;
فرهنگ و هنرهنرمندان

پارتی بازی شاهرخ خان برای دخترش باعث خشم مردم هند شد!

سوهانا خان: دختر شاهرخ‌خان چهره برند آرایشی میبیلین شد! سوهانا خان دختر ۲۲ ساله هنرپیشه مطرح سینمای بالیوود “شاهرخ‌خان” برای اولین بار با امضای قراردادی با شرکت آرایشی “Maybeline” وارد عرصه هنر شد. با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

سوهانا خان سفیر برند آرایشی

سوهانا خان روز گذشته در ایونتی مجلل به میزبانی برند “میبیلین” به عنوان چهره تبلیغاتی و مدل این برند برای شعبه هند انتخاب شد. سوهانا خان در بخشی از صحبت‌های خود گفت: “بسیار خوشحالم و این یک افتخار بزرگ است که سفیر یک برند بسیار مطرح در زمینه آرایشی باشم.

شاهرخ خان نیز برای حمایت از دخترش در تویتر نوشت: “تبریک به میبیلین، لباست عالی بود، صحبتت عالی بود، آفرین دختر کوچولوام.”

شاید جالب باشد: جورجینا رودریگز خوشحالم که کریستیانو رونالدو مرا انتخاب کرد!

عکس سوهانا خان و مادرش گوری خان

سوهانا خان2: سوهانا خان و مادرش گوری خان

تنها ساعاتی پس از برگزاری ایونت، سوهانا خان با موج عظیمی از انتقادها مواجه شد، بسیاری با نوشتن توئیت‌هایی به این اقدام کمپانی میبیلین اعتراض و نپوتیسم را علت موفقیت سوهانا همانند سایر بچه‌های سلبریتی‌های هند دانستند.

همچنین ببینید: لئوناردو دی‌کاپریو طلسم زیر 25 سال را شکست!

نپوتیسم چیست؟

خویشاوندگماری، خویشاوندسالاری، پارتی‌بازی (به انگلیسی: Nepotism )، یا فامیل‌پروری، یکی از مصادیق شایع فساد اداری است که به تبعیض و جایگزینی رابطه به‌جای ضابطه دلالت دارد.

در طی سال‌های گذشته سینمای هند به دلیل باندبازی و به شهرت رساندن یک شبه فرزندان سلبریتی‌های مطرح مورد انتقاد بسیاری از رسانه‌ها بوده، به باور رسانه‌های هند سینمای بالیوود بیش از سه دهه است که همانند هالیوود بجای فرصت دادن به استعدادهای واقعی و استفاده از از آن‌ها برعکس موقعیت را برای دیده شدن فرزندان سلبریتی‌ها فراهم می‌کنند.

از جمله نپوبیبی‌های مطرح بالیوود که به واسطه شهرت و کمک والدینشان به موفقیت رسیدند میتوان به سلمان خان، آلیا بهات، سوناکشی سینها، آبیشک باچان، هرتیک روشن، عمران هاشمی، شرادا کاپور، شاهید کاپور، کارینا کاپور، سونام کاپور، آرجون کاپور، رنبیر کاپور، جانوی و خوشی خان (دختران سری‌دیوی)، سیف علی خان، وارون داوان و بسیاری دیگر اشاره کرد.

بخوانید: کامیلا کابیو و شان مندز ثابت کردند عشق اول هیچ وقت فراموش نمی شه!

درباره شاهرخ خان پدر سوهانا

شاهرخ خان سوپر استار سینمای هند که با نام مستعار پادشاه بالیوود در بین علاقمندان به هنر هفتم شناخته شده است، یکی از سه خان بزرگ بالیوود است که زندگی مشترک پایداری دارد و با گذشت بیش از سی سال از ازدواجش در کنار همسر و سه فرزندش زندگی عاشقانه ای دارد.

گوری چیبر همسر شاهرخ خان که در ابتدای ازدواجشان به شدت مخالف شغل همسرش بود اما پس از موفقیت اولین فیلم وی و تکرار این موفقیت در کار‌های بعدی، از خواسته خود کوتاه آمد.

همچنین ببینید: حامد بهداد مرد خوشتیپ سینمای ایران گفت: زن های ایرانی خشن هستند!

او به عنوان یکی از موفق‌ترین ستاره‌های سینما هندوستان متولد 2 نوامبر 1965 در دهلی نو می باشد. او در یک خانواده 4 نفر مسلمان به زبان پشتو بدنیا آمد، مادرش لطیف فاطمه دختر یکی از فرمانده هان ارتش هند و اهل پنجاب پاکستان کنونی، پدرش از فعالان استقلال هند از پشتو و تنها یک خواهر به نام شهناز لاله رخ دارد که بزرگتر از خودش است.

او در یک جشن تولد با گوری چیبر آشنا شد و این آشنایی در 25 اکتبر 1991 به ازدواج ختم شد، این زوج صاحب سه فرزند دو پسر بنام آریان و آبرام و یک دختر بنام سوهانا هستند، آبرام فرزند سوم این زوج از طریق مادر جانشین متولد شده است. گوری خان همسر شاهرخ خان طراح دکور و تهیه کننده معروف سینمای هندوستان می باشد.

شاید برایتان جالب باشد:

آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

افسردگی زنان معروف: زنانی که از زندگی خود بیزار بودند!

نورسما در سریال ترکی شربت زغال اخته+ عکس همسرش

غصه خوردن بلا حدید: مامانم اجازه نمی داد مارک بپوشم!

زیباترین زنان کره ای از نظر چت جی پی تی: هوش مصنوعی این بازیگران را زیباترین می داند!

رابطه عاشقانه کایلی جنر و تیموتی شالامی!

آیا احتمال جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز واقعیت دارد؟

میکِله مورونه بازیگر جذاب فیلم 365 روز با موآرا سوریو ازدواج کرد!

سریال هری پاتر در غیاب بازیگران قدیم به اندازه کافی جذاب خواهد شد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا