;
سرگرمی

پرنسس های دیزنی در نقش مافیا خفن و جذاب شده اند+ تصاویر

پرنسس های دیزنی در نقش مافیا: داستان نوآر (انگلیسی: Noir fiction) گونه‌ای ادبی است که ارتباط زیادی با گونه هاردبویلد دارد، یا این تفاوت که قهرمان داستان کارآگاه، قربانی، مظنون یا مجرم نیست. شخصیت رایج دیگر این گونه، قهرمانی خودساخته است. قهرمان تیپیکال داستان نوآر با نظام قانونی، سیاسی یا نظام‌های دیگر درگیر می‌شود که فسادشان کمتر از مجرم نیست؛ نظام‌هایی که قهرمان و دیگر افراد را هم به صورت روزانه قربانی می‌کند که به وضعیت باخت-باخت منتهی می‌شود.

مافیا

مافیا از مجموعه‌هایی که به عنوان خانواده شناخته می‌شوند، تشکیل می‌گردد. هر خانواده یک روستا، یک شهر، یا یک منطقه را رهبری می‌کند. مافیا در جرائمی چون رشوه‌خواری، کلاهبرداری در قمار، پول‌شویی، قتل قراردادی، قاچاق موادمخدر و تجارت روسپی‌گری به صورت سازمان‌یافته درگیر است.

مافیا به‌طور خاص برای اشاره به شبکه خانواده‌های تبهکار با پس‌زمینه ایتالیایی آمریکایی به خصوص سیسلی، استفاده می‌شود. همچنین می‌توان از کلمه مافیا به‌طور عام برای اشاره به انواع خانواده‌ها و باندهای تبهکاری فارغ از ملیت ایتالیایی و زمینه فعالیت خاص استفاده کرد.

 پرنسس های دیزنی در نقش مافیا

هنرمندی، به طراحی پرنسس های دیزنی در نقش مافیا اقدام کرده است و آنها را و به عنوان یک زن مرگبار تصویر کرده است و این شگفت انگیز است. با بخش سرگرمی مجله گفتنی همراه باشید.

برایتان جالب خواهد بود

در یک نگاه حرف U را در میان حروف V پیدا کن و به قدرت دیدت بناز!

آزمون قدرت بینایی دیو و دلبر؛2 تا تفاوت رو می بینی؟

شخصیت شناسی ایستادن؛ شما معمولن کدوم حالتی؟

آیا شما یکی از 16 درصدی هستید که در عرض 15 ثانیه می فهمند کدام بطری اول پر می شود؟

تست شخصیت: آتش بازی که انتخاب می‌کنید نشان می‌دهد که چگونه رهبری هستید!

داستان واقعی یوسف و زلیخا که بسیار جالب است+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − چهار =

دکمه بازگشت به بالا