;
تازه ها

گرین وود: رونالدو نازاریو اسطوره و الگوی من در فوتبال است

الگوی فوتبالی گرینوود: میسون گرینوود از رونالدو نازاریو، ستاره سابق رئال مادرید و برزیل به عنوان بت  و الگوی خود نام برد و عشق خود را به بازی های ویدیویی در زمانی که در ختافه بازی نمی کند، آشکار کرد. با بخش تازه ها از مجله گفتنی همراه باشید.

این مهاجم که به صورت قرضی در ختافه بازی می کند، به سوالاتی که در شبکه های اجتماعی این تیم اسپانیایی ارسال شده بود، پاسخ کوتاهی داد و از رونالدو به عنوان الگوی خود و از بازی های ویدیویی به عنوان سرگرمی مورد علاقه خود نام برد. او همچنین نشان داد که وقتی اولین بازی خود را برای ختافه انجام داد و گل مورد علاقه خود را انتخاب کرد چه احساسی داشت.

این رو هم بخون: مهدی طارمی کاکرو تیم ملی ایران پدر شد؟ همسرش زیبایش کیست؟

الگوی فوتبالی گرینوود 1

گرین‌وود یکی از چهره‌های کلیدی تیم ختافه بوده است که به دنبال حضور در رقابت‌های اروپایی در فصل آینده است. او در لالیگا سه گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل داده است تا باشگاه مادریدی به رده نهم جدول برسد. با این حال، او در اولین بازی خود در سال 2024 به دلیل توهین به داور بازی اخراج شد، اما کارت قرمز وی پس از اعتراض باشگاه به فدراسیون اسپانیا لغو شد.

ختافه قبلاً تمایل خود را برای جذب گرینوود با قراردادی دائمی در پایان فصل ابراز کرده است و طبق گزارش‌ها، پیشنهادی 40 میلیون پوندی برای او ارائه کرده است . گفته می شود اتلتیکو مادرید و بارسلونا نیز به گرینوود علاقه مند هستند، اما ادعا شده است که تیم کاتالانی تمایلی به ارائه پیشنهاد ندارد زیرا آنها می ترسند که هواداران باشگاه به دلیل اتهامات تجاوز جنسی و خشونت خانگی که گرینوود از یونایتد کنار گذاشته شده بود ، واکنشی نشان دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا