;
سرگرمی

زن جنایتکار کدومه؟ اگه بفهمی FBI بهت احتیاج داره!

آزمون شناخت زن جنایتکار: فقط کسانی که دارای قدرت بینایی عالی و دقت بالا هستند می توانند در یک نگاه زن جنایتکار حاضر را در تصویر شناسایی می کنند. شما به کمک آزمون شناخت زن جنایتکار می توانید اثبات کنید که یک تیزبین تمام عیار هستید. شما می توانید این آزمون را با دوستان و نزدیکان خود به اشتراک بگذارید.

جالبه: ضریب هوشی خود را با پیدا کردن کد در 12 ثانیه یا کمتر ثابت کنید

ثابت کنید که شما استاد مسلم در انجام آزمون ها و سوالات تصویری هستید و شما می توانید با مهارت های شناختی خود هر معما و سوالی را در کمترین زمان ممکن حل کنید. در ماه‌های اخیر، معماها و پازل‌های تصویری در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شده‌اند، زیرا مهارت‌های تصویری ما را به چالش کشیده و در بلند مدت سبب رشد و توسعه حداکثری آنها می شوند. امروز نیز مجله گفتنی با یکی از این معماهای تصویری تحت عنوان آزمون شناخت زن جنایتکار همراه با شماست.

خیلی جالبه: آیا قدرت هوش شما می تواند معمای هوش ریاضی گربه و خرگوش را در 12 ثانیه حل کند؟

آزمون شناخت زن جنایتکار

به این ترتیب در چند ساعت اخیر چالش تصویری جدیدی که در شبکه های اجتماعی در حال ترند شدن و همرسانی های فراوان است، منتشر شده است. در تصویر زیر دو زن حضور دارند. یکی از زنان این تصویر یک زن معمولی نیست. در واقع این تصویری است که در آن شما باید زن جنایتکار حاضر در تصویر را در یک نگاه تشخیص دهید. 85 درصد از شرکت کنندگان در نگاه اول قادر به رمزگشایی آزمون نبودند و پس از امتحان در بار دوم و سوم توانستند آزمون شناخت زن جنایتکار را رمز گشایی کنند.

حتمن بخوانید: داستان ملا و کفش مجانی؛ وقتی مرغ همسایه غازه!

پس اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناخت زن جنایتکار نگاه کنید. این آزمون، تمرکز و دقت زیادی لازم دارد. لذا تلاش کنید ذهن خود را آرام کنید. چشمان خود را برای چند ثانیه ببندید و سپس به تصویر آزمون شناسایی زن جنایتکار نگاه کنید.

حتمن بخوانید: داستان دختر زیبا و خواستگار پیر که ماجرایی جالب دارد!

آزمون شناخت زن جنایتکار1

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت زن جنایتکار

موفق نشدی این زن را پیدا کنی؟ اگر چنین است، شما هم جزو بخشی از افرادی هستید که هنوز نتوانسته اید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را در احاطه خود بگیرید. می توانید بار دیگر امتحان کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت زن جنایتکار: حالا که شما نتوانستید چالش تصویری را با موفقیت حل کنید، ما پاسخ را با شما به اشتراک می گذاریم. زن جنایتکار حاضر در تصویر زنی است که تلاش دارد با تغییر رنگ موهایش، چهره دیگری از خود را به نمایش بگذارد. احتمالاً او تحت تعقیب است و یا تلاش می کند مأموریت جدیدی را انجام دهد.

آزمون شناخت زن جنایتکار1

برایتان جالب خواهد بود

با پیدا کردن ارزش هر کتونی دانش ریاضی خودت را امتحان و معادله را تکمیل کن

حکایت قاضی چشم چران و عشق به زن تاجر| قسمت دوم

تست شخصیت شناسی خودکار؛ چطوری خودکار دستت می گیری؟

به تصویر نگاه کرده و بگویید شما بیشتر کدام حالت هستید+ نتایج

مثل هرکول پوآرو اگه باشی به راحتی میتونی بگی کدوم کودک ربوده شده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا