;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

این آرایش های از مد رفته بی کلاس و بدتیپ نشونت میده

آرایش های از مد رفته: هر مدتی یک چیزهایی برای آرایش و لباس مد میشود و بعد از مد میفتد و چیزهایی که قبلا مد بوده است به شدت از مد میفتد. در این پست میخواهیم به شما یادآوری کنیم که در حال حاضر چه چیزهایی در آرایش و لباس از مد افتاده است و بهتر است استفاده نکنید. در ادمه از بخش بخش زیبایی مجله گفتنی اطلاعات بیشتر به شما ارائه می کنیم.

این را هم شاید بپسندید: پوست بدون لک با 6 روش خانگی

این نکته را همواره به یاد داشته باشید که سادگی همواره مد است و هیچگاه از مد نمیفتد. بنابراین سعی کنید همیشه ساده و کلاسیک و شیک باشید. در ادامه آرایش های از مد رفته ای که ممکن است شما هم به آن دچار باشید معرفی می کنیم تا اگر هنوز دارید به این شیوه آرایش می کنید اصلاحش کنید!

این را هم بخوانید: 8 بهترین مانتوهای الهام حمیدی برای 1403 مخصوص خانمهای باکلاس

1-آرایش های از مد رفته: رژ گونه پررنگ

آرایش های از مد رفته1

این را هم ببینید: خاص ترین مانتوهای یکتا ناصر چشم آهویی که لاغرتر نشانتان میدهد

دیگر مثل سالهای گذشته رژ گونه پررنگ مد نیست. در سالهای پیش رژ گونه خیلی پررنگ و گاهی بسیار تیره مد بود اما الان به هیچ وجه مد نیست بلکه بسیار هم زشت است.

رژ گونه باید خیلی ملیح باشد و مانند هاله ای روی گونه باشد که چهره را از رنگ پریدگی در بیاورد. دقت کنید رنگ رژگونه باید با رنگ رژ و سایه چشم هماهنگ باشد و یا حداقل در یک تناژ رنگی باشد.

این مطلب هم جالبه: مانتوهای سوگل طهماسبی از شیک ترین مزون ها برای خانمای باوقار

2-آرایش های از مد رفته:لنز رنگی ممنوع

آرایش های از مد رفته2

لنز رنگی نیز کم کم دارد از مد میفتد. خصوصا لنزهای یخی و سبز و آبی و رنگ های مصنوعی. هرگز چشمان زیبای خود را با یک رنگ مصنوعی عوض نکنید. نباید 180 درجه عوض شود. چهره خود را مصنوعی نکنید. رنگ چشمان طبیعی هر کس زیباترین رنگ است.

3-آرایش های از مد رفته:سایه چشم های خلیجی ممنوع

از سایه چشم های خیلی کار شده که نقش و نگار دارند پرهیز کنید. دیگر مانند دهه گذشته سایه چشم خلیجی ، مد نیست. امروزه سایه چشم را از ترکیب چندین رنگ طراحی می کنند اما نقش و نگار و ابرو ماه و خورشید در نمیاورند.

4-آرایش های از مد رفته:مژه های یک تکه و خیلی پر ممنوع

آرایش های از مد رفته3

اصلا از مژه های یک تکه استفاده نکنید ، چون خیلی مصنوعی هستند و اگر ذره ای از آن جدا شود ، کل آن جدا خواهد شد و چشمان شما بسیار زشت میشود. از مژه های تکی و تار تار استفاده کنید که هم طبیعی تر هستند و هم اگر یکی از آنها کنده شود ، بقیه سر جای خود هستند.

این مطلب هم جالبه: پوست تمیز و بدون لک تا عید نوروز: خیلی آسونه دست به کار شو

5-تفاوت رنگ زیاد ابرو و موی سر ممنوع

آرایش های از مد رفته4

مدتی مد بود که رنگ ابرو با رنگ موی سر تفاوت داشته باشد. مثلا مو مشکی و ابرو بلوند. اما دیگر مد نیست و خیلی هم زننده است. تفاوت رنگ ابرو با موی سر بهتر است یکی دو درجه روشن تر باشد.

6-ناخن های بلند ممنوع

آرایش های از مد رفته5

ناخن های خیلی بلند و نوک تیز دراز ممنوع. مگر شما جادوگر شهر اوز هستید ! ناخن ها باید جالت طبیعی داشته باشند و بلندی آن هم حدی دارد. ناخن های خیلی بلند کاشت ممنوع.

7-پوست خیلی برنزه

آرایش های از مد رفته6

هر کس رنگ پوست متفاوتی دارد. اما اینکه رنگ پوستتان را چندین درجه تیره تر کنید ، کار درستی نیست. در حقیقت این کار هم شما را از آنچه هستید متفاوت میکند. برنزه کردن در حد کمی قابل قبول است اما اینکه ناگهانی پوستتان را خیلی برنزه کنید خیلی غیر طبیعی است و قطعا بعدا از این انتخاب پشیمان خواهید شد.

8-ابروهای کادری و پررنگ ممنوع

آرایش های از مد رفته7

در قدیم ابروها را بصورت خطی و کادری درست میکردند . اما چون به مرور زمان همه چیز به سمت کلاسیک شدن و طبیعی شدن پیش میرود ، ابرو نیز بصورت هاشوری ، طبیعی و نچرال مد شده است. بنابراین ابروها را بصورت کادر شده و قاب دار نکشید.

 

آرایش چیست؟

آرایش به معنی افزودن به منظور زیبایی و از سادگی بیرون در اوردن صورت و زیبا تر شدن است و در اصل، در برابر واژه پیرایش قرار می‌گیرد که به معنی کم کردن است. امروزه، در اصطلاح عام، هر دو واژه به غلط در مورد زیبایی چهره یا بدن به کار می‌روند و به معنی عملیاتی هستند که ظاهر فرد (بیشتر صورت و مو) را زیباتر جلوه دهد. معمولاً در ایران آرایش برای بانوان و پیرایش برای مردان به کار می‌رود.

 

این مطالب هم خوبن:

رنگ مو عید 1403: امسال این رنگ موها مده + عکس

تیپ مه لقا باقری زن جواد عزتی با لنز و موهای قرمز در جشنواره فجر+ عکس

راز داشتن صورت بیبی فیس: بهترین آرایش برای داشتن صورت جوان

مراقبت پوست روزانه: این 10 کار طبیعی پوستتان را شاداب می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا