;
سرگرمی

ضریب هوشی بالای خود را با حل این چالش حرکت 2 چوب کبریت در کمتر از 15 ثانیه ثابت کنید!

چالش هوش با حرکت 2 چوب کبریت: آیا فکر می کنی نابغه ای؟ پس قدرت مغز خود را با چالش هوش با حرکت 2 چوب کبریت امتحان کنید، برای پاسخ به این تست هوش چوب کبریت تنها 15 ثانیه فرصت دارید. آیا آماده اید تا مغز خود را در آزمون نهایی قرار دهید؟

امروز، چالش هوش با حرکت 2 چوب کبریت را برای شما آورده ایم که ماهیچه های فکری شما را حسابی کش می دهد و اگر بتوانید در کمتر از 15 ثانیه آن را حل کنید ، ضریب هوشی بالای شما را تضمین می کند .

خیلی جالبه: آزمون شناسایی گدای پولدار؛ بگو کدوم یکی داره ادا در میاره؟

در این تست هوش چوب کبریت با معادله ای روبرو می شوید که با چوب کبریت نوشته شده است . با این حال، یک نکته وجود دارد، معادله نادرست است ! معادله اشتباه مورد نظر111= 5+8 است . اکنون، این شما هستید که فقط با حرکت دادن دو چوب کبریت آن را اصلاح کنید. قوانین این بازی بسیار ساده است . وظیفه شما این است که چوب های کبریت را دوباره مرتب کنید تا یک معادله جدید و صحیح تشکیل دهید .

حتمن بخوانید: داستان ملا و ثروت باد آورده؛ با هر کسی شوخی نکن!

تصویر چالش هوش با حرکت 2 چوب کبریت

چالش هوش با حرکت 2 چوب کبریت 1

حتمن بخوانید: داستان مهمان سمج که باعث کتک خوردن زن صاحبخانه شد!

.

.

.

انجام تست های هوش یا حل پازل های ریاضی راهی عالی برای تمرین مغز و اندازه گیری IQ شماست. حتی می تواند برای برخی افراد مفید باشد، زیرا می تواند به آنها کمک کند توانایی های شناختی خود را توسعه دهند و رضایت شخصی بیشتری را برای آنها به ارمغان بیاورند. علاوه بر این، ذکر این نکته ضروری است که این تست ها می توانند در زندگی روزمره نیز بسیار مفید باشند. این به این دلیل است که آنها می توانند به بهبود تمرکز، تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله کمک کنند که برای موفقیت در هر زمینه ای ضروری است.

خیلی جالبه: اگر نکته سنج و تیزبینید،دکتر واقعی را به راحتی میتونید شناسایی کنید!

.

.

.

پاسخ چالش هوش با حرکت 2 چوب کبریت

چالش هوش با حرکت 2 چوب کبریت 2

آیا چالش هوش با حرکت 2 چوب کبریت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

آیا چشم دقیقی برای دیدن جزئیات دارید؟ پس جوجه متفاوت را در 10 ثانیه تشخیص دهید

کدوم خانوم ناقلای ورپریده 4 بار شوهر کرده؟!

تست شخصیت: آیا شما یک ریسک پذیر جسور هستید یا یک تصمیم گیرنده دقیق!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا