;
فرهنگ و هنرهنرمندان

معرفی 9 نفر از پولدارترین بازیگران ایرانی!

ثروتمندترین بازیگران معروف ایرانی: شاید برایتان جالب باشد بخواهید ثروتمندترین بازیگران ایرانی را بشناسید، معمولا بازیگری در تمامی کشورهای دارای صنعت فیلم جزو پردرآمدترین حوزه های کاری و هنری است. با یک معرفی هنرمندان دیگر از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: عمو نیمای رنگین کمان بعد 14 سال کنار خانواده دوست داشتنی اش + عکس و بیوگرافی

ثروتمندترین بازیگران معروف ایرانی

با توجه به اینکه در ایران اطلاعات دقیقی از ثروت افراد مشهور وجود ندارد، ولی با توجه به اطلاعات موجود می توان 9 بازیگر معروف ایرانی که بیشترین ثروت را دارند به صورت زیر نشان داد. باید گفت که این آمار مربوط به سال 1400 می باشد و طبق اظهار نظر برخی اهالی رسانه و ممکن است در حال حاضر اسامی حداقل 2-3 نفر از بازیگران جا به جا شده باشد.

9.هدیه تهرانی

هدیه تهرانی
هدیه تهرانی / ثروتمندترین بازیگران معروف ایرانی

هدیه تهرانی (زادهٔ ۴ تیر ۱۳۵۱)، هنرپیشه و عکاس ایرانی است. او برنده دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم‌های قرمز و چهارشنبه سوری است.

این هم جالبه: کاهش وزن هومن برق نورد با ظاهری شکسته کنار همسر جوانش!

8. مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی
مهتاب کرامتی / ثروتمندترین بازیگران معروف ایرانی

مهتاب کرامتی (زادهٔ ۲۵ مهر ۱۳۴۹) بازیگر اهل ایران است. او دانش‌آموختهٔ میکروبیولوژی و دوره‌دیدهٔ بازیگری در سال ۱۳۷۵ نزد امین تارخ است. او از ۱۳۷۶ با بازی در مردان آنجلس به تلویزیون رفت و شناخته شد.

این هم جالبه: رضا داوودنژاد بازیگر مهربان سریال پشت کنکوری ها + عکس و بیوگرافی

7. مهران مدیری

مهران مدیری
مهران مدیری / ثروتمندترین بازیگران معروف ایرانی

مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶) کارگردان، بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری ایرانی است. مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای او را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

این هم جالبه: هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون خ+ عکس و بیوگرافی

6. یکتا ناصر

یکتا ناصر
یکتا ناصر / ثروتمندترین بازیگران معروف ایرانی

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. وی در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود؛ به‌طوری که در نهایت برای بازی در سریال گل‌های کاغذی انتخاب شد.

 

5. الناز شاکردوست

الناز شاکردوست
الناز شاکردوست / ثروتمندترین بازیگران معروف ایرانی

الناز شاکردوست (زادهٔ ۷ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او در دانشکده معماری دانشگاه تهران تحصیل و بازیگری را در تئاتر دنبال کرد. او برای بازی در باد در علفزار می‌پیچد (۱۳۸۶) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در مبارک (۱۳۹۵) جایزهٔ بهترین بازیگر زن جشن حافظ را کسب کرد. شاکردوست برای بازی در شبی که ماه کامل شد (۱۳۹۷) و ابلق (۱۳۹۹) ساختهٔ نرگس آبیار به‌ترتیب برنده و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

 

4. مریلا زارعی

مریلا زارعی
مریلا زارعی / ثروتمندترین بازیگران معروف ایرانی

مریلا زارعی (زادهٔ ۲۵ فروردین ۱۳۵۳) بازیگر ایرانی است. او برای فیلم‌های سربازهای جمعه (۱۳۸۲)، شیار ۱۴۳ (۱۳۹۲) و زیر سقف دودی (۱۳۹۵) برندهٔ سه جایزه از جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است. زارعی برای مجموعهٔ مانکن (۱۳۹۸) یک جایزهٔ حافظ دریافت کرد.

این مطلب هم جالبه: نیلوفر محمودی بازیگر فیلم آپارتمان شماره ۱۳ در 55 سالگی + عکس و بیوگرافی

3. محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار
محمدرضا گلزار / ثروتمندترین بازیگران معروف ایرانی

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران ایرانی بود. وی یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. محمدرضا گلزار در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ ازدواج خود را با آیسان آقاخانی (فعال در حوزه مدلینگ) علنی کرد.

 

2. رامبد جوان

رامبد جوان
رامبد جوان / ثروتمندترین بازیگران معروف ایرانی

رامبد جوان تبریزی (زادهٔ ۱ دی ۱۳۵۰) بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون ایرانی است. او تا اوایل دههٔ ۱۳۷۰ تنها در تئاتر فعالیت داشت و پس از آن با بازی در سریال همسران (۱۳۷۳) و خانه سبز (۱۳۷۵) وارد کار تلویزیونی شد. او برای نقش‌آفرینی در گناهکاران (۱۳۹۱) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. در دههٔ ۱۳۹۰، جوان بیشتر به‌عنوان مجری برنامهٔ تلویزیونی خندوانه شناخته شد.

 

1. گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی
گلشیفته فراهانی / ثروتمندترین بازیگران معروف ایرانی

رهاورد فراهانی (زادهٔ ۱۹ تیر ۱۳۶۲) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می‌شود، بازیگر ایرانی است. او دختر بازیگر، بهزاد فراهانی، است و فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم درخت گلابی (۱۳۷۶) آغاز کرد که برای آن برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد. او در سال ۱۳۸۲ برای نقش‌آفرینی در اشک سرما نیز نامزد دریافت این جایزه شد و برای فیلم بوتیک جایزهٔ بهترین بازیگر زن از جشنواره سه قاره را کسب کرد.

نوشته های مشابه

20 دیدگاه

  1. آقای رضا عطاران اگر نفر اول نباشه حداقل نفر دوم یا سوم هستند از نظر ثروت.
    ایشان خاکی ترین هنرمند ایرانی هستند که پول و شهرت و به مردم فخر فروشی نکنند.

  2. سلام خسته نباشید
    انشاالله موفق و سربلند باشید طول عمر با عزت داشته باشید
    زیاد هم مغرور نباشید چون بهشت زهرا قطعه خودتون که رفتم. نه ثروت دیدم نه مالی بود نه دوستی رفیقی هیچی نبود
    فقط تنها یه نام نیک و همین 🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏❤️🙏🙏🙏

  3. هرکدوم چه علنی چه غیرعلنی صدباری ازدواج کرده ان ازدواج های سفید و غرب گرایانه تف ب ذات سلبریتی های وطن فروش

  4. اینها از هیچی به اینجا رسیدن بخاطر نگاههای ما به تلدیزیون واصلا زحمت نکشیدن فقط دلقک بازی و نقش بازی کردن در حقیقت پشت دروغ و فیلمنامه رفتن و مارو مخسور کردن حالا میلیلرد میلیارد خرج میکنن ما بدبختا از گشنگی زق زق بزنیم

  5. سلام خسته نباشید من کار ندارم که کی پولداره کی فقیره شاید اونی هم که پولداره واقعا زحمت کشیده تا به اينجا رسید پس ماهم نباس زود قضاوت کنیم ولی اینو میدونم که تو این جامعه ای که هستیم که هر نقطه اش را پا بزاریم طلا هست مردم ایران نباید اینطوری زندگی کنند وبه هم رحم کنیم خلاصه اینکه (این نیز بگذرد)
    یا علی

  6. چرا اینجوریه ؟؟
    تو ایران تا یکی میاد از ثروت و قدرت حرف میزنه همه میگن نمی‌دونم حرومه و فلانه و کافره

    اونا که نگفتن بیا این رو بخون خودت اومدی نمیخوای نخون

  7. یه سری حسودی میکنند و بد و بیراه میگن و یا سر در زندگی کاملا شخصی طرف میکنند، عزیزان حسود،حسودی و حرص و تهمت کار و کردار خوبی نیست، به هرحال هر کسی بنوبه خودش زحمتی کشیده و سختیهایی رو پشت سرگذاشته که ما بی‌خبریم و فقط اینطرف قضیه را میبینیم و هیچ وقت با معیار و ترازوی خودتون کسی را قضاوت نکنید،،، از قابیل تا هابیل الی الباقی باید بفهمید اگر جای اونها بودید چه می‌کردید؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا