;
سرگرمی

آزمون شناسایی مرد عاشق: مرد به کدامیک از زنان تصویر علاقمند است!؟

آزمون شناسایی مرد عاشق : یکی از موضوعاتی که در بحث رفتارشناسی همواره مورد توجه محققان و روان شناسان قرار داشته است، زبان بدن است. زبان بدن شامل حرکاتی بعضا غیرارادی است که ممکن است به آسانی نوع شخصیت ما و نگاه ما به دیگران را روشن سازد. به همین دلیل مطالعات متعددی در حوزه شناخت زبان بدن صورت گرفته است. کافی است یک جستجوی کوتاه در اینترنت داشته باشید تا متوجه شوید که در این باره مقالات متعددی نوشته شده است.

آزمون شناسایی مرد عاشق امروز تا اندازه زیادی با اشنایی شما با زبان بدن ارتباط دارد. همانطور که اشاره شد، زبان بدن جزییات بسیار مهمی از ما را به بیرون ارائه می دهد که حتی زمانی که می خواهیم چیزی را پنهان کنیم، ناخواسته دست ما را در مقابل دیگران رو می کند. یک روان شناس و فرد آشنا با زبان بدن، می تواند از حرکات و حالات چهره شما بفهمد که شما دقیقا چه شخصیتی دارید؟ چه چیزی را می خواهید پنهان کنید؟ و …. با مجله گفتنی و آزمون شناسایی مرد عاشق همراه باشید. تلاش کنید با توجه به زبان بدن متوجه شوید که مرد تصویر با کدامیک از زنان تصویر رابطه عاطفی دارد.

چالش تصویری جدید: تست بینایی با آهوی مخفی در طبیعت که دید قوی لازم داره!

عشق

آزمون شناسایی مرد عاشق

درک زبان بدن، آنقدر مهم شده است که برخی معتقدند برای موفقیت در امور باید با زبان بدن آشنایی داشته باشیم. درک زبان بدن می تواند هنگام ملاقات در یک مصاحبه شغلی برای هر کسی مفید باشد.

مجله گفتنی امروز با آزمون شناسایی مرد عاشق با شما همراه است. آزمون امروز، دقت، توجه و همچنین میزان اشنایی شما را با زبان بدن محک می زند. در تصویر آزمون شناسایی مرد عاشق، سه زن و یک مرد حضور دارند.همه چیز نرمال به نظر می رسد. گویا همه افراد تصویر با هم همکار هستند. اما میان این مرد و یکی از زنان رابطه عاطفی وجود دارد! اما با کدام یکی ؟

شما در آزمون شناسایی مرد عاشق باید تشخیص دهید که زن مورد علاقه مرد، کدام یک از زنان تصویر است. البته یادتان باشد برای بررسی و ارائه پاسخ زمان شما محدود است. شما برای ارائه پاسخ تنها 8 ثانیه فرصت دارید. پس با هم تصویر را مرور می کنیم.

بخوانید: حکایت ضد زن بودن ملانصرالدین؛ کار از محکم کاری عیب نمی کند!

آزمون-شناسایی-مرد-عاشق-2

.

.

.

جالبه: تقلید حرکات رزمی بروس لی توسط کودک ژاپنی همه را مبهوت کرد+ ویدیو

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مرد عاشق

همانطور که اشاره شد برای ارائه پاسخ نیاز بود که شما توجه کاملی به تمام زوایای تصویر داشته باشید. پاسخ کاملا در جزئیات نهفته است. ایا شما به پاسخ دست پیدا کردید. اگر جواب شما منفی است، اشکالی ندارد. یک فرصت 5 ثانیه ای دیگر به شما داد می شود که به بالا برگشته و دوباره شانس خود را امتحان کنید.

.

.

.

.

.

.

احتمالاً با کمی آشنایی با زبان بدن، میتوانستید سوال را پاسخ دهید. اما اگر پاسخ را نمی دانید به توضیح و تصویر زیر مراجعه کنید.

خیلی جالبه: کافه ی مایه دارها آبروی یکی رو داره می بره؟ کدوم شخص بی پوله؟

پیشنهاد می شود: حکایت رو کم کنی عروس و مادرشوهر ماجرایی قدیمی دارد!

آزمون-شناسایی-مرد-عاشق-1

برایتان جالب خواهد بود

امتحان کنید: آزمون چالش بینایی با پرنده؛ اگه دید قوی داری پرنده استتار شده را پیدا کن!

پیشنهاد می شود بخوانید:حکایت زن چه پوشیده چه عریان متعلق به شوهرش است والسلام!

یکی از این سه دانشجو تبدیل به زامبی شده است،نکته سنج ها 7 ثانیه ای میفهمن کدومشون زامبیه!

داستان تاریخی سلطان محمود و کبک یک پا

بهترین بازی های PS4 بخش اول (لیست بازی های 2023، 2022 و قبل‌تر)

اگه زرنگی کدوم یکی از بابانوئل ها یه خانوم جذاب و خوشگله؟

کریتوس خدای جنگ بالاخره در ایران زمینگیر شد

عدد گم شده را در این چالش هوش ریاضی کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا