;
سرگرمی

ضریب هوشی خود را تست کنید و عدد گم شده را در 12 ثانیه پیدا کنید!

تست هوش ریاضی مستطیل اعداد: آماده اید تا ضریب هوشی خود را آزمایش کنید؟ ببینید آیا می توانید شماره گم شده را در تست هوش ریاضی مستطیل اعداد فقط در 12 ثانیه پیدا کنید! مهارت های ریاضی خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید این بازی فکری را حل کنید یا خیر؟

پازل امروز یک چالش توالی منطقی است . آیا می توانید عدد گم شده را در این معادله پیدا کنید؟ بیان مشکل در تصویر زیر خلاصه شده است. چالش‌های منطقی و استدلالی تمرین‌های عالی برای تقویت هوش ذهنی شما هستند. مهم است که برای آزمایش مهارت های فکری و توانایی های حل مسئله خود از روز خود وقت بگذارید.

اگر برای این چالش آماده هستید، این پازل را امتحان کنید و ببینید چقدر سریع می توانید شماره گم شده را پیدا کنید! هر خانه حاوی یک مقدار است، به جز یک خانه که دارای شماره گم شده است. شما 12 ثانیه فرصت دارید تا این عدد را پیدا کنید. این یک چالش سطح متوسط ​​است، زیرا به تفکر سریع و توانایی پردازش سریع داده ها نیاز دارد.

حکایت ملانصرالدین و زن کاملی که به دردش نمی خورد!

تصویر تست هوش ریاضی مستطیل اعداد

تست هوش ریاضی مستطیل اعداد 1

.

.

.

به منظور یافتن موفقیت آمیز عدد گم شده در تست هوش ریاضی مستطیل اعداد، آموزش مغز شما ضروری است. توسعه مهارت های منطقی قوی نیاز به تمرین و فداکاری دارد. حتی اگر خودتان را در ریاضیات مهارت خاصی نمی‌دانید، هنوز راه‌هایی برای بهبود مهارت‌های منطقی‌تان وجود دارد . یک راه عالی برای آموزش ذهن منطقی، شرکت در فعالیت هایی مانند پازل، معما و بازی فکری است.

این فعالیت ها به تحریک تفکر منطقی شما کمک می کند و می تواند هم سرگرم کننده و هم مفید باشد. علاوه بر این، می‌توانید کتاب‌های حل مسئله و تماشای فیلم‌های آموزشی در این زمینه را نیز مطالعه کنید.با فداکاری کافی، هر کسی می تواند در استفاده از مهارت های منطقی خود مهارت پیدا کند .

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی مستطیل اعداد

پاسخ در تصویر پنهان است و ما به همه شما که در کمتر از 15 ثانیه آن را فهمیدید تبریک می گوییم! راه حل چالش یک اضافه بود. شماره ردیف اول باید به عدد ردیف دوم اضافه می شد.

حتمن ببینید: ویدیوی خنده دار پدر خارجی؛ قابل توجه پدرهای ایرانی!

تست هوش ریاضی مستطیل اعداد 2

آیا تست هوش ریاضی مستطیل اعداد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

مطالب جالب پیشنهادی:

داستان جذاب: حکایت زنان حقه باز که مرد جوجه فروش را لخت کردند!

آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار: اگر فکر می کنی خیلی تیزی، در 5 ثانیه اشکال تصویر را پیدا کن!

مخصوص باهوشا: نکات دارکی توی تصویر وجود داره؟ این معما 90 درصد افراد را گیج کرده!

تست شخصیت: محافظه کار هستید یا ماجراجو؟ بگذارید این گل های سفید زیبا پاسخ را نشان دهند!

آیا می توانید 3 تفاوت تصویری بین بچه ها و آجرهای آنها را پیدا کنید؟ فقط یک نابغه می تواند در 10 ثانیه این کار را انجام دهد!

داستان تاجر ثروتمند و چهار زنش؛ همه ما 4 همسر داریم!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. زمان گرفتم تو 6 ثانیه تونستم به جواب درست برسم خیلی عالی بود اما کمی مبتدی ولی خلاقانه، خوشم اومد چالش خوبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا