;
سرگرمی

اگه برق از سرت نمی پره بگو کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه؟!!

کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه: این معما کاربران را کلک زد! برای فهمیدن این تست هوش سرگرمی، علاوه بر نبوغ و خلاقیت،باید از سطحی نگری و ظاهربینی روزمره فاصله بگیرید!

هیچ چیز دقیقا همان طور نیست که به نظر می رسد و تست های سرگرمی هم می خواهند همین را به ما یادآوری کنند.

 

خیلی جالبه: آزمون شخصیت شناسی شرک ضربه فنی میکنه: تو رابطه عشقی شبیه کدومی؟!

 

کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه:

عجیب و دیدنی: آزمون شناخت حواس پرت: کدوم والد بیشتر سر به هوا هست؟

یکی از افرادی که در این قطار می بینید درآمد بسیار بالایی دارد. در عرض 10 ثانیه او را بیابید و بگویید کیست؟ کدام مسافر میلیاردی درآمد دارد؟؟

کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه - تصویر تست.

.

آزمون کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه:

شما زمان کمی دارید! بنابراین بهتر است بیش از اندازه معطل نکنید! افرادی که هوش تصویری خوبی دارند توانستند به این تست پاسخ صحیح بدهند؛ آن هم در کمترین زمان ممکن. ثابت کنید که هوش تصویری شما نیز عالی است.

.

حتما ببین: سوال هوش اتاق لوکس: اتاق کدام کودک لوکس تره؟!

.

آزمون کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه:

ما ناچار هستیم تا جواب را در پایین صفحه به اشتراک بگذاریم. امیدواریم پاسخ صحیح را یافته باشید اما اگر موفق نشدید هم نگران نباشید! این تنها تستی نیست که می توانید در گفتنی پیدا کنید

.

.

جواب آزمون کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه

افراد زیادی گفته بودند که افراد میلیاردر هرگز با وسایل حمل و نقل عمومی رفت و آمد نمی کنند. اگرچه این موضوع فرهنگی است و در کشورهای دیگر آدم های ثروتمند هم گاهی از مترو و اتوبوس استفاده می کنند تا ایده هایشان را در شلوغی ها تحقق بخشند و خلاقیت شان بهبود یابد. پسربچه ای که می بینید میلیاردر است و احتمالا هم پدر و مادر ثروتمندی دارد. معلوم نیست به چه دلیل به قطار آمده اما او یک بادیگارد دارد که مراقب اوست.

شاید جالب باشد: آزمون پیدا کردن بادبادک قلبی متفاوت؛اگه چشمای تیزی داری در 12 ثانیه بادبادک قلبی متفاوت رو پیدا کن

کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه - جواب تست

آیا آزمون کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه را با موفقیت حل کردید؟!

وب سایت ما را همیشه دنبال کنید!

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد.

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

شاید جالب باشد: معادله ریاضی قورباغه،بستنی و سیاره؛ میتونی با توجه به تصویر معادله آخرو 8 ثانیه ای حل کنی؟

اهمیت سوالات هوش تصویری

افراد فهیم که هر نوع موقعیتی را سریع مطالعه می کنند، در زندگی موفق هستند. آن ها در حوزه شخصی و حرفه ای به دلیل روش منحصر به فرد خود در تجزیه و تحلیل آن چه در اطرافشان اتفاق می افتد، مهارت دارند.

حتی آن هایی که در وادار کردن مردم به خواسته‌هایشان استاد هستند، وقتی با این افراد روبرو می‌شوند متعجب و مغلوب می شوند. به نظر می‌رسد بسیاری از ما با این توانایی متولد شده‌ایم، زیرا رازها را به‌طور طبیعی کشف می‌کنیم، در حالی که دیگران با تلاش و درگیر شدن در فعالیت‌هایی که رشد خوب مغز را ارتقا می‌دهند، به این توانایی دست می‌یابند.

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید.

جالبه ببینید: آزمون شناسایی خواهر گمشده؛اگه گفتی کدوم دختر خواهر گمشده سوزان می باشد؟

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

شاید جالب باشد: تست بینایی عدد 2023؛ اگر چشمان تیزبینی دارید،عدد 2023 را در بین اعداد 2032 در 15 ثانیه بیابید.

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

حتمن ببینید: حکایت ضرب المثل شتر دیدی؟ندیدی!

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

تست های جالب و عجیب دیگر:

حتما ببین: واقعا جالبه این تست: آزمون شناخت کودک ربا دقت شما را به چالش می کشد؟ آیا آماده اید؟

چالش سخت: اگر باهوش و زیرکی بگو کدام بچه را از مرگ نجات می دهی؟!

اگر باهوش هستی بگو ساعت پنجم چه ساعتی را نشان خواهد داد؟

حتما ببین خیلی جالبه: سوال هوش دزد فروشگاه: چه کسی از فروشگاه دزدی کرده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا