از ازدواج بهزاد با یلدا، مهتاب هم با دکتر فرهاد زند ازدواج می کند.

پیشنهاد میشه ببینید: شبنم مقدمی از خودکشی تا بازیگری+ تصاویر جدید در کنار برادر و شوهر

در ادامه تصاویری از سمانه پاکدل و خانواده خودش و همسرش را ببینید:

بیوگرافی سمانه پاکدل

سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1366 در اصفهان متولد شد. این بانوی هنرمند در یک خانواده 5 نفری چشم به جهان گشود و آخرین فرزند این خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد.

مادر سمانه پاکدل
مادر سمانه پاکدل
مادر و خواهر سمانه پاکدل
مادر و خواهر سمانه پاکدل

این بازیگر جوان در خانواده ای تحصیل کرده متولد شد و پدر و مادرش هر دو کارمند بودند و سمانه پاکدل هم در دوران تحصیل جزو دانش آموزان درسخوان بود و تحصیلاتش را در رشته روانشناسی تا مقطع لیسانس ادامه داد.

سمانه پاکدل از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود و با وجود مخالفت خانواده همه تلاشش را برای رسیدن به خواسته اش انجام داد و به صورت پنهانی بازی در تئاتر را آغاز کرد. این بانوی هنرمند به دلیل شغل پدر و مادرش به کارهای خانه علاقه دارد و به گفته خودش تبحر خاصی در زمینه آشپزی دارد.

سمانه پاکدل به مادرش علاقه زیادی دارد و او را در زمینه های مختلف اخلاقی الگوی خودش میداند و به گفته خودش آدم بسیاری با صبر و تحملی است اما اگر پا روی دمش بگذارند پا روی دمشان میگذارد و طبق گفته خودش مرز بین صفر تا صدم یک تار مو است.

این هم جالبه: مانی نوری بازیگر قصه های تا به تا 34 ساله شد+ عکس

ازدواج سمانه پاکدل

فروردین ماه سال 96 بود سمانه پاکدل به عنوان مهمان روی صندلی دورهمی نشست و به گفتگو با مهران مدیری پرداخت و از علاقه اش به ازدواج در این برنامه صحبت کرد و شوخی های زیادی پیرامون ازدواج نکردن او در این برنامه شکل گرفت. 24 مردادماه سال 97 بود که سمانه پاکدل خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.

هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر سمانه پاکدل است و این زوج هنرمند بدون سر و صدا و بدون حاشیه زندگی مشترکشان را آغاز کردند و تصاویری از مراسم ازدواج آنها منتشر شد. هادی کاظمی بازیگر سریال های مهران مدیری است که اغلب مردم او را با نقش نظام دو برره در شب های برره می شناسند.

برایتان جالب خواهد بود

بازیگران سریال دلنوازان بعد از گذشت 13 سال این شکلی شده اند!+ عکس

عروسی لاکچری ملکه زیبایی لبنان و همسرش+ تصاویر جذاب عروس قد بلند!

عکس های تغییرات بهاره افشاری بازیگر او یک فرشته بود

عکس های برن سات بازیگر زن عشق ممنوعه و شوهر غیر جذابش!

خانواده جذاب ساعد سهیلی: بهش نمیاد پسرای اینقدری داشته باشه!

رابعه اسکویی بازیگر سریال مستوران با تیپ کت و شلوار+ عکس ها

عکسای جالب و باور نکردنی از شهاب حسینی در اولین نقش بازیگری اش!

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. آدما باید افتخار کنند که سید باشن شما رفتی پسوند سید رو برداشتی خدا عدایتتون کنه

  2. اگرمنظوراز روشن فکری اجازه دادن به عروسش که لخت بیاد توفضای مجازی وهرکس وناکسی ببینتش .مردشور این روشن فکریش رو ببرن.اینا به درد جرزلای دیوار میخورن .واگرنه اگرمردی غیرت داشته باشه اجازه نمیده ناموسش بدنش رو در اختیار دیگران قراربده

  3. دست روی هر بازیگردرایران میزاری. آخرش بدون حجاب وبا شوهرچندمی سراز اروپا درمی‌آورند. پس راهی که طی میشه اشتباهه. باید تجدیدنظر کرد

  4. اگه واقعا روشن فکری اینه که عزوسش را با این سر و وضع بپذیره که مرده شور این روشن فکری را ببرن، به این میگن بی غیرتینه روشنفکری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا