;
تناسب اندام و تغذیهسلامت

لاغری با پیاده روی، با این روش سریعتر جواب میده!

لاغری با پیاده روی: روش های لاغری بسیاری را تا بحال در بخش تناسب اندام نمناک برایتان معرفی کرده ایم که در صدر همه آنها، ورزش های لاغر کننده است که پیاده روی بدلیل سهولت در انجام و نداشتن محدودیت های خاص، مورد استقبال بیشتری قرار میگرد، ولی اینکه لاغری با پیاده روی را به چه شکل و در چه شرایطی باید انجام شود، نکاتی دارد که در ادامه سلامت از سری مطالب تناسب اندام و تغذیه به آنها اشاره کرده ایم. با مجله گفتنی همراه باشید.

این مطلب هم مفیده: نوشیدنی لاغری سریع: با این نوشیدنی مثل کوره چربی بسوزون!

انتخاب بهترین زمان پیاده روی برای لاغری

شاید بتوان گفت، صبح ها بهترین زمان پیاده روی برای لاغری بشمار می رود چراکه بدلیل سوخت و ساز بهتر، زمان مناسبی برای پیاده روی است اما اگر وقت این کار را در این موقع روز ندارید، در هر ساعتی که شرایط برایتان محیاست، پیاده روی کنید فقط به شرط آنکه، بلافاصله بعد غذا پیاده روی نکنید.

لاغری با پیاده روی

گرم کردن بدن قبل از پیاده روی

گرم کردن بدن قبل از پیاده روی باعث افزایش جریان خونرسانی شده و عضلات مفاصل را برای پیاده روی سرعتی آماده میکند؛ پس حتما تعدادی حرکات هوازی قبل پیاده روی انجام دهید.

توقف نکردن حین پیاده روی

لاغری با پیاده روی، توقف درمسیر پیاده روی باعث میشود بدن شما درست در میانه راه سوخت چربی متوقف شده و با شروع دوباره شما، این عمل را از اول شروع کند. پس بهتر است حتی برای مدت کوتاهی هم توقف نداشته باشید و اگر مجبور به ایستادن شدید حرکات هوازی انجام دهید یا درجا بزنید که بدن به حالت توقف وارد نشود.

توقف نکردن حین پیاده روی

این هم بدردت می خوره: تغذیه سالم در سحری و افطار که باعث تناسب اندام می شود

رعایت سرعت مناسب در پیاده روی

لاغری با پیاده روی، حتما شما هم میدانید که پیاده روی سریع سرعت، اثر متفاوتی با پیاده روی آرام دارد؛ سرعت پایین پیاده روی تاثیری روی سوخت و ساز بدن نداشته و اعضای بدن را درگیر نمیکند اما برعکس، انجام این ورزش ساده با سرعت بالا هم در ضربان و تنفس فرد تأثیر گذاشته و هم سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش میدهد، پس بهترین سرعت کمی آرام تر از دویدن است که باید از سرعت کم شروع شده و به مرور و با گرمتر شدن بدن ، به این سرعت اضافه شود.

لاغری با پیاده روی2

حفظ فرم مناسب بدن هنگام پیاده روی

لاغری با پیاده روی، در حین پیاده روی، کاملا صاف بایستید و اجازه ندهید حالت افتادگی بدنتان، موجب احساس خستگی شما شود. بهترین فرم بدنی حین پیاده روی، نگه داشتن شانه ها به صورت صاف و عقب و تکان دادن دستها در دو طرف و استفاده از روش پاشنه پنجه می باشد.

رعایت رژیم غذایی سالم و درست

لاغری با پیاده روی، برای کاهش وزن، رژیم غذایی و تحرک مکمل یکدیگر هستن، پس اگر که تصمیم به لاغر شدن دارید حتما از یک برنامه غذایی مناسب با وزن و شرایط خود استفاده کرده و غذاهای سالم را با غذاهای ناسالم جایگزین کنید.

 

این مطالب هم جالبن:

آب کردن چربی شکم و پهلوها با این 8 عادت صبحگاهی | برای داشتن شکم صاف این عادت ها را فراموش نکنید!

رژیم ماست + برنامه غذایی برای هفت روز هفته: اگه فکر می کنی لاغر نمیشی امتحان کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 2 =

دکمه بازگشت به بالا