;
سرگرمی

3 اشتباه در تصویر وجود داره اگه گفتی کجاها؟

آزمون هوش اشتباهات تصویری: این بازی فکری یکی از سخت ترین معماهای ذهنی برای ذهن است. فقط افراد باهوش توانسته اند 3 اشتباه را در 7 ثانیه در این تصویر تشخیص دهند. ذهن و تمرکز و دقت خود را در اینجا با آزمون هوش اشتباهات تصویری تست کنید.در صورتی که همواره در ارائه پاسخ سوالات معمایی مشکل دارید، این بار خوش شانس خواهید بود. برای امروز یک بازی فکری چالش برانگیز و سرگرم کننده داریم که می تواند همه مهارت های شناختی شما را آزمایش می کند.

جالبه: ضریب هوشی خود را با پیدا کردن کد در 12 ثانیه یا کمتر ثابت کنید

وظیفه شما در آزمون هوش اشتباهات تصویری این است که سعی کنید 3 اشتباه را در این تصویر زن در حال خواندن کتاب پیدا کنید. برای اینکه بتوانید این تست هوش فکری را انجام دهید، باید هر 3 اشتباه را در 7 ثانیه یا کمتر تشخیص دهید. با مجله گفتنی و آزمون هوش اشتباهات تصویری همراه باشید.

حتمن بخوانید: داستان دختر زیبا و خواستگار پیر که ماجرایی جالب دارد!

آزمون هوش اشتباهات تصویری

بنابراین، آیا برای آزمایش آماده هستید؟ همچنین، از ذکر کلمه تست وحشت نکنید! این تست، تنها برای سرگرمی و بازی است. بنابراین، بیایید شروع کنیم!

در تصویر بازی فکری بالا، زنی را می بینید که در حال خواندن کتاب است. او در حالی که روی صندلی مبل در اتاقی که به نظر می رسد اتاق نشیمن اوست، تکیه داده است. چقدر این صحنه جالب و آرامش بخش است! همه چیز عادل به نظر می رسد. با این حال، اگر به تصویر پازل مغز دقیق‌تر نگاه کنید، متوجه خواهید شد که 3 اشتباه در تصویر وجود دارد. به عبارت دیگر در این تصویر چیزهایی وجود دارد که نباید وجود داشته باشند یا مانند آن.

آیا می توانید آن را انجام دهید؟ زمان شما از الان شروع می شود!

تست جدید: کدوم خانوم پرستار نیست و داره ادا و اطوار میاد؟

تصویر کامل آزمون هوش اشتباهات تصویری

آزمون هوش اشتباهات تصویری1

حتمن بخوانید: داستان ملا و کفش مجانی؛ وقتی مرغ همسایه غازه!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش اشتباهات تصویری

زمان شما به پایان رسیده است. اگر یادتان باشد اشاره شد که شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید. شما می توانید بار دیگر برای دیدن اشتباه تصویر تلاش کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش اشتباهات تصویری: گفته می شود که این معمای آنلاین تنها توسط افراد باهوشی که مهارت های مشاهده ای بالایی دارند حل شده است. آیا پازل را حل کرده اید؟ اگر بله، پس تبریک می گویم. اگر نه، پس نگران نباشید.

اکنون می خواهیم پاسخ ها را فاش کنیم. ساعت آویزان شده به دیوار برعکس است، یعنی اعداد سمت چپ جای خود را با اعداد سمت راست عوض کرده اند.

به تقویم کنار ساعت نگاه کنید. ماه ژوئن باز است و 31 روز را نشان می دهد، اما ژوئن 31 روز ندارد. پاهای او نگاه کنید. کفش های لنگگه به لنگه پوشیده است. چه کسی این کار را می کند؟

آزمون هوش اشتباهات تصویری2

برایتان جالب خواهد بود

تست چالش بینایی با پرنده استتار شده؛ اگه ببینی دید خلبانی داری!

حکایت زن بسیار زیبا و قاضی هوسباز!

زن جنایتکار کدومه؟ اگه بفهمی FBI بهت احتیاج داره!

با پیدا کردن ارزش هر کتونی دانش ریاضی خودت را امتحان و معادله را تکمیل کن

تست شخصیت شناسی خودکار؛ چطوری خودکار دستت می گیری؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هجده =

دکمه بازگشت به بالا