;
سرگرمی

معمای تصویری مکعب: اگه تیزبینی ظرف 7 ثانیه اونی که فرق داره پیدا کن!

معمای تصویری مکعب: اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید. ضمنا انواع تست هوش وب سایت را نیز می توانید ببینید. پس با ما همراه باشید تا این تست خفن را ببینیم و سعی کنیم حل کنیم.

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

معمای تصویری مکعب: اکثر افراد با دیدن این همه مکعب رنگی دچار سرگیجه می شوند و با خطای دید فکر می کنند همه آن ها مثل هم هستند. اما پدیده ها یکسان نیستند و افراد باهوش به خوبی تفاوت ها را درک می کنند. شما چطور؟ آیا بینایی ظریفی دارید؟!

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

معمای تصویری مکعب: اگه تیزبینی ظرف 7 ثانیه اونی که فرق داره پیدا کن!

از دست نده: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

معمای تصویری مکعب

.

خیلی جالبه بخوانید: مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

.

.

امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

معمای تصویری مکعب:

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

.

حتما ببین: آزمون شناسایی دشمن صبحونه کیه؟ کدوم شخصیت ترسناک از صبحونه خوردن فراریه؟!

.

.

حتما ببین: تست بینایی قلب مخفی که می تپد را اگر زیر 5 ثانیه بیابی هوش تصویری ات عالیست!!

جواب معمای تصویری مکعب

خیلی جالبه: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

پاسخ معمای تصویری مکعب

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

خیلی جالبه: تست بینایی کفش: به نوید کمک کن تو این اتاق شلخته لنگه کفش خودش رو پیدا کنه

معمای تصویری مکعب: افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود.

افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند.

استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند.

ویژگی‎های خلاقیت، حساسیت نسبت به عواطف و استقبال از مسائل همچنین بیشترین ارتباط را با بهره هوشی بالاتر دارند. دلیل آن می‎تواند این باشد که باهوش بودن باعث می‎شود افراد نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی بیشتری نشان دهند.

خیلی جالبه: بازی فکری بستنی شکلاتی ها هر کدوم چند امتیاز دارن؟ ریاضی دونا بیان جلو!

فواید بازی فکری برای کودکان

معمای تصویری مکعب: فواید بازی فکری برای کودکان از جهاتی به فواید بازی های فکری برای بزرگسالان شباهت دارد. بازی فکری باعث تقویت و بهبود عملکرد مغز و ذهن میشود که در تمام ابعاد زندگی موثر است. تقویت و رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی، کودک را تبدیل به انسانی توانمند می‌کند که روزبه‌روز استقلال بیشتری می‌یابد و حس مسئولیت‌پذیری و اتکای به خود را بیشتر در خود رشد می‌دهد.

از آنجا که پرورش مغز از سال های اولیه زندگی و کودکی آغاز میشود امری مهم و تاثیر گذار است. از جمله فواید بازی فکری برای کودکان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

شاید جالب باشد: تست شخصیت شناسی کارت: یه کارت انتخاب کن و یه پیشگویی خفن درباره خودت بخون! ببین چی در انتظارته؟

1.فواید بازی های فکری برای رشد ذهنی کودک

معمای تصویری مکعب: اولین تاثیر بازی فکری بر رشد مغز و بهبود عملکرد ذهن است. یکی از هدف های طراحان بازی فکری این است که بازی‌های فکری دقیقا چنین کارکرد‌های ذهنی دارند و در زمینه‌های : افزایش تمرکز و توجه و ادراک، درک بهتر مفاهیم درسی با استفاده از بازی‌های فکری، تقویت تخیل و افزایش خلاقیت باعث بهبود عملکرد مغز و ذهن میشوند.

حتما ببینید: آزمون شناسایی زنده ماندن: کی عقلش میکشه و زنده می مونه؟!

2.فواید بازی های فکری برای رشد اجتماعی کودک

معمای تصویری مکعب: کودکان معمولا در هنگام بازی کردن هم‌بازی دارند. از جمله فواید بازی فکری برای کودکان این است که کودک علاوه بر هم‌بازی به هم فکر نیز نیاز دارد و در روند انجام بازی فکری، در تمرکز و توجه و تصمیم گیری یاری دهنده یکدیگر باشند. آن ها از طریق بازی افکار و ایده های خود را با کودکان هم سن خودشان مطرح کرده و به تجزیه و تحلیل ایده های یکدیگر می پردازند.

همچنین ایجاد مسئولیت پذیری در قبال خود و دیگران و نیز تقویت روحیه پذیرش تفاوت ها و مدیریت را نیز می‌توان از دیگر فواید بازی فکری برای کودکان به شمار آورد.

خیلی جالبه حتما بخوانید: داستانی بر اساس واقعیت: پسر دانشجویی که در عشق رکب خورد!

3.فواید بازی های فکری برای رشد روانی و شخصیت فردی

معمای تصویری مکعب: رشد فردی باعث ایجاد رشد اجتماعی کودکان می شود. اگر بخواهیم کودکان عملکرد خوبی در جامعه و میان هم سالان خود داشته باشند باید به رشد زمینه های فردی آن ها توجه کنیم.

تقویت اعتماد به نفس، کاهش استرس، افزایش تعاملات مثبت میان کودک با اعضای خانواده موارد مهمی در زمینه رشد فردی کودکان هستند.

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

معمای تصویری مکعب: بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند. چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

این مطالب هم جالب هستند:

شاید جالب باشد: آزمون شناخت بلاگر دیوانه: اگر زیرکی بگو کدام بلاگر یه تخته اش کمه؟!

معمای تئاتر سرخ پوست ها یک اشکال غیر منطقی دارد؛ آیا آنقدر زبل هستی بفهمی؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا