;
سرگرمی

کدام یک از این بچه ها با برداشتن ژاکت همکلاسیشون،قصد آزار اونو دارن؟

آزمون شناسایی سارق ژاکت همکلاسی: در تصویر آزمون شناسایی سارق ژاکت همکلاسی چهار دانش آموز یک مدرسه دیده می شود که در حال بحث و جدل در مورد چیزی هستند. ظاهراً یکی از این دانش آموزان ژاکت بافت همکلاسی خود را برداشته است. به نظر شما چه کسی ژاکت بافت فرد تصویر را برداشته است؟

به نظر شما چه کسی ژاکت همکلاسی خود را برداشته است؟ نظر خود را واضح بیان کنید! چه کسی واقعا اینجا متهم است و تلاش می کند که خود را بی گناه جلوه دهد؟ به یاد داشته باشید که شما برای حل آزمون شناسایی سارق ژاکت همکلاسی  تنها 7 ثانیه وقت دارید. به دقت تصویر آزمون را مشاهده و بررسی کنید،تا بتوانید سارق را شناسایی کنید.

تست شخصیت: به نظر شما کدام زن ژاپنی می‌خواهد چیزی را پنهان کند؟ نتیجه را بخوانید

تصویر آزمون شناسایی سارق ژاکت همکلاسی

آزمون شناسایی سارق ژاکت همکلاسی  1

.

.

آزمون شناسایی خانواده: کدام گروه یک خانواده واقعی هستند؟

.

شما باید با دقت، تیزبینی و ضریب هوشی بالای خودتان بفهمید که کدامیک از افراد تصویر، ژاکت بافت گوینده تصویر را برداشته است؟ معماهای تصویری می توانند بسیار سرگرم کننده باشند و یک گزینه عالی برای اوقات فراغت و همچنین تمرین و ورزش مغز باشند. تحقیقات جدید نشان می دهد که بسیار از مشکلات و بیماری های مربوط به مغز بدلیل نبود یک زندگی سالم، تغذیه مناسب و در نهایت کاهش فعالیت های مغزی است. انجام منظم بازی های فکری، مغز خود را آماده و فعال نگه می دارد.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی سارق ژاکت همکلاسی

اگر دقت کنید دانش آموز اول از سمت راست زیر پلیور خود یک ژاکت بافت یا پلیور قرمز رنگ نیز دارد،که همان ژاکت بافت دانش آموز شاکی است. اگر دقت کنید این دانش آموز نگران نیز به نظر می رسد و احتمال می دهد که بزودی شناسایی شود.

آزمون شناسایی سارق ژاکت همکلاسی  2

آیا آزمون شناسایی سارق ژاکت همکلاسی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

خیلی جالبه: آیا می توانید جواب این تست هوش را یافته و عدد گم شده را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

جالبه: چالش بینایی پلنگ: اگر چشم عقابی داری، پلنگ را در 10 ثانیه پیدا کن!

چالش جدید: یه اشتباهی توی پارک وجود داره اگه دقت خوبی داری پیداش کن!

مخصوص باهوشا: با دلیل بگو کدوم یک از این دو نفر یک قاتل حرفه ای می باشد؟

کیف قرمز رنگ متعلق به کدوم یک از این خانما می باشد،7ثانیه بیشتر فرصت نداری تا صاحب کیفو پیدا کنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا