;
سرگرمی

کدوم خانوم خوش هیکل نی نی تو شکم داره؟

آزمون شناسایی خانوم خوش هیکل باردار: 4 خانوم زیبا می بینیم که استایل های متفاوتی دارند. شما باید حدس بزنید کدام خانوم نی نی توی راهی دارد و باردار است؟ تمامی نکته ها را در نظر بگیرید و بگویید کدامیک احتمال می رود بچه ای در راه داشته باشد؟ برای آزمون شناسایی خانوم خوش هیکل باردار 12 ثانیه فرصت دارید بنابراین مدیریت زمان را از دست ندهید.

جالبه ببین: اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم مرد میتونه یک قاتل روانی باشه!؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید. با مجله گفتنی و آزمون شناسایی خانوم خوش هیکل باردار همراه شوید.

اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی خانوم خوش هیکل باردار را مرور می کنیم. یادتان باشد برای شناسایی زن حامله فقط 12 ثانیه وقت دارید. حل این آزمون نیازمند توجه، دقت و مهارت های شناختی است. اگر آماده هستید تصویر را با هم مرور می کنیم. این سرگرمی را از دست ندهید.

حتمن ببینید: شخصیت شناسی شکل گوش؛ گوشات شکل کدومه؟

زمون شناسایی خانوم خوش هیکل باردار

.

.

خیلی جالبه: چالش هوش: اگر 3=12+1، 10=23+2، ?= 34+3 چند می شود؟

.

.

.

.

آزمون شناسایی خانوم خوش هیکل باردار

امیدواریم توانسته باشید که زن باردار را شناسایی کرده باشید. با کمی دقت و ردگیری شواهد این کار بسیار آسان است. اگر می خواهید شانس خود را دوباره امتحان کنید به بالا برگشته و دوباره به تصویر نگاه کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خانوم خوش هیکل باردار

خانوم شماره دو کفش تخت پوشیده است و شکمش اندکی برجسته است. او به خوراک و تغذیه اش توجه می کند و موهایش را رنگ نکرده تا آسیبی به جنین نرسد. خانوم شماره 3 و 4 نمی توانند باردار باشند چون کفش پاشنه بلند میخی پوشیده اند و شکمشان تخت است. خانوم شماره 1 کفش نسبتا راحتی به پا کرده و آب پرتقال می نوشد که سالم است. این می تواند ما را دچار شک کند که آیا او باردار است؟ اما حقیقت این است که او لباس و استایل موی خاصی دارد و موهایش را رنگ کرده است. خانوم های باردار معمولا سعی می کنند کم تر موهایشان را رنگ کنند و همچنین کم تر آرایش می کنند و بیش تر به سلامت جسمشان و خوراکشان توجه دارند. پس نتیجه می گیریم پاسخ خانوم شماره 2 است.

آزمون شناسایی خانوم خوش هیکل باردار2

برایتان جالب خواهد بوذ

نکته سنجی خودت را با شناخت زن پول دارتر اثبات کن

داستان ملا و پای زن همسایه: چیزی که عوض داره، گله نداره!

اگه آبنبات چوبی رو بین بستنی ها پیدا کنی تو معرکه ای!

ماجرای ضرب المثل در دروازه رو می شه بست، اما دهان مردم رو نه!

داستان دانایی بهلول و حال گیری سفیر عثمانی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + شش =

دکمه بازگشت به بالا