;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مرگ بازیگر سریال اوشین: علت فوت هارو آکاگی چی بوده؟

مرگ بازیگر سریال اوشین: امروز خبری با عنوان درگذشت بازیگر نقش اوشین در سریال سالهای دور از خانه در بسیاری از رسانه ها منتشر شد و از وی با نام هارو آکاگی یاد کرده اند! اما این بازیگر زنده است و همبازی وی در این سریال درگذشته است.

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان ذرباره مرگ بازیگر سریال اوشین یعنی خانم هارو آکاگی بیشتر بخوانید و آخرین تصاویر وی در 94 سالگی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

جالبه بخوانید: آیا اوشین در خانه فساد تن فروش بود؟ حقایق سریال اوشین که نمی‌دانید!

مرگ بازیگر سریال اوشین

هارو آکاگی همبازی اوشین در سنین جوانی سریال سالهای دور از خانه در سن 94 سالگی درگذشت. این بازیگر در سه سال اخیر برای عوارض ناشی از ابتلا به پوکی استخوان و پارکینسن تحت مراقبت بود؛ سرانجام در بیمارستانی در توکیو به دلیل نارسایی قلبی از دنیا رفت.

جالبه ببینید: تغییر چهره یوکو تاناکا بازیگر نقش اوشین + عکس

هارو آکاگی4
مرگ بازیگر سریال اوشین: خانم هارو آکاگی

مرگ بازیگر سریال اوشین هارو آکاگی

هارو آکاگی متولد سال 1924 در منچوری بود و بازیگری را در سال 1940 آغاز کرد. او از اعضای گروه بازیگرانی بود که در جریان جنگ جهانی دوم به پایگاه های ارتش امپراتوری ژاپن می رفتند و به اجرای برنامه می پرداختند. هارو آکاگی با ایفای نقش در سریال بسیار محبوب سالهای دور از خانه به شهرت رسید.

از دست نده و ببین: ریوزو شوهر اوشین بعد 36 سال کنار بچه هاش + چقدر باکلاسن!

هارو آکاگی
هارو آکاگی

مرگ بازیگر سریال اوشین

سریال اوشین علاوه بر ژاپن در شبکه های تلویزیونی حدود 70 کشور دیگر از جمله ایران با نام سال های دور از خانه به نمایش درآمد و بسیار مورد استقبال بینندگان قرار گرفت.

خیلی جالبه: بازیگر کودکی اوشین بعد ۴۰ سال چه خانوم با شخصیتی شده+ عکس و بیوگرافی

هارو آکاگی در 60 سالگی نیز به حضور پررنگ در عرصه بازیگری ادامه داد. او در سال 2013 درحالی که 88 ساله بود نقش اصلی یک فیلم سینمایی را بازی کرد و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به عنوان مسن ترین بازیگر نقش اول تاریخ سینما به ثبت رساند.

آخرین عکس های هارو آکاگی قبل از مرگ

هارو آکاگی2
هارو آکاگی در 94 سالگی

هارو آکاگی3

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا