;
مد روزمد و زیبایی

20 زیباترین لباس های فن بینگ بینگ: جغد سفید چین خیره کننده و رویایی ست!

فن بینگ بینگ کیست؟

در رابطه با فن بینگ بینگ بهتر است که بدانید او زادهٔ 16 سپتامبر 1981 است و هنرپیشه، مدل، خواننده سبک پاپ و تهیه‌ کننده تلویزیونی چینی است. از معروف ترین فیلم‌ ها و یا برنامه‌ های تلویزیونی که او در آن نقش داشته‌ است می‌ توان به حادثه شینجوکو، قربانی، نقطه اشتعال، مردان ایکس: روز های گذشته آینده، شائولین، جکی و خون‌ آشامان 2، نبرد فرماندهان و مجرم ‌یاب اشاره کرد.

فن در لایکسی، یانتای به دنیا آمده و در یانتای بزرگ شده است. او از کالج هنر فیلم و تلویزیون شانگهای شی جین و آکادمی تئاتر شانگهای فارغ التحصیل شده است. او جزو پردرآمدترین مدل ها محسوب می شود و ثروت او حدود 100 میلیون دلار تخمین زده شده است.

در ادامه 20 مدل از زیباترین لباس های فن بینگ بینگ را در وب سایت گفتنی مشاهده می کنید:

زیباترین لباس های فن بینگ بینگ1

زیباترین لباس های فن بینگ بینگ2

زیباترین لباس های فن بینگ بینگ3

زیباترین لباس های فن بینگ بینگ4

زیباترین لباس های فن بینگ بینگ5

زیباترین لباس های فن بینگ بینگ6

زیباترین لباس های فن بینگ بینگ7

زیباترین لباس های فن بینگ بینگ8

زیباترین لباس های فن بینگ بینگ9

زیباترین لباس های فن بینگ بینگ10

زیباترین لباس های فن بینگ بینگ11

زیباترین لباس های فن بینگ بینگ12

زیباترین لباس های فن بینگ بینگ13

زیباترین لباس های فن بینگ بینگ14

زیباترین لباس های فن بینگ بینگ15

زیباترین لباس های فن بینگ بینگ16

فن بینگ بینگ با چه برند هایی فعالیت داشته است؟

فن یکی از مدل های معروف و سرشناس در کشور چین است. او تا به اکنون توانسته با برند های معروف و سرشناسی همکاری داشته باشد که در این قسمت قرار است به معرفی برند هایی که او تا به اکنون با آن ها همکاری داشته است، بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

لویی ویتون

لویی ویتون که به اختصار ال‌ وی نیز خوانده می‌ شود، یک شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است که فن تا به اکنون همکاری های خوبی با این برند معروف داشته است.

مونت بلنک

برند مونت بلنک (Montblanc) یک شرکت کالای لوکس آلمانی واقع در هامبورگ است که فن به عنوان مدل با این برند نیز همکاری های متعددی داشته است.

ولنتینو اس‌ پی‌ ای

ولنتینو شرکت کالای لوکس ایتالیایی است که در زمینه طراحی، تولید و توزیع کیف و کفش، پوشاک، ساعت و عطر فعالیت می‌ نماید. فن مدل این برند معروف نیز بوده است.

درآمد این مدل چقدر است؟

فن یکی از موفق ترین سلبریتی های زن جهان است که علاوه بر حرفه مدلینگ در عرصه بازیگری نیز فعالیت گسترده ای انجام می دهد و از این طریق هم توانسته یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند.

حال بهتر است که بدانید او یکی از ثروتمند ترین سلبریتی های اهل چین است که از دستمزد بسیار بالایی نیز برخوردار است. البته این موضوع را هم باید افزود که در رابطه با میزان دقیق درآمد او تا به اکنون اطلاعاتی در اینترنت منتشر نشده است. البته برخی از منابع تخمین زده اند که ثروت او بیش از 100 میلیون دلار است.

بهتر است که بدانید با این که فن یکی از پردرآمد ترین بازیگران کشور چین است، اما به اتهامات مربوط به فساد و فرار از پرداخت مالیات متهم شده است. در این باره می توان این گونه بیان کرد که در سال 2018، او به مدت سه ماه ناپدید شد.

بنا بر گزارش ها در جریان تحقیقات مقامات چینی در مورد امور مالیاتی فن، او مبلغی بیشتر از دارایی خالص خود جریمه شده است. البته او متعاقباً در رسانه‌ های اجتماعی ظاهر شد و عذرخواهی عمومی را به دلیل فرار مالیاتی ارائه کرد که به دلیل آن بیش از 127 میلیون دلار آمریکا جریمه شد.

فن بینگ بینگ چه حاشیه هایی داشته است؟

همان طور که بیان کردیم فن یکی از سلبریتی های معروف و سرشناس اهل چین است، به همین دلیل در پیرامون او حاشیه‌ های زیادی مشاهده می‌ شود. حتی خیلی از افراد بیان کرده اند که او یکی از پر حاشیه ترین سلبریتی های اهل چین است. حال از حواشی پیرامون فن می‌ توان به موضوعاتی مانند: فرار او از پرداخت مالیات، کناره گیری کوتاه مدت او از حرفه بازیگری و مدلینگ، ناپدید شدن فن به مدت سه ماه، روابط شخصی او، درگیری هایی که با برخی از مقامات دولتی داشته است، خبر بارداری اش، میزان درآمد فن و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد. حاشه های جما وارد و شانینا شایک نیز در سایت بررسی شده است.

همسر فن بینگ بینگ کیست؟

در ماه می 2015، در رسانه های اجتماعی لی چن اعلام شد که او و فن با هم قرار می گذارند. در 16 سپتامبر 2017، لی چن پس از خواستگاری از فن در جشن تولد او، نامزد کردند. البته این زوج در ماه ژوئن 2019 جدایی خود را اعلام کردند. این موضوع را هم باید افزود بعد از جدایی این ستاره معروف چینی، دیگر او در مورد روابط شخصی اش و این که در حال حاضر با چه کسی در رابطه است، در رسانه ها صحبتی نکرده است. البته هر از گاهی در مورد روابط شخصی او حاشیه های متعددی برای فن به وجود می آید.

فن بینگ بینگ کجا زندگی می کند؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، فن در لایکسی یانتای به دنیا آمده و در یانتای بزرگ شده است. هم چنین در حال حاضر نیز او در یانتای که یک شهر مرکزی در جمهوری چین است، زندگی می کند. البته فن به دلیل شغلش هر از گاهی به شهر ها و کشور های دیگر نیز سفر می کند.

فن بینگ بینگ قبل عمل

فن یکی از زیبا ترین مدل های اهل چین است که با توجه به چهره زیبا و منحصر به فردش توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر مدل های معروف به دست آورد.

البته ناگفته نماند که مدتی است برخی از جراحان زیبایی بیان کرده اند که او عمل های زیبایی مانند عمل لیفت شقیقه و عمل فک انجام داده است. با این حال باید افزود که فن تا به اکنون هیچ کدام از این صحبت‌ ها را تایید نکرده و حتی در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده است که هیچ گونه عمل زیبایی انجام نداده و چهره اش کاملا نچرال و طبیعی است.

سوالات متداول

فن بینگ بینگ کیست؟

فن زادهٔ 16 سپتامبر 1981 است و بازیگر، مدل، خواننده پاپ و تهیه‌ کننده تلویزیونی چینی است.

آیا او از پرداخت مالیات فرار کرده است؟

مدتی قبل او از پرداخت مالیات فرار کرد، اما در نهایت در رسانه‌ های اجتماعی ظاهر شد و عذرخواهی عمومی را به دلیل فرار مالیاتی ارائه کرد.

چگونه می توان به مشاهده عکس های فن بینگ بینگ پرداخت؟

برای مشاهده عکس های فن بینگ بینگ می توانید به صفحات مجازی او و یا حتی اینترنت مراجعه نمایید.

ثروت او در حال حاضر چقدر است؟

در حال حاضر ثروت او بیش از 100 میلیون دلار تخمین زده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا