;
سرگرمی

اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم فرد میتونه قاتل باشه!؟

آزمون شناسایی قاتل در رستوران: در تصویر آزمون شناسایی قاتل در رستوران ما شاهد تصویری از یک صحنه قتل هستیم که در آن مرد جوانی بر روی زمین افتاده است و دو فرد مظنون نیز در تصویر دیده می شوند که یکی از این دو فرد این مرد جوان را به قتل رسانیده است،با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانی قاتل این مرد را در 7 ثانیه شناسایی نمایید؟

تنها با پیدا کردن یک نشانه کوچک می توانید این معمای هوش تصویری را حل کنید. با هم تصویر آزمون شناسایی قاتل در رستوران را مرور می کنیم. شما باید بتوانید در این تصویر با توجه به برخی نشانه ها، قاتل را در مدت زمان تعیین شده شناسایی کنید.

حتمن بخوانید: داستان آباد شدن و خراب شدن عالم با سبیل شاه عباس!

تصویر آزمون شناسایی قاتل در رستوران

آزمون شناسایی قاتل در رستوران 1

.

.

.

بازی ها، تست ها، سوالات هوش، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک معمای هوش تصویری نیست. محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است.این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است.

پیشنهاد می شود ببینید: تصاویر دیدنی از مهمانداران جذاب خطوط هواپیمایی+ عکس

.

.

.

جالبه: واکنش شدید هواداران فوتبال به ترول عکس دکلان رایس و نامزدش و حمایت از آن ها

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در رستوران

قاتل مرد جوان ،مردی است که بلوز قرمز به تن دارد،این رسوران یک فست فودی می باشد،در حالی که جلوی این مرد یک چنگال دیده می شود که بسیار مشکوک می باشد،احتمالا وی با این چنگال مرد جوان را به قتل رسانده است.

آزمون شناسایی قاتل در رستوران 2

آیا آزمون شناسایی قاتل در رستوران را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

چالش بینایی: آب نبات را در بین پروانه ها در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید! آیا آماده اید؟ پس شروع کنید

تست شخصیت: آیا شما مدبر هستید یا به دیگران وابسته هستید؟ با انتخاب یک کیک کوچک متوجه شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا