;
سرگرمی

تنها 2 درصد از مردم می توانند مرد پنهان شده را در 8 ثانیه پیدا کنند. آیا شما جزوشون هستی؟

تست قدرت بینایی با مرد پنهان شده در کیفها: سه دسته از توهمات نوری وجود دارد: تحت اللفظی، فیزیولوژیکی و شناختی. همه این توهمات یک موضوع مشترک دارند و آن فریب مغز انسان است. توهمات نوری راهی عالی برای آزمایش هوش شما هستند. توهمات نوری ورزش بسیار مورد نیاز را برای مغز ما فراهم می کند.

تمرین منظم توهمات نوری در تقویت قدرت مشاهده و بهبود دامنه توجه افراد مفید است. آیا می خواهید آزمایش کنید که چقدر مراقب هستید؟ پس، تست قدرت بینایی با مرد پنهان شده در کیفها همان چیزی است که اکنون باید امتحان کنید.

 

تصویر تست قدرت بینایی با مرد پنهان شده در کیفها

تست قدرت بینایی با مرد پنهان شده در کیفها 1

.

.

.

این یک چالش ساده است که هوش و مهارت های مشاهده شما را آزمایش می کند. تشخیص مرد پنهان در نگاه اول دشوار است زیرا او به طرز ماهرانه ای با محیط اطراف ترکیب شده است. افرادی که مهارت های مشاهده خوبی دارند، سریعتر از دیگران می توانند مرد پنهان را پیدا کنند. ما معتقدیم برخی از کاربران که دارای چشم عقابی هستند به سرعت مرد پنهان را با مهارت های مشاهده عالی خود شناسایی کرده اند.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با مرد پنهان شده در کیفها

تست قدرت بینایی با مرد پنهان شده در کیفها 2

آیا تست قدرت بینایی با مرد پنهان شده در کیفها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا