;
سرگرمی

تست هوش فلسفی: گرگینه را آزاد کنیم یا خون آشام؟ فقط نوابغ درست جواب می دهند!

تست هوش فلسفی: اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید. ضمنا انواع تست هوش وب سایت را نیز می توانید ببینید.

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

شاید این هم جالب باشد: تست هوش جمع بادکنک ها چقدر می شود؟ در 5 ثانیه پاسخ دهید تا معلوم شود آدم فرزی هستید!

تست هوش فلسفی برای افرادی است که ذهن پویا و متفکری دارند. به نظرتان کدام پیشنهاد بهتری می دهد؟ خون آشام یا گرگینه؟ پول را انتخاب می‌کنید یا عمر جاودانه و چرا؟

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

تست هوش فلسفی: گرگینه را آزاد کنیم یا خون آشام؟ فقط نوابغ درست جواب می دهند!

خیلی جالبه حتما بخوانید: داستانی بر اساس واقعیت: پسر دانشجویی که در عشق رکب خورد!

حتما ببین: آزمون شناسایی زنده ماندن: کی عقلش میکشه و زنده می مونه؟!

تست هوش فلسفی

از دست نده: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

.

.

خیلی جالبه بخوانید: مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

.

تست هوش فلسفی:

اگر پاسخ درست را پیدا کردید، تبریک می گویم! شما یک نابغه هستید. اگر موفق نشدید، ناامید نشوید. ما بازی های فکری زیادی داریم تا مهارت های منطقی شما را آزمایش کنیم.

.

حتما ببین: معمای تصویری مکعب: اگه تیزبینی ظرف 7 ثانیه اونی که فرق داره پیدا کن!

.

.

جواب تست هوش فلسفی

افراد نابغه پیشنهاد گرگینه را پذیرفتند؛ چون در این دنیای فناپذیر، پول گزینه مناسب تری برای گذران و تحمل آن است. اما پیشنهاد خون آشام هدیه نیست و او قصد دارد نفرین خودش را به پسر بچه بدهد.

نامیرایی هدیه نیست و در واقع نوعی عذاب و شکنجه است. هیچ انسان عاقلی به عمر جاودانه تکیه نمی کند. نامیرایی همواره در اسطوره ها و داستان ها به عنوان عذاب در نظر گرفته می شد.

در دنیای فناپذیر و با امورات شکنجه آور و دردناک، زنده ماندن، خودش دردی بزرگ است. انسان ها نمی توانند مانند خون آشام ها نسبت به اطرافشان بی اعتنا باشند. آن ها نمی توانند از نور فرار کنند و مانند خون آشام ها ذاتشان به تاریکی گرایش ندارد.

خیلی جالبه: بازی فکری بستنی شکلاتی ها هر کدوم چند امتیاز دارن؟ ریاضی دونا بیان جلو!

جواب تست هوش فلسفی

شاید جالب باشد: تست شخصیت شناسی کارت: یه کارت انتخاب کن و یه پیشگویی خفن درباره خودت بخون! ببین چی در انتظارته؟

نامیرایی چیست و چرا همیشه به عنوان عذاب در نظر گرفته شده است؟

تست هوش فلسفی: نامیرایی یا انوشگی عبارت است از توانایی زیستن بدون زمان پایان یا مرگ. مفهوم انوشگی به دوران اساطیری بازمی گردد که مردم خدایان خود را بی‌مرگ می دانستند.
نخستین اشاره به انسان انوشه را می توان در داستانی سومری یافت که بعداً به اساطیر بابل هم راه یافت.

در این داستان، اوتْناپیشتیم (Utnapishtim) انسان پرهیزگاری بود که خدایان به او مأموریت دادند از هر جانوری جفتی برگزیند و درون کشتی ببرد تا از طوفان بزرگ که برای نابودی بددینان به راه می افتاد جان به در ببرند. خدایان او را برای یادبود این واقعه جاودان کردند.

گیلگمش، شاه اساطیری بابل بعدها پس از مرگ دوستش انکیدو به پویشی پا نهاد تا او را ببیند و راز جاودانگی را در یابد.
اشارهٔ قدیمی دیگر، داستانی در اساطیر یونان است که در آن زئوس کوزه ی آب حیات به انسان ها داد تا بنوشند و جاودان شوند و از فرسودگی جاودانی عذاب بکشند. در اساطیر یونان همسر ائوس هم به خواست او جاودانه شد. اما ائوس تنها بی مرگی خواسته بود و نه جوانی جاودان و همسرش آن قدر فرسوده شد که ائوس او را به جیرجیرک بدل کرد.
اشارهٔ متأخرتر مربوط به داستان سفرهای گالیور اثر جاناتان سوییفت است. گالیور در بخش سوم این داستان به سرزمین لاپوتا می رود و شوربختانی را می بیند که جاودان زاده شده اند.

شاید جالب باشد: آزمون شناخت بلاگر دیوانه: اگر زیرکی بگو کدام بلاگر یه تخته اش کمه؟!

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

بازی های فکری و جلوگیری از کند شدن مغز

تست هوش فلسفی: کاهش بخشی از فعالیت شناختی مغز در پیری غیرقابل اجتناب است، حتی برای کسانی که دچار آلزایمر نمشوند و زوال عقل را تجربه نمی کنند. با گذشت سالها ، بیشتر احتمال دارد که کلیدهای خود را جا بگذارید یا نام آشنایی را فراموش کنید. همینطور فعالیت های چند وظیفه ای به طور فزاینده ای دشوار می شود.

هرچه پیرتر می شویم ، از بین رفتن حافظه اغلب شکایتی اساسی است. شری ویلیس ، دکترای روانشناسی رشد و نمو در دانشگاه واشنگتن می گوید: اما این اولین فعالیت برای کاهش نیست.

تست هوش فلسفی: در این عصر که ما شاهد سرعت در درک ادراکی هستیم، توانایی ما برای پاسخ سریع و دقیق به محرک های ساده مانند اسکن یک متن چاپی برای پیدا کردن تمام کلمات با حرف “الف”. ویلیس می گوید: “اینها کارهای ساده ای هستند که همه می توانند انجام دهند ، اما توانایی انجام آنها با افزایش سن کم می شود.”

گلن اسمیت ، روانشناس عصبی در کلینیک مایو و عضو کمیته سالمندی APA گفت: بسیاری از بازی های فکری این توانایی را با این امید که پیشرفت در سرعت پردازش به سایر حوزه های شناختی منتهی شود ، هدف قرار می دهند. تحقیقات او نشان داده است كه آموزش افراد به یك مهارت شناختی می تواند در سایر زمینه های شناخت مانند حافظه و توجه به بهبود آن منجر شود.

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

تست هوش فلسفی: تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد.

به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد. برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

نقش تست های هوش

تست هوش فلسفی: این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی از جمله تست هوش فلسفی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

این مطالب هم جالب هستند:

آزمون شناسایی دشمن صبحونه کیه؟ کدوم شخصیت ترسناک از صبحونه خوردن فراریه؟!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. وقتی از خوناشام بودن و نامیرا بودن خوشت بیاد هم نظرت اینه؟؟
    یا اگه خودتم نامیرا باشی؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا